infineon написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помпане с азот
Collapse
X
-
Истината е че много голямо значение има каква ти е гумата. Ако сте с нископрофилни 17/205/45 да разлика има, но ако се 13/165/75 примерно е малко като в онази приказка дето жабата видяла че подковават коня и тя вдигнала крак.истината е че азота запазва температурата на гумата нищо повече, но ако сте с комфортна висока гума е безмислено да се помпи с азот. Още повече че масово бутилките с азот по гумаджиинците са пълни със сгъстен въздух.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
///// написа:infineon написа:Като донапомпваш по бензиностанциите ще си носиш бутилка азот ли?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Я си пийте бирата,хапвайте и си ....... жените,не се занимавайте с глупости,азоти...мазоти.И да е по добре само с азот,колко па да е по-добре.Все едно чудо ще стане.Да са здрави и изправни колите ни и ние да сме живи и здрави да ги караме дълго и безаварийно па ако ще и с озон да са напомпани тия гуми.Има много по-важни неща от това дали гумите са напомпани с азот. :D Поздрави на всички.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Я си пийте бирата,хапвайте и си ....... жените,не се занимавайте с глупости,азоти...мазоти.И да е по добре само с азот,колко па да е по-добре.Все едно чудо ще стане.Да са здрави и изправни колите ни и ние да сме живи и здрави да ги караме дълго и безаварийно па ако ще и с озон да са напомпани тия гуми.Има много по-важни неща от това дали гумите са напомпани с азот. :D Поздрави на всички.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Помпенето с азот е оправдано само за гумите на спортни коли, при които е важна промяна от 0,05 бара, или атмосфери. Азота има по-малък коефициент на температурно разширение и по-малко се влияе от нагряването на гумата в движение. Ала като се вземе предвид процентното съотношение на азот и кислород във въздуха, упражнението за нашите коли е без смисъл. Като прибавим и неточните уреди по гумарници и бензиностанции, нещата съвсем се омазват. А и колко е азот това, дето ти помпят... А и приказките за по-малка филтрация и по-бавно спадане - разликата е няколко процента. Няма да помпиш веднъж на 3 месеца, примерно, а на 4. За нископрофилните гуми - също няма значение, ама си е до психология. Като си дал сума пари за лети джанти седемнайски, за гуми P zero nero и си згрижен за целостта им, що да не ти измъкнат още някой лев...Та вместо да помпите с азот, сдобийте се с уред за мерене, снабден с истински български манометър до 4 атм. И си го пазете от удари и изпускане, не го давайте на никого.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Помпенето с азот е оправдано само за гумите на спортни коли, при които е важна промяна от 0,05 бара, или атмосфери. Азота има по-малък коефициент на температурно разширение и по-малко се влияе от нагряването на гумата в движение. Ала като се вземе предвид процентното съотношение на азот и кислород във въздуха, упражнението за нашите коли е без смисъл. Като прибавим и неточните уреди по гумарници и бензиностанции, нещата съвсем се омазват. А и колко е азот това, дето ти помпят... А и приказките за по-малка филтрация и по-бавно спадане - разликата е няколко процента. Няма да помпиш веднъж на 3 месеца, примерно, а на 4. За нископрофилните гуми - също няма значение, ама си е до психология. Като си дал сума пари за лети джанти седемнайски, за гуми P zero nero и си згрижен за целостта им, що да не ти измъкнат още някой лев...Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар