Бравото не е от най-меките возии със сигурност , но едно мага да кажа че при ГТ версиите седалките са страхотни не знам как са направени но са страшно удобни и обират повечето друсания по пътя и не ти позволяват да "плуваш" по завоите както е при повечето коли!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво или Рено Меган?
Collapse
X
-
според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницатаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
tifoz4o написа:Наистина малка кола съм си харесал, просто за момента не ми трябва повече, ще я ползвам предимно за градско.FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
-
phoenix написа:според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
Коментар
-
може и да се скапват(че то нашите пътища нали са перфектни) ама на темпра/типо,кормилния накрайник е 12лв. а колко е на реното или на пежото, да не говорим за другите консумативи, просто говоря от опит и не искам да споря с никой. Всичко се чупи, но след дълга смяна на коли се спрях на италианските понеже им е по-евтина поддръжката сравнена с други европески коли пък без значение френски или немски. На пежото амортисьора задния е 180 лв, на темпрата е 50лв......п.с.ииииииииииииии нека спрем дотукСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:може и да се скапват(че то нашите пътища нали са перфектни) ама на темпра/типо,кормилния накрайник е 12лв. а колко е на реното или на пежото, да не говорим за другите консумативи, просто говоря от опит и не искам да споря с никой. Всичко се чупи, но след дълга смяна на коли се спрях на италианските понеже им е по-евтина поддръжката сравнена с други европески коли пък без значение френски или немски. На пежото амортисьора задния е 180 лв, на темпрата е 50лв......п.с.ииииииииииииии нека спрем дотук
Коментар
-
ми то има едни дето са за бой и се разхождат с едни валяци ама и газификация не остават назад. то тука целия град е така нарязан че ........може би скоро да сложа верижно задвижване на фиатката ще е най добреСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницатаAlfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
За чупенето - всички коли се чупят, то по тези "перфектни пътища" няма как, зависи само на коя ще и издържи по-дълго окачването. Jqb ще си помисля за съвета ти, само, че за пежо имам известни резерви тъй като имам двама познати, които досега са сменили почти всичко по колата освен шасито точно за този модел 206, но си зависи и от карането. Иначе val_mcrae ще си позволя да ти коментирам мнението. Верно че не им е мястото на споровете тук, но това, което исках да видя беше мнения за плюсовете и минусите на едната и другата кола и евентуално да споделите впечатления за фиата и в общи линии си създадох представа и везните са наклонени леко в полза на бравото. П.П. Днес направих една обиколка из шуменските автокъщи. За съжаление изборът е толкова ’богат’, че не попаднах нито на браво нито на меган купе. Иначе покарах малко едно ауди тройка. Много добра кола - и отвън, и отвътре, и на каране, но много пари
Коментар
-
tifoz4o написа:Иначе покарах малко едно ауди тройка. Много добра кола - и отвън, и отвътре, и на каране, но много париFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
brat_John написа:И още един въпрос, на който не съм намерил или получил отговор - не знам защо, но Рено Меган има ужасно твърд съединител....
Коментар
-
koolio написа:phoenix написа:според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар