Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto- 60 и 75 коня - разлика в моторите????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto- 60 и 75 коня - разлика в моторите????

    Колеги я кажете ако някой е запознат разликата от 15 коня на този така изглеждащ един и същи мотор идва само от различната система на хранене (моноинжекцион 60 к.с и пълен инжекцион 75 к.с.) или има разлика и в самите моторе, някъде по клапаните или в разпрделителня вал? Значили че и двата мотора при работа на газ ще имат еднаква мощност ако разликата в конете им е само в инжекцията??? Както при рено мотора F3N с моно е 75коня а с пълна 90 и на газ вървят еднакво??
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    за кое пунто питаш???пунто 2001 г. го дават 60 коня с 8 клапана, а 80 коня с 16 клапана,щото гранде пунто са 2 мотора 1.2 и 1.4 съответно 65 и 77 коня, а пунто 1 ЕLХ / 1.2 двигател / MPI е 73 коня, а същия двигател с 16 клапана е 86 коня...иди на www.punto.hit.bg/teh.html и виж дали ще ти свърши работа
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      Благодаря за линка, питах за пунто 1
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Еваааааааа от 51 човека до сега никой ли не знае?????????
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Фазите на газоразпределението и компресията леко се различават-между двата мотора.
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            двигател

            различни модели има моето е PUNTO ELX М1 - 1.2 75 к.с. пълна инжекция
            Прикачени файлове
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              vesko.t написа:
              Фазите на газоразпределението и компресията леко се различават-между двата мотора.
              Е тва е приказка, Благодаря колега
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Аз не съм виждал двигателя на 60-ката. Не мисля че само по това се различават. Ако е така, всеки с 60-ка може да си направи 75-ца.
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  1.1 i.e. / 60 S146 A6.000 160 A3.000 1108 cc.HP/obr. - 50 hp./5250 Nm/obr.- 84/3000 OHC/FIRE
                  Мисля че при Пунто 60 от първата генерация двигателя е идентичен с този на Уно 60 S.
                  Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                  Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                  Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                  Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                  https://www.fiat-uno.org/

                  Коментар


                    #10
                    При моно инж. впръскването на горивото е в колекторите, а при пълен инжекцион е директно в цилиндрите и нямя загуби на всмукване като при моното и карбуратора а от там идва и повечко коне :D :D :D

                    Коментар


                      #11
                      А бре ванчо кво директно впръскване тва да не тие Митсубиши Каризма GDI ,инжекцията също впръсква горивото в колекторите преди смукателния клапан но не и дирекно в цилиндрите.При моно инжекцията впръскването е в карбуратора не в колекторите!!!
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар

                      Working...
                      X