Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво или Рено Меган?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    kiler_4o написа:
    Карах реното ( 19 ) на един приятел ... горе-долу вървеше, но определено му имаше нещо ... той от 1-2 години не е спрял да го ремонтира ... все е в сервиза ... Съединителя му беше доста твърд, а газта много мека ... скоростите му бяха трудни за уцелване... абе какво да ви кажа, трудно се кара (може би само неговото но ...) ... Сутринта не можа да запали ... АБ се беше прецакал нещо ... Една съседка има браво JTD и я поразпитах малко, колко харчи, как е за поддръжка и т н, а тя ми каза :"Ами колата е много хубава, вози много добре, харчи много малко, но има много екстри и е трудна за поддръжка" ... До сега не съм видял да я кара на ремонт, но щом казва ...
    значи реното не става за нищо /пълен боклук/, а бравото е уникално! всичко е ясно бравото е супер и колегата да си взима браво. п.с. някой колега може ли да предложи инфо, колко браво/брава, и колко рено 19 са продадени в европа.
    UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

    Коментар


      #62
      На Реното 19 (Ellisey) на колегата му се счупи предна дясна пружина в движение с около 20км по равен път... мекото возене си иска своето.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #63
        е реното не е толква гадна кола колкото я искарватекарал съм рено 19 около година и чесно казано доволно Проблемите които знам на 80% от колите саразбиване на шлиците на торсиона отзадгниене на веждите на задните калници(поради меките ламарини)проблемчета по електрикатаи наистина уникално тъпи решения за разполагане на частите(стартера излиза през десния носач )ако се избере добра кола с правилна подръжка нама проблеми браво/а не знам за какво става дума но ако съдя по пунтото повече ми допадаиталиянския манталитет за правене на колиАз лично бих предпочел бих предпочел браво/а пред меган
        ко да направя човек....не работи

        Коментар


          #64
          niko_ymn написа:
          perlsite написа:
          най-вече тъй като ползваш думата "само".
          признавам, малко крайно звучи това "само" ... иначе на Браво/а са галванизирани основните метални компоненти по купето (поне така пише в онази рекламна книжка от 1996та г., когато е била кола на годината) ... основните компоненти - подчертавам, а не всичките, докато на ауди са и под повърхноста на метала: цинк-алумин - някви неръждавейки ... примесени в материала
          Може би са основните само. На мен от цялата кола, а тя е Типо на 13 години, имам ръжда само по оная ламарина дето е над фаровете. И то са петънца. А колата седи пред блока и се кара на къси разтояния често. Надявам се да е по-често, ако и сложа газова Но по темата - типо след 93-та и нагоре - няма гнило без да е имало проблем преди това. С едно приятелче си говорехме скоро, щото той има БМВ и Пунто. Познайте сега кое е гнило по пода и кое няма капчица ръжда никъде.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #65
            Аз колеги съм имал рено 21 рено 19 сега брава мога само да кажа че всичко за слабите френски предници са митове и легенди.не че защитавам марката рено просто и мегана и бравото си имат предимства и недостатъци. мен лично много ме дразни твърдата возия на бравата.но пък затова е много стабилна на завоите.най-важното според мен е да е читава колата защото тръгне ли се по сервизите с техните / оригинални/ части която и кола да е , си иб..... майката
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #66
              И аз съм имал рено 21 и повече никога няма да имам!!!. Ебаааа тва рено кво ли не му стана, а като го копувах беше хубаво без забележке така изкара около 6 месеца и се почна.Ел стъклата, централните, стартери, динама,да не говорим въобще за окачването, тея тампони на стабилизиращата щанга ги сменях на всеки светофар. Хубаво че накраиниците бяха на АСметал та издържаха докато го имам. После се прецака хидравличната реика, от там станах специалист по реиките изгниха на двигателя тапичките за водата , е тва ако е двигател ебати.(иначе вървеше хубаво и не гореше масло;- НО САМО ТОВА!!!!) да не говорим каква ръжда го налегна, бумбетата отпред аха и да се отпорят от купето, в багажика дупка колкото котка да влезе. и това за 3 години от съществувнето си в българия. А въобще немога да кажа че не разбирам и не си подържам колите че да се речеш че съм бил лош стопанин и за тва така е станало.Просто тва си е едно голямо Лаино ,опа пардон исках да кажа Рено! Същото е дережето и с 19ките наи добрия ми приятел кво ли не смени по нея. И когато реших да сменя реното бях много скептично настроен към италианките заради нашите "маистори разбирачи" дето ша ми разправят че били болкуци и реното ми било 100 пъти по добро от която и да е италияна. Аидееее моля ви се! ланчата я карам вече 4 год и лошо от нея несъм видял, в повечето случаи ако парвя нещо по нея е не защото се е наложило а защото искам всичко даи е 6, както например и смених сегментите само щото ми гореше по 1.5-2 литра масло на 10000 км.(което за моя двигател е нормално и не се препоръчва ремонт) сега е с 10В40 и гори 600-700грама и съм много доволен. Та колега взимаи си италианката и няма да съжаляваш. не се разваля повече от която и да е немска кошница. а за комфорта и удоволствието което ще изпиташ всеки ден когато и се качиш няма да говорим. Нямам нищо против рено дори много харесвам Мегана но споемните направо изпаряват всякъкви мераци за тази марка.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #67
                горе долу и аз имах нещо такова зад гърба си след което намразих реното.....тези тапи на двигателя май при всички рендета се скапват.... ама аз упорствах и смених едното рено с друго..за да дам шанс на марката де, ама като се започна пак .......и бяхме дотук бай бай бамбина.....и сега си джъткам с темпрата и се кефя, може би ще я сменя с дедра или капа ама това нататък....п.с.иначе мегана лично според мен е по красив на визия, за останалото няма да коментирам...
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #68
                  Е, браво на всички! Успяхте да ме убедите да си взема браво :D След двудневно обикаляне на автокъщи из София се спрях на това 1.6, 16V, 105 к.с., от август 1997, на 133200 км. (поне така показва километража) Иначе има всички необходими екстри - ABS, Airbag, климатик, ел пакет, серво. И цената е добра според мен 5000. Тъкмо ще ми останат 1000 лева за смяна на това онова и регистрация. Просто наистина като седнах в нея и ме грабна и си казах това е. Преди нея карах два мегана, не не беше нищо особено, докато при бравото беше съвсем различно. Докарах си я на собствен ход от София до Шумен без никакви проблеми. Общо взето съм много доволен от избора си :D На каране, возене, ускорение, по завоите просто е без грешка. Дано да нямам сериозни проблеми занапред

                  Коментар


                    #69
                    честито
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #70
                      благодаря

                      Коментар


                        #71
                        Да не е от Валавто? Аха да видях я тази:http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=1115217946680340 2&f1=detailsЧестито!!! Със здраве да я караш!
                        Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                        Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #72
                          Bravo, благородно ти завиждам.Трабвало е да питаш дали е сменяно нещо: ремък, това-онова като е на толкова км - щото това си е тъкмо наближаващо второ сериозно обслужване според моите разбирания - ама дано са ти я дали със сервизна книжка.Ако това, което виждам на снимките към горепосочения линк от интериора - наистина е механичен брояч на изминатите километри - значи направо са си толкова - щото механичното извъртане е 100 пъти по-бавно и безсмислено от бутването на електронния брояч с компютъра.Ако изкочи нещо дребно - наример забележки по задната чистачка - питай ...
                          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                          Коментар


                            #73
                            Дадоха ми и сервизна книжка. сменяни са масло, ангренажен ремък и ролка, всички видове филтри, накладки и свещи. Сменени са преди 100 хил. км. Дали има нужда да ги сменям пак?

                            Коментар


                              #74
                              tifoz4o написа:
                              Дадоха ми и сервизна книжка. сменяни са масло, ангренажен ремък и ролка, всички видове филтри, накладки и свещи. Сменени са преди 100 хил. км. Дали има нужда да ги сменям пак?
                              охосменяй всичкоремък+ролкимасло с маслен филтър, въздушен филтър и филтъра на климатикаа накладките ги провери и ако се наложи ги сменяй и тяхне карай преди да смениш ангренажния ремък, че после последствията са страшнии само да знаеш - не във всеки сервиз може да свършат тази работапотърси из форуманещо не ми се вързва работатауж колата е на 123 000, а ангренажния ремък е сменян преди 100 000бих ти препоръчал да се свържеш с hit-koда се уговориш с него и да отидеш до Ямболвсичко ще бъде сменено професионално, частите са на добри цениа и не е толкова далеч от Шумен
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #75
                                На пласмасовите капаци пише някъкви километри на които е сменян ангренажния. И наистина това е най-важното, от което да започнеш защото ако той не завърти валовете и не надигне клапаните - буталата ги удрят и ако ти се размине само с натрошени клапани пак не е малко ама може да спукаш и блока на двигателя ... но не се плаши - оригиналния ремък производителя му дава 115 000 км преди смяна, а следващите ремъци (по 40 лв без ролките) издържат около 50 000 км - стига да са поставени кадърно. Онова от линковете твоята красавица ли е ? 99 000 ли пише с оранжево на черната пластмаса? Не е сменян преди толкова - ами по-вероятно, когато колата е била на толкова.
                                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                                Коментар

                                Working...
                                X