Здравейте :D Неразбирам много както ще се уверите от въпросите ми затова ще съм много благодарен ако някой ми обясни по-разбираемо Въпросите ми са следните:Какво представляват каретата? Каква е тяхната функция? Каква е причината да тракат и може ли да се ремонтират или трябва да се сменят?И на последно място ,но не по значение колко някаде ще излезе ремонта или съответно подмяната им с нови? Предварително благодаря на всички отзовали се :P :D :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво представляват каретата, могат ли да се ремонтират?
Collapse
X
-
Re: Карета
Serdjo написа:Здравейте :D Неразбирам много както ще се уверите от въпросите ми затова ще съм много благодарен ако някой ми обясни по-разбираемо Въпросите ми са следните:Какво представляват каретата? Каква е тяхната функция? Каква е причината да тракат и може ли да се ремонтират или трябва да се сменят?И на последно място ,но не по значение колко някаде ще излезе ремонта или съответно подмяната им с нови? Предварително благодаря на всички отзовали се :P :D :PTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
колегата стеф е прав, каретата според мен не могат да се рециклират/ремонтират, заменят се с нови.....понеже от скоростната кутия полуоските излизат в една равнина и каретата са тези които предават движението когато колата се движи нагоре/надолу (в дупки) или когато колата е в завой. те тогава са най-силно натоварени. когато караш направо понеже предават въртенето от скоростите към колелата действат като вал (или кардан) но се износват най много в това едно положение, при завой когато преминават през това положение се чуват (или специфичното трак трак трак....), и това е само при завой така се разбира кое е износено като направиш пълен ляв/десен ако нищо не трака значи са ок, в противен случай са за смяна. Затова се препоръчва при завой(пълен или по принцип завой) да не се дава газ понеже така им се съкращава живота, а ако са с достатъчно големи язви може и да си останеш на завоя.п.с.толкова от менСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
ако си имаш собствен канал, много време и нямаш пари... може да се пробва едно нещо - да се разменят дясното и лявото каре, така може да се закърпи за известно време положението... т.е. вместо да ти трака като завиваш напред, ще ти тракат като даваш на заден, но това е доста по-рядка ситуация...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Проблемът вече стана сериозен. Почнаха да тракат много зверски. Стана ми ясно ,че нетрябва да карам повече така ,и щом немогат да се ремонтират може ли някой да ме насочи колко ще излязат. Ще помоля и някои колега от Русе да ме насочи каде да ги намеря тук ,а също така и за някой добър сервиз.FIAT Tipo 1.4 Mi
Коментар
-
Serdjo написа:Ами един приятел ми каза че се получавало когато се скъсал маншона и навлизала вода и пясък при тях. Спомена нещо и за пълнене с грес. Има ли нещо такова?Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
хмм не ми се вярва, според мен се сменя само повредената част, ама нищо чудно някой майстор да ти обясни обратното все пак това са пари ей.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
fuoco написа:И какво в крайна сметка заедно ли се сменят или може и поотделно?В уж оторизиран сервиз за фиат преди 2 години ми смениха само едното, значи май може.Сега май другото е тръгнало...FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Може по 1 да се сменят.Едно каре е 70-80лв комплекта сусе маншона.За работа мисля че не повече от 25 лева на каре не трябва да даваш.Приготви си 200 с лек + и си ти.Всервиза който отидеш предварително питай за крайната цена,да не останеш изненадан като колегата в малко по горната от твойта тема.Не бързай и не ходи при мърлячи.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар