Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помпане с азот

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    infineon написа:
    Като донапомпваш по бензиностанциите ще си носиш бутилка азот ли?
    Там е работата, че няма нужда да се донапомпва! Гумите ми си стоят монтирани на джантите и двата комплекта - и зимите и летните. Зимните - пета зима не им е мръднало налягането! Летните - това ще им е пето лято! За тоя период аз не съм помпил гуми!

    Коментар


      #17
      Истината е че много голямо значение има каква ти е гумата. Ако сте с нископрофилни 17/205/45 да разлика има, но ако се 13/165/75 примерно е малко като в онази приказка дето жабата видяла че подковават коня и тя вдигнала крак.истината е че азота запазва температурата на гумата нищо повече, но ако сте с комфортна висока гума е безмислено да се помпи с азот. Още повече че масово бутилките с азот по гумаджиинците са пълни със сгъстен въздух.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        ///// написа:
        infineon написа:
        Като донапомпваш по бензиностанциите ще си носиш бутилка азот ли?
        Там е работата, че няма нужда да се донапомпва! Гумите ми си стоят монтирани на джантите и двата комплекта - и зимите и летните. Зимните - пета зима не им е мръднало налягането! Летните - това ще им е пето лято! За тоя период аз не съм помпил гуми!
        Нуждата от донапомпване е не защото каквото е вътре се свива а заради пропуски през вентила и по борда на гумата.И азот да е ако изпуска отнякъде по малко файда няма.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #19
          Изпускат ами как да не изпускат. минете днес през 3 трапа и после ми говорете че 5 години не сте помпили гуми
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #20
            Я си пийте бирата,хапвайте и си ....... жените,не се занимавайте с глупости,азоти...мазоти.И да е по добре само с азот,колко па да е по-добре.Все едно чудо ще стане.Да са здрави и изправни колите ни и ние да сме живи и здрави да ги караме дълго и безаварийно па ако ще и с озон да са напомпани тия гуми.Има много по-важни неща от това дали гумите са напомпани с азот. :D Поздрави на всички.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #21
              valentino321 написа:
              Я си пийте бирата,хапвайте и си ....... жените,не се занимавайте с глупости,азоти...мазоти.И да е по добре само с азот,колко па да е по-добре.Все едно чудо ще стане.Да са здрави и изправни колите ни и ние да сме живи и здрави да ги караме дълго и безаварийно па ако ще и с озон да са напомпани тия гуми.Има много по-важни неща от това дали гумите са напомпани с азот. :D Поздрави на всички.
              Приказка на място!
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #22
                специално за вас двамата наздраве! мен точно това което спомена S_BANKOV ме интересуваше понеже тази година летните джапанки са ниски на 45 и ми препоръчаха с азот да ги напомпя и взеха да ми го хвалят все едно вдига 100коня :D
                Haters Gonna Hate

                Коментар


                  #23
                  Помпенето с азот е оправдано само за гумите на спортни коли, при които е важна промяна от 0,05 бара, или атмосфери. Азота има по-малък коефициент на температурно разширение и по-малко се влияе от нагряването на гумата в движение. Ала като се вземе предвид процентното съотношение на азот и кислород във въздуха, упражнението за нашите коли е без смисъл. Като прибавим и неточните уреди по гумарници и бензиностанции, нещата съвсем се омазват. А и колко е азот това, дето ти помпят... А и приказките за по-малка филтрация и по-бавно спадане - разликата е няколко процента. Няма да помпиш веднъж на 3 месеца, примерно, а на 4. За нископрофилните гуми - също няма значение, ама си е до психология. Като си дал сума пари за лети джанти седемнайски, за гуми P zero nero и си згрижен за целостта им, що да не ти измъкнат още някой лев...Та вместо да помпите с азот, сдобийте се с уред за мерене, снабден с истински български манометър до 4 атм. И си го пазете от удари и изпускане, не го давайте на никого.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #24
                    muns61 написа:
                    Помпенето с азот е оправдано само за гумите на спортни коли, при които е важна промяна от 0,05 бара, или атмосфери. Азота има по-малък коефициент на температурно разширение и по-малко се влияе от нагряването на гумата в движение. Ала като се вземе предвид процентното съотношение на азот и кислород във въздуха, упражнението за нашите коли е без смисъл. Като прибавим и неточните уреди по гумарници и бензиностанции, нещата съвсем се омазват. А и колко е азот това, дето ти помпят... А и приказките за по-малка филтрация и по-бавно спадане - разликата е няколко процента. Няма да помпиш веднъж на 3 месеца, примерно, а на 4. За нископрофилните гуми - също няма значение, ама си е до психология. Като си дал сума пари за лети джанти седемнайски, за гуми P zero nero и си згрижен за целостта им, що да не ти измъкнат още някой лев...
                    Именно за това става въпрос.За нашите коли смисълът от такова упражнение клони към нула.Другото е плацебо и самовнушение.За тия пари по-добре си купете ароматизатор или нещо друго за колата,ама за 22% повече азот в гумите 8 лева няма да дам та,ако ще от Венера да е донесен :D
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар

                    Working...
                    X