Къде в София ще ми препоръчате да отида да ми погледнат бобините и кабелите че мисля че нещо не са в час ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бобина или кабели
Collapse
X
-
Значи проблема ми е в паленето на бензин на студен двигател въртя ключа и запалва чак след 2-3 опита като задържам по около 3-4 секунди и като запали сякаш пали на 2 или 3 цилиндъра и се тресе цялата за да стабилизирам трябва да изфорсирам за около 20-30 секунди и се оправя после. Ако не подам газ се тресе 5-6 секунди и после гасне. Това става само на студен двигател, но си мисля че или кабели или бобина свещите вече 2 комплекта сменям в момента съм с NGK. На газ ако паля е малко по-добро положението но избягвам.Вчера смених маслото няма никакви промени.Ходих и на диагностика при едно момче дето ми го препоръчаха тук във форума не мога да се сетя как се казваше но сервиза беше при моста на бакърена. Оказа се че диагностика не може да се направи защото чипа на компютъра през който се включва кабела е изгорял и няма как да се диагностицира. Единствено ми предложиха мотор тест но не мисля че ще има полза.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Emo91 написа:Значи проблема ми е в паленето на бензин на студен двигател въртя ключа и запалва чак след 2-3 опита като задържам по около 3-4 секунди и като запали сякаш пали на 2 или 3 цилиндъра и се тресе цялата за да стабилизирам трябва да изфорсирам за около 20-30 секунди и се оправя после. Ако не подам газ се тресе 5-6 секунди и после гасне. Това става само на студен двигател, но си мисля че или кабели или бобина свещите вече 2 комплекта сменям в момента съм с NGK. На газ ако паля е малко по-добро положението но избягвам.Вчера смених маслото няма никакви промени.Ходих и на диагностика при едно момче дето ми го препоръчаха тук във форума не мога да се сетя как се казваше но сервиза беше при моста на бакърена. Оказа се че диагностика не може да се направи защото чипа на компютъра през който се включва кабела е изгорял и няма как да се диагностицира. Единствено ми предложиха мотор тест но не мисля че ще има полза.
Коментар
-
Emo91 написа:Значи проблема ми е в паленето на бензин на студен двигател въртя ключа и запалва чак след 2-3 опита като задържам по около 3-4 секунди и като запали сякаш пали на 2 или 3 цилиндъра и се тресе цялата за да стабилизирам трябва да изфорсирам за около 20-30 секунди и се оправя после. Ако не подам газ се тресе 5-6 секунди и после гасне. Това става само на студен двигател, но си мисля че или кабели или бобина свещите вече 2 комплекта сменям в момента съм с NGK. На газ ако паля е малко по-добро положението но избягвам.Вчера смених маслото няма никакви промени.Ходих и на диагностика при едно момче дето ми го препоръчаха тук във форума не мога да се сетя как се казваше но сервиза беше при моста на бакърена. Оказа се че диагностика не може да се направи защото чипа на компютъра през който се включва кабела е изгорял и няма как да се диагностицира. Единствено ми предложиха мотор тест но не мисля че ще има полза.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Ами ако бобината просто прави както при колегата "Колега със същия проблем съм и аз.Ония ден ходих на диагностика и показа проблем в едната бобина.Дава искра със закъснение едната 2,5 др 3.8 мл секунди.Пича каза ,че бобината е за смяна ,но е хубаво и кабелите да се сменят.Дано съм ти помогнал." или е невъзможно да бачка просто само при паленето да прави проблема ?BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Утре няма да съм в София най-вероятно, но днес направих малко тестове и установих следното:Махнах кабела от 1та бобина запалих и работеше доста по-зле, после махнах и от втората закачих първата разбира се и пак работеше доста зле което ме навежда на мисълта че бобините ми са ок. После включих двете бобини запалих колата махнах кабела от 4тата свещ от ляво на дясно и хвърляше искри да си ебе майката, после го сложих обратно и махнах кабела от 1вата свещ и само се чуваше едно пук пук 1-2 пъти до дотам грам ток и иска нямаше. Със втората и третата свещ не съм тествал. Доколкото разбирам най-вероятно е кабел но давайте идеи.BMW E46 coupe
Fiat Punto 1.1 LPG - ex
Коментар
-
Възможно е.Не знаеш ли магазин за лада в София?Съвсем сериозно,на моето Типо му купих силиконови кабели за Лада(мисля Самара) на цена от 9лв.Стават при мен,като са малко по-дълги,което не е проблем.Сега съм с оригинални FIAT/LANCIA кабели от един колега де,че единия от ладовите беше се изхлузил малко от дистрибуторната капачка,при което от лош контакт се стопи капачката и се засегна съвсем леко кабела(кабелите колегата ми ги даде бонус към капачката ).Та мисълта ми е ако знаеш къде има магазин за руски машини,вземи едни подходящи кабели,колкото за пробата,пък ако не си доволен от тях ги сменяи с други после.Така направих аз,като се натъкнах на колега от форума,които го беше правил и ме упъти към магазин в Пловдив.Все пак едно е 9-10лв,друго 20-30-40,само за пробата....Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Emo91 написа:комплект кабели уж магнет марели 22 лв ми обявихаStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар