Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

датчик за скоростомера Пунто 1600 - 94г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    датчик за скоростомера Пунто 1600 - 94г.

    Здравейте приятели!Излезе ми късмета с Punto 1600 ELX от 1994г. Продаде ми го едно момиче от Насърчителната банка, ама аз нали повече нея гледах не съм забелязал че спийдомера не работи, а също и километража е "заспал" на 122022. С радост открих Фиат клуба на най-веселите притежатели на коли втора употреба. Разгледах сайта но за моя случай не намерих инфо. Видях че във форума цари страхотно желание за взаимопомощ. Сега очаквам да получа информация или съвети за диагностика и сервиз. Във ВантоТрейд ми казаха да си търся индукционен датчик но не ми дадоха никакви данни, каталожен номер. В магазините не са чували за такъв чарк. Към таблото отива жило. Е ако някой е патил и знае прекия път - нека да е добър да се обади, а като се видим на среща ще черпя.София, жк Люлин 10, много близо до пицарията на Поли.Пунто94
    Поздрави: Пунто94
    Fiat Punto ELX 1600 MPI; 176A9.000

    #2
    Индукциония датчик в основата на жилото не управлява уреда,а дава инфо на ЕКУ.Скоростомера и километража са чисто механични ,въртят се от жило.Като най-лесна диагностика-изкарай таблото с уредите,отвиваш двата болта отпред,като го изкараш се вижда жилото,тръгваш така и виждаш дали се върти...ако се върти,повредата е в уреда...Успех !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Много благодаря vesko.t!Аз за това се бях досетил но ме е страх да го подкарам с извадено табло.Основата на жилото е, според теб, мястото на "вдяване" в таблото т. е. датчикът е на самата платка на таблото. Питам т.к. в сервиза ВантоТрейд ме уверяват, че датчика е при скоростната кутия ?
      Поздрави: Пунто94
      Fiat Punto ELX 1600 MPI; 176A9.000

      Коментар


        #4
        Под основата на жилото имах предвид там, където се зацепва при ск.кутия...първо е датчика след него е жилото-като погледнеш там се вижда-цилиндричен с два проводника...горе при таблото жилото просто е напъхано в уреда-водача е конусен издърпваш таблото към себе си и излиза/първо развиваш двата болта...
        Ex. Grande Punto Driver

        Коментар


          #5
          ... моля за две-три думи за ЕКУ-то и неговата роля в общата схема на работа. Питам се дали евентуалното отсъствие на сигнал от датчика не е причина да светва индикацията "инжекцион" и да не гасне докато не угася двигателя и отново го запаля(рестартиране на системата) ?
          Поздрави: Пунто94
          Fiat Punto ELX 1600 MPI; 176A9.000

          Коментар


            #6
            ... в добавка инжекцион-индикатора светва обикновено при отнемане на газта - при спирачното действие на двигателя....
            Поздрави: Пунто94
            Fiat Punto ELX 1600 MPI; 176A9.000

            Коментар


              #7
              пунто94 написа:
              ... моля за две-три думи за ЕКУ-то и неговата роля в общата схема на работа. Питам се дали евентуалното отсъствие на сигнал от датчика не е причина да светва индикацията "инжекцион" и да не гасне докато не угася двигателя и отново го запаля(рестартиране на системата) ?
              Специално за този датчик не зная,дали при повреда пали лампата...най-общо той дава инфо на ЕКУ за скороста на движение...Сега го пробвах това на моето Пунто,то е същото,ако си забелязал подписа ми-при откачен датчик не свети лампата---виж за окъсен някой от трите проводника-не зная...Така че откачи датчика и виж как е при теб...конектора е под пластмасовата капачка,на която стои диагностичния конекторМоже да продължим темата и на ЛС.
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                ..извинявай, но съм пуснал 2-3 реплики преди да изчакам последния ти отговор (виж по-горе).
                Поздрави: Пунто94
                Fiat Punto ELX 1600 MPI; 176A9.000

                Коментар

                Working...
                X