Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво или Рено Меган?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Бравото не е от най-меките возии със сигурност , но едно мага да кажа че при ГТ версиите седалките са страхотни не знам как са направени но са страшно удобни и обират повечето друсания по пътя и не ти позволяват да "плуваш" по завоите както е при повечето коли!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    Коментар


      #17
      според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #18
        tifoz4o написа:
        Наистина малка кола съм си харесал, просто за момента не ми трябва повече, ще я ползвам предимно за градско.
        Колега в такъв случай те съветвам да изчакаш и да се събереш малко повече парички и да си купиш Рено/Фиат/Алфа/Пежо и т.н. но с нов дизел dCi/JTD/JTD/HDI. Разхода на тези автомобили е чувствително по-малък от тези с 1,6 16V, а поведението по-нищо не им отстъпва, че даже понякога ги превъзхожда! Аз лично карам служебно Пежо 206 1,4 HDI и с нормално юркане харчи около 4-5 л/100 (градско), а мойта при това каране 10+ и нагоре. Така че прецени си за градско дали си заслужава и отделно дизелите почти не усещат климатиците. Късмет!
        FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
        FIAT BRAVO 1.6 16V '97

        Коментар


          #19
          phoenix написа:
          според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
          и кво се скапва, шарнири и накрайници, а на италианските не се ли скапват. немските каруци са здрави ама през година амортисьори за по 100 лв- парчето.
          UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

          Коментар


            #20
            може и да се скапват(че то нашите пътища нали са перфектни) ама на темпра/типо,кормилния накрайник е 12лв. а колко е на реното или на пежото, да не говорим за другите консумативи, просто говоря от опит и не искам да споря с никой. Всичко се чупи, но след дълга смяна на коли се спрях на италианските понеже им е по-евтина поддръжката сравнена с други европески коли пък без значение френски или немски. На пежото амортисьора задния е 180 лв, на темпрата е 50лв......п.с.ииииииииииииии нека спрем дотук
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #21
              phoenix написа:
              може и да се скапват(че то нашите пътища нали са перфектни) ама на темпра/типо,кормилния накрайник е 12лв. а колко е на реното или на пежото, да не говорим за другите консумативи, просто говоря от опит и не искам да споря с никой. Всичко се чупи, но след дълга смяна на коли се спрях на италианските понеже им е по-евтина поддръжката сравнена с други европески коли пък без значение френски или немски. На пежото амортисьора задния е 180 лв, на темпрата е 50лв......п.с.ииииииииииииии нека спрем дотук
              и аз паради същата причина си взех фиати, но и те се чупят :D
              UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

              Коментар


                #22
                ми то има едни дето са за бой и се разхождат с едни валяци ама и газификация не остават назад. то тука целия град е така нарязан че ........може би скоро да сложа верижно задвижване на фиатката ще е най добре
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  #23
                  и аз да си кажа...като тръгнах да си купувам кола си поръчах Renaut Megane Coach, обаче ми предложиха Бравото, а аз уж бързах и го взех. Харесва ми, но да си призная, още се заглеждам по меганите
                  Bravo, 1.8 16V

                  Коментар


                    #24
                    phoenix написа:
                    според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
                    Колега, от 6,5 години имаме семейна кола Рено 19 Шамад. Че е гемия- гемия е, ама тва за окачването са пълни глупости! За това време- верно, 40000 км, не са много, но по окачването- един шарнир. Това е! Въпреки че френските коли не са ми любими, дразня се от безпочвени приказки за здравината им, защото същото се говори и за италианските. Колкото до дилемата на момчето- и двете коли са хубави, зависи на какъв по-запазен екземпляр ще попаднеш. Успех!
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
                    Volvo S60 Sport 2.4D

                    Коментар


                      #25
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                      Porsche 944 S2
                      http://www.valmcrae.snimka.bg/
                      http://vbox7.com/user:val_mcrae
                      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                      Коментар


                        #26
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
                        Volvo S60 Sport 2.4D

                        Коментар


                          #27
                          За чупенето - всички коли се чупят, то по тези "перфектни пътища" няма как, зависи само на коя ще и издържи по-дълго окачването. Jqb ще си помисля за съвета ти, само, че за пежо имам известни резерви тъй като имам двама познати, които досега са сменили почти всичко по колата освен шасито точно за този модел 206, но си зависи и от карането. Иначе val_mcrae ще си позволя да ти коментирам мнението. Верно че не им е мястото на споровете тук, но това, което исках да видя беше мнения за плюсовете и минусите на едната и другата кола и евентуално да споделите впечатления за фиата и в общи линии си създадох представа и везните са наклонени леко в полза на бравото. П.П. Днес направих една обиколка из шуменските автокъщи. За съжаление изборът е толкова ’богат’, че не попаднах нито на браво нито на меган купе. Иначе покарах малко едно ауди тройка. Много добра кола - и отвън, и отвътре, и на каране, но много пари

                          Коментар


                            #28
                            tifoz4o написа:
                            Иначе покарах малко едно ауди тройка. Много добра кола - и отвън, и отвътре, и на каране, но много пари
                            А не питай после какво става ако не дай Боже се случи нещо или пък почне да се обажда това - онова...Иначе карал съм Рено Меган, Браво не съм, но все ми се струва, че каквото чувство на удобство има като седнеш в италианска кола няма в друга. И още един въпрос, на който не съм намерил или получил отговор - не знам защо, но Рено Меган има ужасно твърд съединител....
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #29
                              brat_John написа:
                              И още един въпрос, на който не съм намерил или получил отговор - не знам защо, но Рено Меган има ужасно твърд съединител....
                              не само, че е твърд ами и отлепя много рано, поне на мегана, който имаше майка ми допреди две години. Почти не съм си отместил крака и колата тръгва...доста пъти я гасих при опитите си да я карам.

                              Коментар


                                #30
                                koolio написа:
                                phoenix написа:
                                според мен има нещо такова френските коли фозят наистина меко, също така и японските, но на френските това им меко возене е + и - понеже по-бързо се скапва предницата
                                Колега, от 6,5 години имаме семейна кола Рено 19 Шамад. Че е гемия- гемия е, ама тва за окачването са пълни глупости! За това време- верно, 40000 км, не са много, но по окачването- един шарнир. Това е! Въпреки че френските коли не са ми любими, дразня се от безпочвени приказки за здравината им, защото същото се говори и за италианските. Колкото до дилемата на момчето- и двете коли са хубави, зависи на какъв по-запазен екземпляр ще попаднеш. Успех!
                                хе хе не се коси колега, тези които разправят, че на френските им били слаби предниците никога не са се качвали на френска кола и обратно тези които казват същото за италианските. уважаеми колега val_mcrae, за да няма интриги пишете в постовете си само една дума - БРАВО, предполагам tifoz4o не си е мислел че ще му препоръчате мегана макар че темата е за плюсовете и минусите на двете коли.
                                UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                                Коментар

                                Working...
                                X