Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос зa тeмпeрaтурa и мaслo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос зa тeмпeрaтурa и мaслo

    zdraweite,priateli.iskam da zadam edno vapros4e. kogato strelkata na dat4ika za temperaturata epreminala sredata,lampata za masloto svetva a kogato enormalno pologenie t.e mnogo malko pod sredata samo premigva. masloto e lem forder 10w40. kak mislite kade e problema. I oste edin vapros ako moge.na radiatora nai dolo v liavo kato sme slize kam kolata,ima edin ured mnogo stranen za mene zakrepen e kam koguha na ventilatora s dva vinta i predstavliava edna porzelanova trabi4ka s namotki i e zelena. v nea vlizat dva kabela s klemi,pri men na edinia kabel klemata e s4upena imnogo trudno pravi kontakt i se zagriava.kakvo e tova ikakvo e negovoto prednazna4enie. moge davi se storiat tapi vaprosi no ot savsem skoro imam tazi MAREA.

    #2
    ms написа:
    Здравейте, приятели. Искам да задам едно въпросче. Когато стрелката на датчика за температурата е преминала средата, лампата за маслото светва, а когато е в нормално положение, т.е. много малко под средата само премигва. Маслото е Lem Forder 10w40. Как мислите, къде е проблема? И още един въпрос ако може. На радиатора най-долу вляво, като сме с лице към колата, има един уред много странен за мене, закрепен е към кожуха на вентилатора с два винта и представлява една порцеланова тръбичка с намотки и е зелена. В нея влизат 2 кабела с клеми, при мен на единия кабел клемата е счупена, много трудно прави контакт и се загрява. Какво е това и какво е неговото предназначение? Може да ви се сторят тъпи въпроси, но от съвсем скоро имам тази МАРЕА.
    Тук е прието да пишем на кирилица и смятам, че така ще си остане. За в бъдеще да знаеш.За да улесня модераторите и юзърите:"Здравейте, приятели. Искам да задам едно въпросче. Когато стрелката на датчика за температурата е преминала средата, лампата за маслото светва, а когато е в нормално положение, т.е. много малко под средата само премигва. Маслото е Lem Forder 10w40. Как мислите, къде е проблема? И още един въпрос ако може. На радиатора най-долу вляво, като сме с лице към колата, има един уред много странен за мене, закрепен е към кожуха на вентилатора с два винта и представлява една порцеланова тръбичка с намотки и е зелена. В нея влизат 2 кабела с клеми, при мен на единия кабел клемата е счупена, много трудно прави контакт и се загрява. Какво е това и какво е неговото предназначение? Може да ви се сторят тъпи въпроси, но от съвсем скоро имам тази МАРЕА."

    Коментар


      #3
      Това със светенето на лампата на маслото никак не е хубаво. Спешно вземай мерки. Не познавам това масло, което си написал. Обаче е доста съмнителен фактът, че при повишаване на температурата му пада налягането. Аз лично първо бих сменил маслото, пък ако ще и с някакво българско за 5 лева литъра само за проба. Ако пак го прави - колата има проблем, ако не - слагаш хубаво масло и си караш.Имаш колата от скоро, но знаеш какво е маслото. Това ме кара да мисля, че си го сменял. Та ако да - а със старото правеше ли пак така?А, да щях да забравя - най-напред му виж нивото. Ако е прекалено малко пак може да свети лампата. Успех.
      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

      Коментар


        #4
        За маслото-вероятно е за смяна.Относно тръбичката с намотката,това е съпротивление през което ти минава бавната скорост на вентилатора.Оправи тази клема за да ти работи сигурно перката,без да загрява клемата.И честита да ти е Мареата.

        Коментар


          #5
          Проблема май се нарича LemForder. Сменяй го маслото с някое свястно колкото се може по бързо.
          no pain no pain

          Коментар


            #6
            и аз започвам да си мисля че е от маслото май. защото преди да го сменя го направи един път когато беше загряла доста поради причината че реостата не е включвал бавната степен на вентилатора.но си мисля дали маслото не е било по гъсто или пък да е имало някаква присадка иначе по реостата всичко ми се изясни дори си купих нов и сега ще го сменям :P

            Коментар


              #7
              AlBundy написа:
              Проблема май се нарича LemForder. Сменяй го маслото с някое свястно колкото се може по бързо.
              и аз мисля че трябва до го смениш
              brava 1.4 12v.sx
              drive fast or go home

              Коментар


                #8
                абе кво е тва масло то по добре Приста или Лукойл поне евтино ли е че аз даже не съм го чувал
                HONDA I-VTEC

                Коментар


                  #9
                  абе не е евтино. ЛЕМ ФИОРДЕР или нещо такова е.’’много добро казаха маxсторите’’

                  Коментар


                    #10
                    Лен Фиордер е доста добра марка масло 100% не е от него

                    Коментар


                      #11
                      turbo.i.e написа:
                      Лен Фиордер е доста добра марка масло 100% не е от него
                      лемфьордер е много хубава марка за части по окачването и др, но не съм сигурен, че същото се отнася за маслото. имат наливно масло което е около 5 - 5.50 лв. литъра. за сравнение пристата е около 4 лв. според мен си длъжен първо и колкото се може по - скоро да сложиш по качествено масло /100% по 0 скъпо/ и да видиш какъв е резултат.а дали е възможно проблема да е от маслената помпа ??????????????
                      UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                      Коментар


                        #12
                        Въпрос зa тeмпeрaтурa и мaслo

                        Колега аз лично първо бих проверил датчика и таблото за някакви оттечки.При мен има нещо подобно с нивото на горивото, на определени места стрелката "подскача" като луда, но след това се оправя затова не съм търсил проблема.
                        Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.

                        Коментар

                        Working...
                        X