Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Промяна в положението на скоростния лост след ремонт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Промяна в положението на скоростния лост след ремонт

    Днес си взех колата от майстор , смени ми съединител комплект, всичко е както си трябва вече с изкл. на това, че скоростния лост когато изкл от сорост не застава между 3 и 4 и малко по-трудно се движи настрани. Това дали е от не добре свършена работа,или трябва му трябва време за да се раздвижи?Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
    BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

    #2
    От майсторлък е. Смлял ти е щангата за "ляво-дясно"
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      деформирал ти е жилото за ляво дясно.там няма щанга

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        деформирал ти е жилото за ляво дясно.там няма щанга
        Съгласен съм! Остава въпроса ще се раздвижи ли деф. жило или пречупена броня? Рекламация? Лобут на майстора?
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          уффф .... пак губене на време ... утре ще я карам за рекламация и след това ще споделя какво е било ... Някой по това време може ли да ми каже горе долу цената на жилото?
          BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

          Коментар


            #6
            Има нема 50-100лв/бр.
            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

            Коментар


              #7
              Този ми е сменил само феродовия , разправя ми че трябва да се смени и маховика и тогава ще се оправи. Сега не буксува ,но не превключва както трябва има едно леко "хъркане’’ на 1-ва и задна. Не мога да разбера какво общо има маховика с лекото превключване на предавките?
              BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

              Коментар


                #8
                Маховика не играе никаква роля в превключването на предавките,там роля играят:претискател,лагер и синхронизатори на кутията,от това може да "хърка".
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  ivankd написа:
                  Този ми е сменил само феродовия , разправя ми че трябва да се смени и маховика и тогава ще се оправи. Сега не буксува ,но не превключва както трябва има едно леко "хъркане’’ на 1-ва и задна. Не мога да разбера какво общо има маховика с лекото превключване на предавките?
                  Не ти отделя достатъчно съединителя. Какъв феродов сложихте?
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    А може ли да е от не регулиран ход на съеденитела,много ниско отделя. Защото иначе остава да са синхронизаторите на скоростите, останалото е ново, или поне така си мисля Работата ми е такава че ме няма по 1-2 седмици и си оставих колата при този и си нямам на идея какво е сменил и дали е сложил нови части, или втора употреба.
                    BRAVA 1.9 JTD 105 STEEL

                    Коментар


                      #11
                      нещо те мятат по върбите,а знаеш ли че нов маховик струва около 600-800лв.това са направо престъпници ,поне за мене

                      Коментар


                        #12
                        забравих да пиша че на jtd-то няма никакви регулировки на съединителя,така че нещо са оакали.това че не влиза пурва и задна значи че съединитела не отделя достатъчно,а за това причините са много-необезвъздушен съединител,заминала помпа,крива вилка и т.н.

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          забравих да пиша че на jtd-то няма никакви регулировки на съединителя,така че нещо са оакали.това че не влиза пурва и задна значи че съединитела не отделя достатъчно,а за това причините са много-необезвъздушен съединител,заминала помпа,крива вилка и т.н.
                          на това че стария притискател е омекнал
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            И моята имаше подобен проблем след смяна на комплект съединител. Лоста си стоеше на място, но като го дръпна настрани за втора или пета се напъвах повече от нормалното. Проблема си изчезна сам, но помня че ръчках отзад лостчетата. Болтовете не бяха завити до край и с едно ключе 10 ги понатегнах. За JTD може да е различно не го знам това животно
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар

                            Working...
                            X