Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е процедурата при износен разпределителен вал на 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е процедурата при износен разпределителен вал на 1.4

    За колегите, които са се сблъсквали с този проблем, могат ли да обяснят каква точно е процедурата, какво се сменя - вал, кобилици.. повдигачи ? Какво се прави след това, за да не възникне отново този проблем?... и ако можете да препоръчате сервиз, в който знаят за какво става на въпрос и могат да го оправят. И приблизително ако някой може да каже колко излиза един такъв ремонт. Благодаря !
    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

    #2
    Процедурата е такава:сменяш вала,караш с по-тънко масло 10W40 забрави за 15W40 и разпробиваш маслената магистрала към главата с 1мм. и няма да имаш проблем.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      ivailo rachev написа:
      Процедурата е такава:сменяш вала,караш с по-тънко масло 10W40 забрави за 15W40 и разпробиваш маслената магистрала към главата с 1мм. и няма да имаш проблем.
      А освен вал - кобилици, повдигачи ? гумичките на магистралата ? Гледам, че се продават цели коммплекти в AXM. ( вал+ кобилици и вал+ кобилици+повдигачи). В сервиз ли трябва да преценят нещата които подлежат на смяна или задължително се сменя всичко.. И относно разпробиването, четох че при някои колеги се е получавало спадане на налягането и светване на контролната лампичка на таблото..
      Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

      Коментар


        #4
        По принцип не е задължително да се сменя всичко,стига другите части да са в добро здраве,а относно налягането,когато не прекалиш с диаметъра на разпробиването няма да падне налягането,говорим за 1мм. не повече.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          Даже имаше промоция в момента на валове и повдигачи в АХМ.иначе да ако не прекалиш с диаметъра на разпробиването всичко ще е ок.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Наскоро се сблъсках с този проблем.Смених вала заедно с износените кобилици и засега всичко е ОК.Разпробил съм отворите на паяка на 1 мм. и съм поставил филтър на входа на паяка да обира парченцата които се появиха от смяната на гарнитурата на главата.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              И Аз днес разпробих дупките на маслената магистрала на 1мм и резултата е перфектно пръскащи дупки. Вече мисля да забравя за този проблем.

              Коментар


                #8
                Още един бърз въпрос, ако сменя само вала, при положение, че всичко друго е ок и не е необходимо да се сменя и след това сипвам редовно масло, 5w-40 Selenia или тем подобни хубави масла, препоръчани за този двигател, това достатъчно ли е да не се случва повторно износване според вашия опит ?
                Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                Коментар


                  #9
                  Щом ти е износен вала, то и кобилиците са ти за смяна. Гумичките ако са станали на пластмаса и те са за смяна...
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар

                  Working...
                  X