веднага ти казвам:1 взимаш шкурка 2000 и започваш смело да търкаш / на вода/,без да се притесняваш че ще матират!2 паста за полиране на коли / първи номер/ и една машинка,но може и на ръка ако не те мързи!това е баце, аз на бившото ми купе така ги оправих и станаха като нови!п.п ако не ти се дават пари, отиваш в първия магазин/аптека и взимаш паста за зъби + вълнен парцал!и започва якото търкане,но ефекта не е същия и е по краткотраен !това от мен!
За пастара за зъби и аз сам чивал, но ми се струваше като шега, но за шкурката незнам може и да оитам. Казаха ми че в София франс ауто на PEUGEOT полирвали фарове някой дали е чивал добри отзиви за там. По принцип при тях ги оправяли без значение от марката на колите
Доколкото знам с паста за зъби ефекта е краткотраен.Приятел полира неговите (друга кола) с 2 вида пасти и няколко водни шкурки, ефекта беше поразяващ.Драсни едно л.с. на kaci, той полира неговите с Cerium Oxide
С 4 вида щкурка и шлаиф паста с машина за пастирване фаровере ми станаха като нови и живот и здраве да ги лакирам и ги запечатвам да доста години напред
С какво правите лакирането?Моите правих с шкурка 1000 на вода, 2500 на вода, и после паста. Станаха ок.За лакирането взех обикновен лак, но ме достраша да ги пръсна. На него си пишеше че става за пластмаса, даже пробвах на едно прозрачно шише, но ми се струва че даже леко го матира.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
значи полирването като гледах момчето как ги правище значи 4 вида шкурка от наи едра до най ситна и после с машина за пастирване с два вида пасти а за лакирването мисля при бояджия да отида че да не оплескам пейзажа :D
На Алфата ги минах с 2000 на вода, после с паста за автомобил и са екстра. Правя пастиране с паста всеки път като пастирам автомобила, иначе наистина пак леко помътняват. Така или иначе пастирам поне 2 пъти годишно, така че за фаровете не ми дотежава.http://clubalfaromeo.com/forum/showp...4&postcount=35
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
С какво правите лакирането?Моите правих с шкурка 1000 на вода, 2500 на вода, и после паста. Станаха ок.За лакирането взех обикновен лак, но ме достраша да ги пръсна. На него си пишеше че става за пластмаса, даже пробвах на едно прозрачно шише, но ми се струва че даже леко го матира.
лака, доколкото само съм чел и виждал снимки, трябва да е скъп и качествен, защото ширпотребата матира
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
С какво правите лакирането?Моите правих с шкурка 1000 на вода, 2500 на вода, и после паста. Станаха ок.За лакирането взех обикновен лак, но ме достраша да ги пръсна. На него си пишеше че става за пластмаса, даже пробвах на едно прозрачно шише, но ми се струва че даже леко го матира.
лака, доколкото само съм чел и виждал снимки, трябва да е скъп и качествен, защото ширпотребата матира
И да се пръсне с бояджийски пистолет, по възможност от някой с опитна ръка, не е майтап работата. Няколко много тънки ръце с малко време между тях. После и лака се пастира хубаво. Ама едно камъче да чукне, мого често започва да се бели и става по-зле. Нови фарове е истината
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Днеска покрай задната броня и огледалата с останалия лак реших да пръсна и стоповете, работата беше точно за 1 минута, леко се матират със скочбрайт и се лакират. прилагам снимка на ефекта , материала е същия като при фаровете на Купе-то.
Коментар