Колеги, давайте някакви идеи защо се форсира сама пущината? 1.2 е мотора на газ обикновенна, жилото е на правилното място и хлабаво, не смуче от никъде въздух. Единствената причина, която си мисля аз е моторчето за празния ход да се ебава- никога не е чистено и отваряно.Като запалиш няма значение дали е студен или горещ двигателя и се форсира до 2500 оборота, обърна ли на бензин после на газ веднага падат оборотите на 800-900 и след около 10 секунди отново форсира до 2500. Споделете опит как да го оправя това чудо, утре се захващам с почистването на моторчето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat punto MK2 сам се форсира.
Collapse
X
-
Днес май се влоши повече проблема.Като запаля първите 15-20 секунди е добре след което постепенно започва да форсира, но стига до 1500 оборота. Ако натиснеш газта леко веднага се форсира до 2500 и не мърда. Нито играят обороти нито нещо- директно заковава на 2500 и не мърда.След което започна да гасне на 2-3 пъти и после отново форсаж до 2500. Ако някой е имал такъв проблем да сподели.
-
alexk написа:Някой има ли представа тоя стъпков мотор къде точно се намира и как изглежда(Пунто 2002г 1.2 моно), че цял ден заничам под въздушния филтър и не ми идва точно. По принцип знам какво трябва да търся що-годе, но не го откривам. Мерси за отзовалите се колеги!значи колега няма проблем ще помогна значи за да свалиш кутията на филтъратя се държи на две Болчета (с 10 ключ) който са двете кръгчета на снимката с номера 1 и 2 после откопчаваш една закопчалка има на снимката е №3и дигаш кутията нагоре към теб и тя излиза без проблемпосле за да смениш филтъра ще видиш много Винчета за кръстата отверка по кутията Mr. Green е отвиваш ги всички и тя се отваряи сменяш филтъра няма значение какъв филтър ще земеш все си е тая ама на около 10-15 000 сменяшсамо трябва да е като този на снимката http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1после свещите са на местата дето отдеве бях показал ама на снимката не се виждат трябва да си точно над тях и ще ги видиш излиза Дебел кабел от всяка свещи щом имаш ключ ще се справиш не е толкова сложна операцияпосле внимателно навиваш новите и НЕ стягаш много само да притегнат , все пак ги завиваш в алумин не искаш да изкубеш резбата Mr. Greenа какви свещи ли ?? ми няма значени марката дип че аз ти препоръчвам NGK само гледаи в магазина дето ги зимаш да кажеш че са за Пунто 1.2 8V 60 коня 2000 година ето можеш да разгледаш тези http://axm-auto.com/index2.php?brand...=21&subcat=113 аз съм NGK за 13,50 и съм страшно доволентермостат е точно под бубините на снимката съм показал със стрелката 4 каде да бръкнеш и ще го напипаш той е алуминиев корпус хванат за блокаиначе за маркуча дето пишеше е този който е на снимката с №5 него трябва да проверишза стъпковото моторче ?!?!мога да ти кажа какво аз правих но НЕ съм палил колата от тогава че в момента съм с счупена скоростна кутия и колата е в гаража а нещо са кът финансите Mr. Greenаз направих следното отвиваш болчета 1 и 2 и буташ това алуминиево с буксите леко назад без да ги сваляшпсоле отвиваш трите болчета №3 и откачаш буксата на стъпковото моторче №4откачаш жилото на газта №5 и 6и вдигаш нагоре целия дроселаз моя го мих с Пръскалка за прозорци пълна с Бензин имаше много гняс и се поизчистипосле го оставих да изсъхне 1-2 часа и го сложих обратно на описания горе начиндано съм помогнал ако имаш проблеми пиши пакПС: цъкни на снимките за по голям размерШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Колега "todorshalev" до преди малко я гледах тази букса, но ако това е стъпковото моторче, как да го извядя да го почистя, то няма нито болчета нито гайки.. нищо.Гледам отдясно под жилото за газта отдолу където влиза черния каучуков маркуч има 2 болчета и все си мисля, че това е моторчето, но не съм баш сигурен. Утре свалям направо целия дросел да го почистя хубаво и пак ще заничам няма как. Щом фичо е болен и аз съм болен.
Коментар
-
alexk написа:Колега "todorshalev" до преди малко я гледах тази букса, но ако това е стъпковото моторче, как да го извядя да го почистя, то няма нито болчета нито гайки.. нищо.Гледам отдясно под жилото за газта отдолу където влиза черния каучуков маркуч има 2 болчета и все си мисля, че това е моторчето, но не съм баш сигурен. Утре свалям направо целия дросел да го почистя хубаво и пак ще заничам няма как. Щом фичо е болен и аз съм болен.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Чудесно работи, никаква загуба на обороти в спряло положение, заковало е на 1000 малко повечко от колкото трябва, но може да не съм сложил хубаво дросел или кутията за въздушния филтър и да смуче въздух повечко. Иначе минусите без стъпков мотор на пръв поглед са, че като махнеш рязко крака от газта леко забива муцуна, но не съм на състезание и не ми прави впечатление или поне не карам така, че да го усещам това.Споделете какви други минуси може да има без степмоторче??
Коментар
-
alexk написа:Чудесно работи, никаква загуба на обороти в спряло положение, заковало е на 1000 малко повечко от колкото трябва, но може да не съм сложил хубаво дросел или кутията за въздушния филтър и да смуче въздух повечко. Иначе минусите без стъпков мотор на пръв поглед са, че като махнеш рязко крака от газта леко забива муцуна, но не съм на състезание и не ми прави впечатление или поне не карам така, че да го усещам това.Споделете какви други минуси може да има без степмоторче??Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
държи си сама 1000 оборота? много интересна информация. направо невероятна и това, което е невероятно е, че без стъпковото моторче успява да поддържа 1000 оборота и при студен и при топъл двигател единственото, което ми идва на акъла е, че наистина не си сложил добре дросела и има цепнатина, която се свива със загряването на двигателя, така, че да поддържа 1000 оборота, ма нали се сещаш какъв е шанса да е така що не потърсиш назаем от някой подобен двигател стъпково и ТПС (аз смятам, че в ТПС е проблема), да поохлабиш жилото и да пробваш кво ще стане?браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар