ММЕ не си прав.Веднага ще ти отговоря:подналягането в всмукателния тракт е абсолютно пропорционално на положението на дроселовата клапа.Далище се мери подналягането или с потенциометър положението на дроселовата клапа е едно и също.И двата параметъра определят натоварването на двигателя.За контролера когато има информация за натоварването и оборотите на двигателя всичко е ОК.Няма проблем за определяне времетраенето на шприца.Надявам се да сам ясен в обяснението.Поздрави от мен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
MAP сензор - Bravo 1.412V
Collapse
X
-
Здравейте всички четящи този пост и ти Stefan Nikolov... Не се спрях и при посещение на магазина на ул. "Цар Симеон" попитах продавача (за посещавалите тоя магазин: слаб, не много висок и с опашка) дали Фиата, който е паркиран отпред има МАР сензор. Рови той из каталози и след като се усмихна на няколко пъти рече: - Модела за Европа - няма, другият маркиран с D - има. Какво да е това D като Германия е в Европа...?Това ми каза той, а аз спрях да търся сензора, тъй като колата ми е закупена от Италия.Остава все пак у мен въпроса: Защо една има а друга няма? Ако това е разработка на Bosch и те не си продават патента - ясно! Но само това ли е причината? Така и няма да заспя спокойно!Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Monomotronik-Bosch никога не е имал и няама МАП-сензор.Независимо за коя точка на света е предназначена продукцията му.Бошш не ползва МАП-сензори в своите инжекционни системи,а само двоини ТПС-сензори.Надали е било целесъобразно да се обръщате за консултация по този въпрос към продавача в съответния магазин.МАП-сензора и ТПС-сензора са фактически косвени измерители на натоварването на двигателя.Всяко едно от двете рeшения има своите предимства и недостатаци.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар