Здравейте.Днес отворих турбото (голям филм докато се стигне до там) и си мисля, че е потрошено, че се чува фучене и губи масло, отварям, гледам турбо IHI има много малък луфт, и с УЕСТГЕЙТ Нито клапани, нито геометрии направо съжалявам що го отворих да му чистя геометрията, като се оказа без оказа се, че колата губи масло от една маслена магистрала намерих тоя клапан на турбото който е на него с едно краче, което е НЕрегулеруемо. Има си 3 позиции, отворен, пулуотворен и затворен. Изчистих всичко и го оставих така, както си беше ЗАТВОРЕН! ..а вече турбини търся ха.ха. Утре монтаж и снимките. Най голямата глупост която направих е, че изпуснах фреона заради демонтаж на радиатора Климатика, си имаше нужда от смяна на датчика, но не мислех сега да го прая, но ще го направя преди да съм сложил фреон.ся незнам, дали ще стане ремап на турбо без геометрия, ама и да не стане ше си опрая климатика и ше си карам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново във филма с Турбината
Collapse
X
-
турбото монтирано вече, но направих много голяма грешка - монтирах колекторите без нова гарнитура и сега се чува ужасно на ламарина и пърдене ся пак на ново радиатори, антифризи, колектори... незнам кой в бургас ше направи на пунто колектори за турбо да сложа по големи ето така прави в момента http://vbox7.com/play:bcef2a31хората които имат тоя звук, моля да проверят гарнитурите, щото заради тва нещо може някой "майстор" да те метне много яко
Реклама
Collapse
Коментар