Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа на копчетата на ел. стъклата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    И при мен е така при сваляне на стъклото от мястото на водача! Не знам защо се получава така??
    Space Star 1.9 DID

    Коментар


      #32
      Todor_Gagovski написа:
      кората не се сваля ,с тънка отверка повдигаш пласмасата на която е монтиран бутона всичко е на щипки.
      А може ли да се изкара само самият клавиш и от там да се запоява или ако го напана ще се счупи?

      Коментар


        #33
        не самият клашиш неможе, защото тялото му се застъпва под самата пластмаса, която се сваля от вратата. Въобще не е нищо сложно просто пипай по фино и преди да ръчнеш някъде огледай добре. Клавиша влиза в ключа като от двете по-дълги страни се застъпва с по 1 пъпка в него, там подложи тънка отвертка и леко разклати и той излиза. Ама как го обясних дано да схванеш

        Коментар


          #34
          intriga написа:
          не самият клашиш неможе, защото тялото му се застъпва под самата пластмаса, която се сваля от вратата. Въобще не е нищо сложно просто пипай по фино и преди да ръчнеш някъде огледай добре. Клавиша влиза в ключа като от двете по-дълги страни се застъпва с по 1 пъпка в него, там подложи тънка отвертка и леко разклати и той излиза. Ама как го обясних дано да схванеш
          A тази пластмаса около бутона излиза без да се разглобява кората така ли? А с какво да я изкарам ако е така ако я напъна с отверка няма ли да я нараня?

          Коментар


            #35
            да излиза само пластмасата държаща 2те копчета - ползвай най-добре нож и го заври културно в процепът, където се събират пластмасата и ръкохватката(все едно режеш хляб). Разклати ножа нагоре надолу и тя ще поддаде нагоре. Оттам дърпай нагоре и към теб смело. След като извадиш пластмасата с 2та бутона извади буксите отзат и след това чети внимателно този цитат преди да продължиш към следващи действия -
            peho написа:
            Самите копчета се вадят с пластмасата която е около тях.Тя е захваната с едни пластини(метални са при моя случай) и се изважда като се издърпа може да се помага с отверка.После си разкачате бутоните от куплунзите.Тогава вече трябва да извадите самите бутони от тази пластмаса която ги закрепва към кората на вратата.Става така.От едната тясна страна на бутоните има по-голямо ръбче което захваща бутона към пластмасата и в средата my има прорез в които влиза едно ребро от самото тяло на бутона.Там подпъхвате нещо остро и с лек натиск освобождавате засечката на тялото на бутона и го изваждате от там(целият бутон заедно със самото копченце което се натиска,не се опитвайте да разглобите тялото им през средата където са снадени,нестава от там)после внимателно изваждате самото копченце от местата където лагерува.Под него се намират въпросните лампички които са диоди.Едва ли са изгорели,може би се налага презапояване или резисторчетата са заминали(при мен направо ги нямаше тези резистори).Ако има нещо неизяснено готов сам да помагам,за съжаление не направих снимки на ремонта.

            Коментар


              #36
              Това е от колегата "peho": Самите копчета се вадят с пластмасата която е около тях.Тя е захваната с едни пластини(метални са при моя случай) и се изважда като се издърпа може да се помага с отверка.После си разкачате бутоните от куплунзите.Тогава вече трябва да извадите самите бутони от тази пластмаса която ги закрепва към кората на вратата.Става така.От едната тясна страна на бутоните има по-голямо ръбче което захваща бутона към пластмасата и в средата my има прорез в които влиза едно ребро от самото тяло на бутона.Там подпъхвате нещо остро и с лек натиск освобождавате засечката на тялото на бутона и го изваждате от там(целият бутон заедно със самото копченце което се натиска,не се опитвайте да разглобите тялото им през средата където са снадени,нестава от там)после внимателно изваждате самото копченце от местата където лагерува.Под него се намират въпросните лампички които са диоди.Едва ли са изгорели,може би се налага презапояване или резисторчетата са заминали(при мен направо ги нямаше тези резистори).Ако има нещо неизяснено готов сам да помагам,за съжаление не направих снимки на ремонта.Търся снимките във форума, като ги намеря ще ги кача! На мен тази информация много ми помогна :D
              Space Star 1.9 DID

              Коментар


                #37
                хах сварка, тамън си едитвах поста и добавях цитата, който и на мен ми помогна много след като свалих "устройството" и гледах като теле в железница :D

                Коментар


                  #38
                  Ама съм и аз, снимките са в тази тема! Виж първата страница, колегата Tornado!
                  Space Star 1.9 DID

                  Коментар


                    #39
                    презапоих ги и светнаха.Проблема беше в слабата връзка на резисторите.За 10 мин ги свалих презапоих и монтирах пак.Ама малко жумелясало светят.Може и аз да ги направя да светят силно като в италиански самолет

                    Коментар


                      #40
                      А ако след като ги презапоиш и не ти хареса светенето им можеш да ги смениш както аз направих: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...F2%FA%EA%EB%E0
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар


                        #41
                        Да аз съм чел твоя пост в другата тема, но искам да те питам защо точно си избрал такива съпротивления(не става ли с оригиналното и само да се подменят диодите) и диодите СМД ли са или обикновени тип "алармена лампичка"? И още какво ще рече да се спазва поляритета на диода, има някакво значение ли как се запоява или...., не съм голям жичкаджия и неразбирам но определено мога да си го направя сам стига да знам как(бързо схващам, но много трябва да ми се обяснява :D ). А и от къде се купуват такива работи, има ли ги в обикновените железарии или трябва да се ходи до конрад.

                        Коментар


                          #42
                          Купуваш, както ги наричаш обикновени по възможност дифузни диоди ф-3mm(с по-добър интензитет са) от най- близкия магазин за електронни компоненти. Купуваш набор резистори от 330 Ом до 1кОм. Фабричните резистори - пробвах и с тях, но те бяха малка стойност, свети силно дразнещо а резисторът грее. Сваляш фабричните елементи, заместваш с новите, виждаш с кой резистор ти харесва светенето и оставаш с него или: (знаеш моите стойности). Относно поляритета на диода - да има значение как се вързват двата края, но възможностите са две. Въртиш краката на диода все ще светне.
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар


                            #43
                            kolegite s fiatkite!

                            zdraveite manqci imam bravo i imam lek problem s el.staklata,bavno se digat,samo kogato se namokrqt oplatneniqta se digat gore dolu dobre.daite savetПрочети правилата за писане във форума http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824 FIRE 8V.

                            Коментар


                              #44
                              Re: kolegite s fiatkite!

                              nasenceto написа:
                              zdraveite manqci imam bravo i imam lek problem s el.staklata,bavno se digat,samo kogato se namokrqt oplatneniqta se digat gore dolu dobre.daite savetПрочети правилата за писане във форума http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824 FIRE 8V.
                              Сваляш корите на вратите и смазваш механизмите за повдитане на стъклата
                              HONDA I-VTEC

                              Коментар


                                #45
                                Ами и аз да драсна нещо - на Темпрата са едни лампички - не намерих такива и сложих светодиод но понеже е 3 волтов - се ограничава с резистор - 1 килоом. Не може да изгори светодиод ей тей от само себе си - живота им е достатъчно дълъг. Свети слабо - виж си спойките (студена спойка) от там лош контакт и свети слабо или от време на време- при някоя по силна вибрация. Изгоря ми светодиода - освен ако не му пуснеш 24 волта - надали ще успееш да го изгориш. Сложих нов но не свети - или не стига напрежение или си го обърнал наобратно! Единия свети по слабо - а другия по силно - пак казаното дотк или е разместен и неговата светлина не попада правилно в световода. Лек ден на всички!
                                Fiat Palio Weekend TD70
                                ПО ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "ДИЗЕЛ"

                                Коментар

                                Working...
                                X