Колеги въпроса мие по какво се разбира дали сами за смяна тампоните на двигателя , че скоростния ми лост играе наляво надясно при ускорение и когато е по инерция като мина през неравности и си мисля че може да е от тампоните И ще помоля ако има някои колега които разбира наистина да ми пише на ЛС да му обясня подробно за проблема миБлагодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тампони на двигателя
Collapse
X
-
Няма нужда проблемите да се обсъждат на ЛС, защото така не помагаме на останалите. Опиши подробно проблема, не се притеснявай! Познават се по това - лостът се мести чувствително при ускорение и отнемане на газта. Иначе - повдига се колата на подемник и с щанга се напъват лапите на двигателя. Ако той се мести значително лесно и тампоните са много меки , може би са за смяна. Ако са видимо прокъсани и нацепени - също. Моите също бяха за смяна, след смяната - бяха доста твърди, но след 2-3-4 седмици омекнаха и лостът започна да се мърда едвам едвам при ускорение. Сега отново започва да има признаци на заминали тампони, което доказва, че Бърт са световни боклуци! Също може да пробваш следното - хващаш с ръка лапата там, където влиза в тампона и усещаш колко вибрира. След това хващаш самия тампон и усещаш колко намалява вибрациите. Ако разликата е незначителна - може би тампонът е за смяна. При мен - като смених горния тампон, там най-осезателно се усещаше обирането на вибрация. Обаче вече и той е отново прокъсан, и се усеща как предава вибрация, като стиснеш ухото, на което се държи тази щанга към купето.
-
Да почти съм сигурен че е от тампоните ама не на двигателя ами на генерацията.Иначе тампоните на двигателя се проверяват първо визуално, много им личи когато са за смяна. Теста на Ивайло също е правилен, ама може би е по-добре да се прави на свободна, с двама души единия отпред да гледа двигателя, другия да подава рязко газ, ако двигателя скача- честито тампони, ако не скача я вкарай на канал и огледай отдолу нещата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Значи колеги ето и всичко за проблема ми него бях написал преди това защото го написах един пат и ми махнаха темата и затова сега само предположих че са тампони на двигателя защото в завои със 60км/ч и настапване да ускоря в завоя започва много силно дами се клати скоростния лост и също така и започва дами клати предницата Също и при всяко ускорение когато достигне 70 80 км/ч започва ди ми играе лоста по-силно и леко тресене в кормилото а когато изкачвам баир на 80 км/ч пак започва тресе в предницата Проблема ми започна след сменянето на гумите с чисто нови и едно изкачване на шипка
Коментар
-
Еми тогава почни с баланс на гуми, изправяне на джанти и преглед и реграж на предница.Почти съм сигурен че има поне 3-4 градуса отклонение на някой шенкелКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар