Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колеги имам проблем с фиат пунто 1.1 моля за помо6т

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да и на 7000 оборота пуска задкрилките и прибира колелата да излита С такова пунто само че 1.2 60 коня максимума му е 80 км на втора, и оборотомера е на 6400 оборота и се включва прекъсвача.Ама не разбирам защо зорлем си опитвате да си счупите колите.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      infineon написа:
      Да и на 7000 оборота пуска задкрилките и прибира колелата да излита С такова пунто само че 1.2 60 коня максимума му е 80 км на втора, и оборотомера е на 6400 оборота и се включва прекъсвача.Ама не разбирам защо зорлем си опитвате да си счупите колите.
      Във форума има два синдрома: на свръх звуковото иноишес и на ниско прелитащото 1.1 А колегата като има проблем с ниските обороти да си огледа всмукателния колектор, сигурно от някъде смуче въздух.пп Аз много уважавам Пунто 1.1 изключително приятна за ремонт кола, отваряш капака, сядаш в коша пускаш си краката и си човъркаш
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        мерси колега щте пища какво сам сатворил

        Коментар


          #19
          infineon написа:
          Да и на 7000 оборота пуска задкрилките и прибира колелата да излита С такова пунто само че 1.2 60 коня максимума му е 80 км на втора, и оборотомера е на 6400 оборота и се включва прекъсвача.Ама не разбирам защо зорлем си опитвате да си счупите колите.
          това 1.2 може само да гошорим.... двата мотора са коренно различни като електроника 1.1 е далеч по оборотен вземи чети... покарай други мотори.... не само да спамиш....просто .............
          Ето ме вече с Фиат

          Коментар


            #20
            колеги не се опитвам да иа с4упия просто мисля че не е редно да е така тя неможе да се движи 4500 са смешни обороти

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              infineon написа:
              Да и на 7000 оборота пуска задкрилките и прибира колелата да излита С такова пунто само че 1.2 60 коня максимума му е 80 км на втора, и оборотомера е на 6400 оборота и се включва прекъсвача.Ама не разбирам защо зорлем си опитвате да си счупите колите.
              Във форума има два синдрома: на свръх звуковото иноишес и на ниско прелитащото 1.1 А колегата като има проблем с ниските обороти да си огледа всмукателния колектор, сигурно от някъде смуче въздух.пп Аз много уважавам Пунто 1.1 изключително приятна за ремонт кола, отваряш капака, сядаш в коша пускаш си краката и си човъркаш
              колега високите ги ниама не ниските

              Коментар


                #22
                bikerboy81 пробвай с една диагностика.... при някой, който чува петела.... из форума има много теми по въпроса <кой сервиз правят диагностика и в кой казват... "абе карай така"> успех!
                Ето ме вече с Фиат

                Коментар


                  #23
                  ж тоя форум на никои ли не му се е случвало такова не6то

                  Коментар


                    #24
                    колега, в тоя форум гадатели, ясновидци и пророци няма.... такива проблеми се разбират с диагностика....направи си 1 диагностика и питай пак за съвети ....
                    Ето ме вече с Фиат

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      Колега ти на тези обороти ако казваш смешни / 4500 са смешни обороти/ имаш нещо по колата проблем диагностика може и да покаже нещо .Например не работеща ламбда сондаможе да провериш и налягането на бензина , компресията ако не върви колата.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        свети лампата за инжекциона всички датчици са ок с изклучение датчика за входящия вьздух

                        Коментар


                          #27
                          кола

                          Виж буксата иначе е скъпичък
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            Re: кола

                            знам колега 65 лв е нов,временно реших проблема с сапротивление 2 кило ома запоени на буксата.обяснявам льже компа че температурата на входящия ваздух е 30 градуса.но казвам пак времменно зимата при -10 няма да е така но мисля че с 10 кило ома компа 6те мисли че е 0 градуса и няма да има проблем.с временното сапротивление колата си варви както си е от завода.казвам временно но може и за постоянно ако не ви се дават пари за нов.казвам го за колегите които имат този проблем за да разберат от какво е проблема взимате сапротивление и го пьхате в буксата на датчика за входящия вьздух.

                            Коментар


                              #29
                              Re: кола

                              bikerboy81 написа:
                              знам колега 65 лв е нов,временно реших проблема с сапротивление 2 кило ома запоени на буксата.обяснявам льже компа че температурата на входящия ваздух е 30 градуса.но казвам пак времменно зимата при -10 няма да е така но мисля че с 10 кило ома компа 6те мисли че е 0 градуса и няма да има проблем.с временното сапротивление колата си варви както си е от завода.казвам временно но може и за постоянно ако не ви се дават пари за нов.казвам го за колегите които имат този проблем за да разберат от какво е проблема взимате сапротивление и го пьхате в буксата на датчика за входящия вьздух.
                              а за да не се занимавате зима лято купувате термистор 2,2 кило ома и го запоявате на буксата и от там ве4е няма да имате никакви проблеми.дано сам бил полезен на колегите с сащия проблем.

                              Коментар


                                #30
                                кола

                                И аз това гледах кой точно термистор ще пасне за замяна . На другите коли става успешно .
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X