Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тампони на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тампони на двигателя

    Колеги въпроса мие по какво се разбира дали сами за смяна тампоните на двигателя , че скоростния ми лост играе наляво надясно при ускорение и когато е по инерция като мина през неравности и си мисля че може да е от тампоните И ще помоля ако има някои колега които разбира наистина да ми пише на ЛС да му обясня подробно за проблема миБлагодаря предварително

    #2
    Няма нужда проблемите да се обсъждат на ЛС, защото така не помагаме на останалите. Опиши подробно проблема, не се притеснявай! Познават се по това - лостът се мести чувствително при ускорение и отнемане на газта. Иначе - повдига се колата на подемник и с щанга се напъват лапите на двигателя. Ако той се мести значително лесно и тампоните са много меки , може би са за смяна. Ако са видимо прокъсани и нацепени - също. Моите също бяха за смяна, след смяната - бяха доста твърди, но след 2-3-4 седмици омекнаха и лостът започна да се мърда едвам едвам при ускорение. Сега отново започва да има признаци на заминали тампони, което доказва, че Бърт са световни боклуци! Също може да пробваш следното - хващаш с ръка лапата там, където влиза в тампона и усещаш колко вибрира. След това хващаш самия тампон и усещаш колко намалява вибрациите. Ако разликата е незначителна - може би тампонът е за смяна. При мен - като смених горния тампон, там най-осезателно се усещаше обирането на вибрация. Обаче вече и той е отново прокъсан, и се усеща как предава вибрация, като стиснеш ухото, на което се държи тази щанга към купето.

    Коментар


      #3
      Има още един вариант за проверка,тръгни на първа и карай почти без газ да се движи едвам едвам колата и стъпи рязко на газта,ако нещо излопа отпред най-вероятно е тампон.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Да почти съм сигурен че е от тампоните ама не на двигателя ами на генерацията.Иначе тампоните на двигателя се проверяват първо визуално, много им личи когато са за смяна. Теста на Ивайло също е правилен, ама може би е по-добре да се прави на свободна, с двама души единия отпред да гледа двигателя, другия да подава рязко газ, ако двигателя скача- честито тампони, ако не скача я вкарай на канал и огледай отдолу нещата.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Значи колеги ето и всичко за проблема ми него бях написал преди това защото го написах един пат и ми махнаха темата и затова сега само предположих че са тампони на двигателя защото в завои със 60км/ч и настапване да ускоря в завоя започва много силно дами се клати скоростния лост и също така и започва дами клати предницата Също и при всяко ускорение когато достигне 70 80 км/ч започва ди ми играе лоста по-силно и леко тресене в кормилото а когато изкачвам баир на 80 км/ч пак започва тресе в предницата Проблема ми започна след сменянето на гумите с чисто нови и едно изкачване на шипка

          Коментар


            #6
            Еми тогава почни с баланс на гуми, изправяне на джанти и преглед и реграж на предница.Почти съм сигурен че има поне 3-4 градуса отклонение на някой шенкел
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Колеги днес забелязах че тампона на скоростната кутия е мн мек толкова мек че на рака клатя скоростната кутия без усилие и мисълта мие да нее тои дами прави проблема

              Коментар

              Working...
              X