Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зацепване на ангренажен ремък Brava 1.8 ?????

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Зацепване на ангренажен ремък Brava 1.8 ?????

    Привет колеги !Имам проблем с Бравата , преди седмица я закарах да и сменят ангренжния ремък , но изглежда не съм улучил майстора дет се вика .Сега при подаване на газ има някакво странно прихъркване, само при потегляне. Казаха ми че специално за тези модели зацепването ставало със клинове или специален апарат, а белези няма. Гледахме и центровката на едно Браво пак 1.8, нагласихме я по неговата, но това гадно прихъркване си остана ! Кажете ми моля, къде в Пловдив да я закарам да го зацепят ! ?? В Динексекспрес преполагам, че ще ми свалят кожата! Благодаря предварително.
    Rik

    #2
    Да не сте го пренатегнали?

    Коментар


      #3
      защо мислиш че е от ремька ако има разминаване с 1-2 зъба ще тропа постоянно на реното ми след удар ремъка беше прескочил 2 зъба и колата тропаше като луда.нека колегите да кажат и те но според мен има нещо друго сори за 4 но нямам тази буква на сл.комп Поста е оправен. Fire 999
      HONDA I-VTEC

      Коментар


        #4
        а забравих, в динекспрес взимат 70лв само за труд.ако 4астите са от тях дажат гаранция на мен преди 2 години ми легна 270лв за ролки ремьк и семеринги
        HONDA I-VTEC

        Коментар


          #5
          Абе хора какви са тези цени. На мен смяната за смяна на ангренаж ми взеха 25лв. и нямам никакви проблеми. Като гледам тези цени направо ме боли главата. Тия майстори със златни инструменти ли работят? На един приятел с Брава 1,4 за смяна на вал, клапани и прочие му взеха 60лв. Като чета тук за какво става на въпрос все едно сме в друга България. Това, че ти правят "обескостяване" на джоба в някой сервиз не означава, че са ти направили ремонта качествено. Такъв пример мога да ви дам с Мото Пфое. Много от "майсторите" си мислят,че като и е лъскав сервиза ще взимат три пъти повече. Ееееееее и ния познаваме финикииските знаци. Аз не бих се навил в един сервиз като Бош например да ми рови колата 18-19г. младеж и да му плащам като на механник от Ф1.

          Коментар


            #6
            Едно е смяна на ангренажен ремък на 1.4 (което май става и без специален инструмент за зацепване), съвсем друго на 1.6 и 1.8, където и ролките са повече...
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              еми от 9 до 15 часа го сменяха, и за мен са много пари но предпочетох по сигурното,а и преди 2 години нямаше толкова брави и повечето гаражни майстори я гледаха малко странно като вдигнех капака
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #8
                Todor_Gagovski написа:
                еми от 9 до 15 часа го сменяха, и за мен са много пари но предпочетох по сигурното,а и преди 2 години нямаше толкова брави и повечето гаражни майстори я гледаха малко странно като вдигнех капака
                Виж сега ,ако искаш да си го зацепиш сам отиваш в една библиотека или книжарница , намираш книгата "Зъбно зацепване" и там е обяснено нагледно и писменно.Но ако ти кажат ,че смяната ти струва 70лв.(в някой сервиз) защото имала била вариатор на всмукателния вал , е да си гледат работата.Ние разпиляхме едно такова Браво и такова нещо няма - директно ангренажното колело с шпонка към вала и това е.Така че не се хвърляй за много пари и големи приказки.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  здр

                  колега трябва само да погледнеш някъде или да попиташ някои за обтяжната ролка щото наистина може да е попренатегната! по принцип за неиното поставяне си има специален инструмен които дефакто няма нищо специално ама.......а Ivanko rs е прав наистина на този двигател няма нищо кои знае колко специално или особено при зацепването на валовете. Бравото за което говори тои е наше!

                  Коментар


                    #10
                    Тъй или иначе не е добре колата ти след пипането на "майстора" съветвам те отваряй , въоръжен с инструмент разбира се. Прочети ми поста http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...713&highlight= Свали капака на ангренажния и установи първо дали имаш белези по зъбните колела и съвпадат ли те с документацията (търси я).Да ме прощава spark ама стига с този инструмент за зацепване. Много съм чел и слушал за него. Обикалях и питах майстори наред "Имате ли го бре, за да ви оставя колата" и накрая с един приятел се хванахме и направихме описаното в поста ми . Айде стига с майстор-агитатори !Сто лева за 2 часа работа - хайде среден пръст !Някой ти дава гаранция и ти мислиш че ако двигателя каже цък ще ти купи нов
                    Fiat Marea 1.8i

                    Коментар


                      #11
                      Явно тук са се събрали все майстори,аз понеже не съм такъв а и не обичам да си го зацепвам сам, нямам и един гаечен ключ ще си ходя в динекспрес. :P
                      HONDA I-VTEC

                      Коментар


                        #12
                        Todor_Gagovski написа:
                        Явно тук са се събрали все майстори,аз понеже не съм такъв а и не обичам да си го зацепвам сам, нямам и един гаечен ключ ще си ходя в динекспрес. :P
                        Колега не казвай това ... Аз като ходих имам същия проблем, никакъв Динекспрес!

                        Коментар


                          #13
                          Под динекспрес имах предвид сервиз въобще.но сам да си зацепвам ремъка и да си сменям ролките и семерингите на валовете и да ми убеждават колегите тук колко е лесно и просто, звучи несериозно.иначе и аз имах проблеми с тях но всеки път си им я връщах докато не си оправиха проблема.после за друг проблем ходих на 4 други сервиза само в един излезнаха коректни хората в Автоелектроника и казаха че не са пипали такава кола и не искат да се занимават.То има ли в Пловдив свясен сервиз вече незнам, добре че от доста време насам не ми се е налагало да ги посещавам
                          HONDA I-VTEC

                          Коментар


                            #14
                            Todor_Gagovski написа:
                            Явно тук са се събрали все майстори,аз понеже не съм такъв а и не обичам да си го зацепвам сам, нямам и един гаечен ключ ще си ходя в динекспрес. :P
                            Ами всеки каквото може да прави!То ако всички сами си ремонтирахме колите,нямаше да има сервизи,нали съм прав?Между другото, аз искам да си изкажа мнението за оторизирания сервиз на Фиат в Русе - бягай на далече!Тия са ебати некадърниците,а те убеждават колко много разбират.Като не можаха да ми открият проблема ,почнаха да вадят от 9 кладенеца вода.Само да поясня проблема се състои в бедна смес,т.е. не могат да работят с тестер и са много далече от електрониката.Така,че който като може, и най-вече (убедил съм се) всичко е до късмет.Така,че колеги пожелавам късмет на всички
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар

                            Working...
                            X