Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа на копчетата на ел. стъклата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Е аз пък на Темпрата намерих същите лампички и си ги смених. Има на магазина за електроника на "Карли Марко" - това за колегата lz2rmi, че ми е градски.

    Коментар


      #47
      От днес вече и аз мога да си виждам копчетата за стъклата И на тъмно.

      Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

      Коментар


        #48
        чудя се дали да правя тази интервенция, но може като част от освежаването на колата да направя и това
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #49
          Всичко е много просто и много бързо колега.Грабвай поялника и си готож за има няма 20мин.Успех Yellow_Flash_Colorz_PDT_01

          Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

          Коментар


            #50
            ОК, убеди ме, утре ще го направя Поздрави!
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #51
              100% диода е здрав, изгоряло е съпротивлението или са окислени пистите. Зачсти ги първо. А съпротивлението нали е за това да не гори диода. Вчера си оправих всички бутони, не светеха, и познай, нито един диод не беше изгорял.
              Фиат Брава 1.4 12V 1998г

              Коментар


                #52
                От цялата тема разбрах 3 неща:1. Освен диода, трябва да се "пипне" и резистора2. Ключаря, Анатолий и Roko имат един и същи проблем 3. Въпреки че вградената търсачка е гадна, само като написах презапояване, веднага излезе тема която ми решава проблема. Така че - ползвайте я смело!Сега отивам малко да си поиграя с поялника, че от 1 година не ми свети 1-то копче и все го отлагам...

                Коментар


                  #53
                  колеги ето снимки кво направих до сега .утре ще има снимки с монтираните и светещи бутони
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #54
                    колега пусни една снимка и на вече монтирани и светещи копчета за да видим как сее получило защото и аз сам ги свалил моите и мисля да ги почвам
                    FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

                    Коментар


                      #55
                      Колеги да се похваля и аз почистих магистралите и всичко светна....Но неразбрах защо светят постоянно дори когато не съм на фарове, като изключа от контакт тогава угасват...Някой знаели защо така се получава?

                      Коментар


                        #56
                        Защото генетично им е заложено да е така. Както и радиото и дисплеят на таблото светят дори само при контакт, без габарити или къси.

                        Коментар


                          #57
                          Колеги да се похваля и аз почистих магистралите и всичко светна.... Колега, обясни малко по-подробно как точно "почисти магистралите" ,защото и на мене не ми светят от доста време и ако действията са елементарни да се опитам и за да ги направя.
                          Фиат Пунто 1,2 HSD

                          Коментар


                            #58
                            botze написа:
                            Колеги да се похваля и аз почистих магистралите и всичко светна.... Колега, обясни малко по-подробно как точно "почисти магистралите" ,защото и на мене не ми светят от доста време и ако действията са елементарни да се опитам и за да ги направя.
                            С нагрят поялник повторих магистралките и презапоих диодите,бяха доста окислени.... работа за три минутки...

                            Коментар


                              #59
                              Може ли да се сложи 12V SMD диод и да се махне съпротивлението след като то гори по-често от колкото диода?
                              Fiat Brava 1.8 16V GT

                              Коментар


                                #60
                                Fiat Brava, 1999 г.Само да допълня, за да не счупи някой нещо.При мен основата на копчетата не е само под тях, а си е цялата пластмаса, дано да съм ясен, заедно с нишата за ръката където я хващате при затваряне.В същата тази ниша има два винта, с рапидни глави [кръстати], като отгоре има декоративни гумени тапички, в дъното на самата ниша. Ако погледнете вътре ще ги видите.Така че не е достатъчно само внимателно повдигане с нож или тънка отвертка, а първо трябва да се отвият тези два винта и чак тогава остават само трите щипки, метални при мен.Ако не се развият ... или излизат леглата на винтовете, или се развалят леглата или се чупи цялото дъно на нишата. А и от голямото напъване се наранява и самата пластмаса.Гадно.Току що презапоих, както сте описали тук и ми светна и второто копче на вратата на водача.Благодаря за описанията, екстремално полезни са.
                                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                                www.cyxap.com

                                Коментар

                                Working...
                                X