Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat punto MK2 сам се форсира.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat punto MK2 сам се форсира.

    Колеги, давайте някакви идеи защо се форсира сама пущината? 1.2 е мотора на газ обикновенна, жилото е на правилното място и хлабаво, не смуче от никъде въздух. Единствената причина, която си мисля аз е моторчето за празния ход да се ебава- никога не е чистено и отваряно.Като запалиш няма значение дали е студен или горещ двигателя и се форсира до 2500 оборота, обърна ли на бензин после на газ веднага падат оборотите на 800-900 и след около 10 секунди отново форсира до 2500. Споделете опит как да го оправя това чудо, утре се захващам с почистването на моторчето.

    #2
    Днес май се влоши повече проблема.Като запаля първите 15-20 секунди е добре след което постепенно започва да форсира, но стига до 1500 оборота. Ако натиснеш газта леко веднага се форсира до 2500 и не мърда. Нито играят обороти нито нещо- директно заковава на 2500 и не мърда.След което започна да гасне на 2-3 пъти и после отново форсаж до 2500. Ако някой е имал такъв проблем да сподели.

    Коментар


      #3
      кола

      Почисти буксите като начало.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Миналата зима ми го направи 3 пъти.Свалих дросела и го почистих с WD-40 и парцал и стъпковия мотор също и се оправи.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Някой има ли представа тоя стъпков мотор къде точно се намира и как изглежда(Пунто 2002г 1.2 моно), че цял ден заничам под въздушния филтър и не ми идва точно. По принцип знам какво трябва да търся що-годе, но не го откривам. Мерси за отзовалите се колеги!

          Коментар


            #6
            alexk написа:
            Някой има ли представа тоя стъпков мотор къде точно се намира и как изглежда(Пунто 2002г 1.2 моно), че цял ден заничам под въздушния филтър и не ми идва точно. По принцип знам какво трябва да търся що-годе, но не го откривам. Мерси за отзовалите се колеги!
            колега да се изясним какво е това МОНО аз не знам да има Пунто МК2 2002 година и да е моноинжекция да не се бъркаш нещо а да е просто 8клапана 60 коня то пак си е пълна инажекция прегледаи тази Тема може да ти помогне иначе ето ти за стъпков мотор на това пунто
            значи колега няма проблем ще помогна значи за да свалиш кутията на филтъратя се държи на две Болчета (с 10 ключ) който са двете кръгчета на снимката с номера 1 и 2 после откопчаваш една закопчалка има на снимката е №3и дигаш кутията нагоре към теб и тя излиза без проблемпосле за да смениш филтъра ще видиш много Винчета за кръстата отверка по кутията Mr. Green е отвиваш ги всички и тя се отваряи сменяш филтъра няма значение какъв филтър ще земеш все си е тая ама на около 10-15 000 сменяшсамо трябва да е като този на снимката http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1после свещите са на местата дето отдеве бях показал ама на снимката не се виждат трябва да си точно над тях и ще ги видиш излиза Дебел кабел от всяка свещи щом имаш ключ ще се справиш не е толкова сложна операцияпосле внимателно навиваш новите и НЕ стягаш много само да притегнат , все пак ги завиваш в алумин не искаш да изкубеш резбата Mr. Greenа какви свещи ли ?? ми няма значени марката дип че аз ти препоръчвам NGK само гледаи в магазина дето ги зимаш да кажеш че са за Пунто 1.2 8V 60 коня 2000 година ето можеш да разгледаш тези http://axm-auto.com/index2.php?brand...=21&subcat=113 аз съм NGK за 13,50 и съм страшно доволентермостат е точно под бубините на снимката съм показал със стрелката 4 каде да бръкнеш и ще го напипаш той е алуминиев корпус хванат за блокаиначе за маркуча дето пишеше е този който е на снимката с №5 него трябва да проверишза стъпковото моторче ?!?!мога да ти кажа какво аз правих но НЕ съм палил колата от тогава че в момента съм с счупена скоростна кутия и колата е в гаража а нещо са кът финансите Mr. Greenаз направих следното отвиваш болчета 1 и 2 и буташ това алуминиево с буксите леко назад без да ги сваляшпсоле отвиваш трите болчета №3 и откачаш буксата на стъпковото моторче №4откачаш жилото на газта №5 и 6и вдигаш нагоре целия дроселаз моя го мих с Пръскалка за прозорци пълна с Бензин имаше много гняс и се поизчистипосле го оставих да изсъхне 1-2 часа и го сложих обратно на описания горе начиндано съм помогнал ако имаш проблеми пиши пакПС: цъкни на снимките за по голям размер
            това е ЛС към един колега от Форума който извърши операвията ,а написаното съм го писал АЗ
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Колега златен си!! В понеделник те искам в Бродуей за по кафенце или бира обезателно! Тази информация е перфектна и утре се залавям с оправянето на проблема.

              Коментар


                #8
                alexk написа:
                Колега златен си!! В понеделник те искам в Бродуей за по кафенце или бира обезателно! Тази информация е перфектна и утре се залавям с оправянето на проблема.
                Наистина е златен

                Коментар


                  #9
                  Колега "todorshalev" до преди малко я гледах тази букса, но ако това е стъпковото моторче, как да го извядя да го почистя, то няма нито болчета нито гайки.. нищо.Гледам отдясно под жилото за газта отдолу където влиза черния каучуков маркуч има 2 болчета и все си мисля, че това е моторчето, но не съм баш сигурен. Утре свалям направо целия дросел да го почистя хубаво и пак ще заничам няма как. Щом фичо е болен и аз съм болен.

                  Коментар


                    #10
                    alexk написа:
                    Колега "todorshalev" до преди малко я гледах тази букса, но ако това е стъпковото моторче, как да го извядя да го почистя, то няма нито болчета нито гайки.. нищо.Гледам отдясно под жилото за газта отдолу където влиза черния каучуков маркуч има 2 болчета и все си мисля, че това е моторчето, но не съм баш сигурен. Утре свалям направо целия дросел да го почистя хубаво и пак ще заничам няма как. Щом фичо е болен и аз съм болен.
                    точно така се почиства сваляш дросела иначе самото Стъпково не се сваля (абе сваля се ама трудно)и така ще чакам да кажеш какви са резултатите а за Бродуей пиши на Лични пък ще видим а и не съм Златен ами просто човек готов да помогне ако може
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      Колеги, почистих всичко по дросела и моторчето и пак се форсираше.. Накрая просто откачих буксата на стъпковия мотор и в момента си работи като нов фиата. Само не знам дали ще ми даде някакви проблеми така, но с времето ще видим.Мерси много на отзовалите се!

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Като спираш по светофари трябва да даваш малко газ иначе може да загасне .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Чудесно работи, никаква загуба на обороти в спряло положение, заковало е на 1000 малко повечко от колкото трябва, но може да не съм сложил хубаво дросел или кутията за въздушния филтър и да смуче въздух повечко. Иначе минусите без стъпков мотор на пръв поглед са, че като махнеш рязко крака от газта леко забива муцуна, но не съм на състезание и не ми прави впечатление или поне не карам така, че да го усещам това.Споделете какви други минуси може да има без степмоторче??

                          Коментар


                            #14
                            alexk написа:
                            Чудесно работи, никаква загуба на обороти в спряло положение, заковало е на 1000 малко повечко от колкото трябва, но може да не съм сложил хубаво дросел или кутията за въздушния филтър и да смуче въздух повечко. Иначе минусите без стъпков мотор на пръв поглед са, че като махнеш рязко крака от газта леко забива муцуна, но не съм на състезание и не ми прави впечатление или поне не карам така, че да го усещам това.Споделете какви други минуси може да има без степмоторче??
                            по висок разход и неравномерни обороти
                            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                            Коментар


                              #15
                              държи си сама 1000 оборота? много интересна информация. направо невероятна и това, което е невероятно е, че без стъпковото моторче успява да поддържа 1000 оборота и при студен и при топъл двигател единственото, което ми идва на акъла е, че наистина не си сложил добре дросела и има цепнатина, която се свива със загряването на двигателя, така, че да поддържа 1000 оборота, ма нали се сещаш какъв е шанса да е така що не потърсиш назаем от някой подобен двигател стъпково и ТПС (аз смятам, че в ТПС е проблема), да поохлабиш жилото и да пробваш кво ще стане?
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар

                              Working...
                              X