Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво или Рено Меган?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    по-твърдото окачване би трябвало по- да се чупи по наще пътища; Меган имаше един пич ама го юркаше като Алонсо и твърдеше, че била много пъргава ама проблема бил, че много му горяла. От друга страна - неговото беше с 2 врати и на мен отзад ми беше адски твърдо и тясно докато се повозя само 10тина км ... не знам Бравото как е ... ама бравата е широка 175 мм заедно с огледалата и като смъкнеш облегалката на задната седалка става направо тепих за правене на поколение ...
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #32
      колега естествено браво,много по добо е от мегана
      tipo1.6 ie 89

      Коментар


        #33
        niko_ymn написа:
        ... и като смъкнеш облегалката на задната седалка става направо тепих за правене на поколение ...
        хахахах :D е, за това не се бях сещал, ама като помисли, човек - има толкова много други места за тази цел, но пък ще е хубаво на едно място да се съчетаят двете най-любими неща на мъжа - колата и жената :D

        Коментар


          #34
          tifoz4o написа:
          хахахах :D е, за това не се бях сещал, ама като помисли, човек - има толкова много други места за тази цел, но пък ще е хубаво на едно място да се съчетаят двете най-любими неща на мъжа - колата и жената :D
          зависи от ЕГН-то ... но с малко повече желание то и в Трабант ставаАко не е много назад предната седалка и без разгъване си е доста комфортно отзад ... е не чак като във Фаетон - ама е едно предимство пред мегана просто.
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #35
            Това, че твърдото окачване повече се чупело според мен не е така. Преди две седмици отбих в банкета и заради високата трева и храсти над 50 см внезапно влязох в дупка дълбока около 40 и широка 60 см. Това стана точно като спирах, минаха и двете десни гуми точно през дупката и след 1 метър спрях. Два пъти издръча на желязо и направо ми стана лошо от звука. За щастие след щателен преглед нямаше абсолютно никакви щети. По-як тест от това здраве му кажи, а и десния носач ми е рециклиран... как не се скъса нещо нямам представа.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #36
              geleto написа:
              колега естествено браво,много по добо е от мегана
              ей тва е хубав отговор. ама защо само колегата си знае :D
              UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

              Коментар


                #37
                щом е втора употреба - за да го продават - все ще е боклук... те джамбазите нещо свястно няма да вкарат, щото ще им е скъпо, а те не са седнали да внасят коли и да ти правят хаир!а имаш ли ги пред теб двете коли - избери по-малкия боклук... аз поне тъй направих.... и мисля, че май направих правилния избор...ама тъй като те гледам, май не си решил дали да е браво или меган, щото гледам и на аудита хвърляш око...най-важното е като купиш колата, без значение каква е да ти останат 600-800 лева да я оправиш, щото нов внос нов внос ама все боклуци карат и ще трябва да я пооправиш, ако искаш да не се пребиеш некъде...щото иначе ще се седи пред къщи и ще изгнива...айде късмет, и гледай хубаво...p.s. потърси из форума какво се гледа при покупка на кола 2-ра употреба - ще ти е полезно!!!
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #38
                  donnna написа:
                  щом е втора употреба - за да го продават - все ще е боклук... те джамбазите нещо свястно няма да вкарат, щото ще им е скъпо, а те не са седнали да внасят коли и да ти правят хаир!
                  Това за боклуците ми е напълно ясно. Един приятел си взе лагуна внесена от Италия. За 6500, а цената, за която са я взели от Италия 750 евро. Очевидно внасят само захабени или леко блъснати оправят това онова, леки козметични промени и айде на пазара. Но все може да се намери нещо запазено, може да е едно на сто ама има.

                  Коментар


                    #39
                    само да се доуточня че каквото сте ме заяли, като съм казал че по меко вози и повече се разваля реното........имахме и 11, и 19 и на двете не съм сменил нищо по окачването а и не се е налагало. Мението ми е единствено от колите които идваха в сервиза и тези които наистина се карат (което много зависи къде) и от техните собственици, говоря за рено по-често сменяхме шарнири и накрайници.......идеята ми беше не коя се разваля по-често и е по-скапана, а коя е по-евтина за поддръжка (което се съгласете има значение за нас българите). Просто на Фиат/Ланчиа, и донякъде Алфа частите им са едни от най евтините.....и сравнително лесно се ремонтира колата(в смисъл че мотора не е така претрупан и за улеснение някой части се сменят комплект, по окачването може да се ремонтира и пред блока), а реното е малко объркано и неприятно за ремонт, за издържливост няма да казвам че сега ще скочите пак кой кво карал и колко го ремонтирал......п.с.ето и още малко инфо в сервиза доста често сменяхме и кормилни накрайници и един куп неща на МЕРЦЕДЕСИТЕ няма да ви казвам колко струва там един накрайник.......без значение кой.
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #40
                      phoenix написа:
                      според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
                      Стига с тая митология! то по нашите пътища и торсионно окачване да имаш (като на танк)пак ще се съсипе предницата.
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #41
                        kiro_of_the_day написа:
                        phoenix написа:
                        според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
                        Стига с тая митология! то по нашите пътища и торсионно окачване да имаш (като на танк)пак ще се съсипе предницата.
                        напълно съм съгласен
                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                        ИТАЛФЕСТ 2007

                        Коментар


                          #42
                          Ако искаш да караш кола почти като спортна - Меган 2000 16V 147 к.с. или 136 (ако е след 99) Изключителен балансиран автомобил. Бравото не го бие по нито един показател, освен че събира повече щайги с компоти отзад Единствения кусур му е, че е с предно предаване.Само едно ще кажа - с 80 км/ч въртиш пълен ляв (или десен) гумите леко просвирват и колата прави завой на 90 градуса без да поднесе задницата. Ако стигнеш все пак границата на сцепление - колата тръгва едновременно. Ако се завърти колата на сняг или макадам принудително, само с леко движение я спираш. Мегана си е купе, не е спортен хетчбек. И е двуместен автомобил да си го караш за кеф. А как спира. И е по лекДанни за Меган КупеДанни за Браво
                          no pain no pain

                          Коментар


                            #43
                            kiro_of_the_day написа:
                            phoenix написа:
                            според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
                            Стига с тая митология! то по нашите пътища и торсионно окачване да имаш (като на танк)пак ще се съсипе предницата.
                            Кики не си прав, ела да се повозим на петицата на сина ми и после на ПУНТОТО, веднага ще усетиш разликата... За съжаление Пунтото си е лагерна количка спрямо РЕНО 5 произведено 1986г.... и това най-добре ще усетиш като започнем да лафим по време на пътуване през неравности... ще говорим на пресекулки от друсането на Пунтото.Е всичко си има цена, качественият ремонт на задния мост на Пунтото пряко сили ще ми излезе не-повече от 30-40 лв,но на Петицата не по-малко от 170-200лв.Разбира се говоря за Пунто-II.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #44
                              Nino написа:
                              kiro_of_the_day написа:
                              phoenix написа:
                              според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
                              Стига с тая митология! то по нашите пътища и торсионно окачване да имаш (като на танк)пак ще се съсипе предницата.
                              Кики не си прав, ела да се повозим на петицата на сина ми и после на ПУНТОТО, веднага ще усетиш разликата... За съжаление Пунтото си е лагерна количка спрямо РЕНО 5 произведено 1986г.... и това най-добре ще усетиш като започнем да лафим по време на пътуване през неравности... ще говорим на пресекулки от друсането на Пунтото.Е всичко си има цена, качественият ремонт на задния мост на Пунтото пряко сили ще ми излезе не-повече от 30-40 лв,но на Петицата не по-малко от 170-200лв.Разбира се говоря за Пунто-II.
                              Прав съм! Винаги съм прав! Майтап.Имах предвид широко разпространения мит "френските коли са с "нежно" окачване, което лесно и много се чупи".А не съм сравнявал кое по-меко вози - Рено или Фиат! Всички знаем поне още няколко такива мита...
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #45
                                изобщо не е нужно да се колебаеш!Скачай в Бравото и се радвай на прекрасното управление и вървене на колата!И аз отскоро съм собственик на Браво но смело мога да ти кажа че друго освен Фиат повече няма да карам,така че не се колебай а направи правилния избор и не забравяй при покупката да си отваряш очите на четири.Успех!

                                Коментар

                                Working...
                                X