Здравейте, интересува ме какво е Вашето мнение за използването на така познатите втулки за намаляване на диаметъра на централния отвор на джантите. По мой впечатления голяма част от новите алуминиевите джанти, които се предлагат са с отвор от порядъка на 67,1/ 70 мм, като към тях предлагат и поставянето на втулка, за да стане размера например 58.1мм за fiat.Моето мнение за използване на пластмасова втулка в това отношение е придобито от джантите с които купих fiat-а. Махна ли болтовете на джантата тя веднага пада от главината. Втулката е с конусовидна форма и джантата не стъпва така както оригиналните железни джанти на главината. Не е възможно поставянето на болтовете без да придържам джантата във въздуха. Така ли е при всички или просто втулката не е с правилния размер?П.С: Не съм мерил колко е вътрешния диаметър на втулката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Втулки на джанти. За или против?
Collapse
X
-
snake-byte написа:ivailo rachev написа:Ако се притесняваш за това,че трябва да подпираш джантата и моите са така,а са с 58мм. ЦЕНТРАЛЕН ОТВОР и 4х98 За втулките няма проблем слагай,карай и си свиркай.Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Racer GT написа:иска да каже че дори с 58.1мм отвор пак подпира джантата.Относно използването на втулки съм за защото с нейна помощ центрираш джантата правилно към главината,така няма биене мятане и т.н.Освен това тежестта пада върху самата главина не само върху болтовете.Явно ти не си попадал на точен размер втулка.
Коментар
-
snake-byte написа:ivailo rachev написа:Ако се притесняваш за това,че трябва да подпираш джантата и моите са така,а са с 58мм. централен отвор и 4х98 За втулките няма проблем слагай,карай и си свиркай.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Абе то и аз съм на това мнение,но съм виждал 1-2 случая,в които няма и няма центроване на джантата без втулки и при висока скорост се получава неприятно биене.След поставянето на най-тъпите пластмасови втулки още с първото слагане и стягане на джантите тресенето изчезва...ходи разбери защо така се получаваEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Tornado написа:На мнение съм ,че болтовете си се справят сами с центроването на джантата.Втулката какво подпира нищо?Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар