Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бобина или кабели

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бобина или кабели

    Къде в София ще ми препоръчате да отида да ми погледнат бобините и кабелите че мисля че нещо не са в час ?
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    #2
    кола

    Ела на срещата от форума в Неделя зад хотел Славия -Била след 12 ч .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Значи проблема ми е в паленето на бензин на студен двигател въртя ключа и запалва чак след 2-3 опита като задържам по около 3-4 секунди и като запали сякаш пали на 2 или 3 цилиндъра и се тресе цялата за да стабилизирам трябва да изфорсирам за около 20-30 секунди и се оправя после. Ако не подам газ се тресе 5-6 секунди и после гасне. Това става само на студен двигател, но си мисля че или кабели или бобина свещите вече 2 комплекта сменям в момента съм с NGK. На газ ако паля е малко по-добро положението но избягвам.Вчера смених маслото няма никакви промени.Ходих и на диагностика при едно момче дето ми го препоръчаха тук във форума не мога да се сетя как се казваше но сервиза беше при моста на бакърена. Оказа се че диагностика не може да се направи защото чипа на компютъра през който се включва кабела е изгорял и няма как да се диагностицира. Единствено ми предложиха мотор тест но не мисля че ще има полза.
      BMW E46 coupe
      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

      Коментар


        #4
        Emo91 написа:
        Значи проблема ми е в паленето на бензин на студен двигател въртя ключа и запалва чак след 2-3 опита като задържам по около 3-4 секунди и като запали сякаш пали на 2 или 3 цилиндъра и се тресе цялата за да стабилизирам трябва да изфорсирам за около 20-30 секунди и се оправя после. Ако не подам газ се тресе 5-6 секунди и после гасне. Това става само на студен двигател, но си мисля че или кабели или бобина свещите вече 2 комплекта сменям в момента съм с NGK. На газ ако паля е малко по-добро положението но избягвам.Вчера смених маслото няма никакви промени.Ходих и на диагностика при едно момче дето ми го препоръчаха тук във форума не мога да се сетя как се казваше но сервиза беше при моста на бакърена. Оказа се че диагностика не може да се направи защото чипа на компютъра през който се включва кабела е изгорял и няма как да се диагностицира. Единствено ми предложиха мотор тест но не мисля че ще има полза.
        Колега със същия проблем съм и аз.Ония ден ходих на диагностика и показа проблем в едната бобина.Дава искра със закъснение едната 2,5 др 3.8 мл секунди.Пича каза ,че бобината е за смяна ,но е хубаво и кабелите да се сменят.Дано съм ти помогнал.

        Коментар


          #5
          е никой ли в София не знае къде може да се проверят...ти какво смяташ да правиш нови бобини или ?
          BMW E46 coupe
          Fiat Punto 1.1 LPG - ex

          Коментар


            #6
            Emo91 написа:
            е никой ли в София не знае къде може да се проверят...ти какво смяташ да правиш нови бобини или ?
            `Мисла първо да смена кабелите да не е от тях пък ако нестане ....бобина... шанс.(Аз в Плевен ходих на диагностика в car services Bosch и доста доволен останах като цяло)

            Коментар


              #7
              ако са заминали кабелите лесно се разбира на тъмно.отваряш капака,някой стои там и гледа кабелите докато ти въртиш,ако има искри и се чува леко пукане значи кабелите са за смяна,аз моите така ги бях хванал преди 2 години

              Коментар


                #8
                Emo91 написа:
                Значи проблема ми е в паленето на бензин на студен двигател въртя ключа и запалва чак след 2-3 опита като задържам по около 3-4 секунди и като запали сякаш пали на 2 или 3 цилиндъра и се тресе цялата за да стабилизирам трябва да изфорсирам за около 20-30 секунди и се оправя после. Ако не подам газ се тресе 5-6 секунди и после гасне. Това става само на студен двигател, но си мисля че или кабели или бобина свещите вече 2 комплекта сменям в момента съм с NGK. На газ ако паля е малко по-добро положението но избягвам.Вчера смених маслото няма никакви промени.Ходих и на диагностика при едно момче дето ми го препоръчаха тук във форума не мога да се сетя как се казваше но сервиза беше при моста на бакърена. Оказа се че диагностика не може да се направи защото чипа на компютъра през който се включва кабела е изгорял и няма как да се диагностицира. Единствено ми предложиха мотор тест но не мисля че ще има полза.
                Не казвам,че не можа да е от бобини или кабели,НО - при проблем в запалителната уредба,колите се държат значително по-ЗЛЕ на газ,отколкото на бензин,а ти пишеш,че твоята на газ пали малко по-добре.Според мен има вариант да палиш с прекалено богата смес на бензин и да ти цапа свещите,откъдето да не могат да палят сместа както трябва.Това може да се провери много лесно,като я запалиш на бензин,закрепи едни 2000-2500 оборота и прехвърли на газ.Оборотите може да паднат малко,защото газта няма да се изпарява добре,но ако ги задържиш около 2000,дори 3000 за няма и 5-6 секунди трябва да си изчисти работата двигателя.Ако запалиш на газ,трябва пак след 5-6 секунди на 2000 да изчисти,ако въобще работи зле де.Това само като идея и безобидна проба.При кофти кабели ии бобина/и ще имаш проблеми и в движение,особено на газ колата може да хълта,да подскача и дори да гърми.Ако някъде има голям пробив още при опит да тръгнеш с много газ ще думне в колекторите.Изпробвано е ,но за щастие са ми метални колекторите.При изправна истема и на бензин и на газ колата би трябвало да има достатъчно мощност,че с малко газ да потегляш с пласно отпускане на съединителя и на втора скорост.Иначе пак ще думне,или ще се задави.Тези последните са грубите проби де.Възможно е да си се ориентирал правилно към проблема,но да няма сериозен пробив и колата да се движи и така.Кабелите може да ги провериш,като на някое доста тъмно място ги напръскаш с мъгла от пръскачка за гладене например.При пробив на работещ двигетел веднага ще се откроят изкрички по кабелите.За бобината/е наи-добре да помолиш колега със сищичт двигател да пробваш с неговата как ще запали.Пиете едно кафе да изстине колата или ако се навие сутринта да доиде до вас,сменяте,правиш пробата и имаш идея какво става.Същото може да стане и с калбелите.Каквото излезе накрая - отиваш и купуваш.
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #9
                  Кабели!Ако е бобина- ще ти работи на 2 цилиндъра постоянно и няма да се оправя.Както е казал колегата по- горе- вдигай капака и гледай вечер на тъмно зарята къде е.
                  Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                  Коментар


                    #10
                    Ами ако бобината просто прави както при колегата "Колега със същия проблем съм и аз.Ония ден ходих на диагностика и показа проблем в едната бобина.Дава искра със закъснение едната 2,5 др 3.8 мл секунди.Пича каза ,че бобината е за смяна ,но е хубаво и кабелите да се сменят.Дано съм ти помогнал." или е невъзможно да бачка просто само при паленето да прави проблема ?
                    BMW E46 coupe
                    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Ела утре на събирането след 12 ч да видим какъв е проблема .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Утре няма да съм в София най-вероятно, но днес направих малко тестове и установих следното:Махнах кабела от 1та бобина запалих и работеше доста по-зле, после махнах и от втората закачих първата разбира се и пак работеше доста зле което ме навежда на мисълта че бобините ми са ок. После включих двете бобини запалих колата махнах кабела от 4тата свещ от ляво на дясно и хвърляше искри да си ебе майката, после го сложих обратно и махнах кабела от 1вата свещ и само се чуваше едно пук пук 1-2 пъти до дотам грам ток и иска нямаше. Със втората и третата свещ не съм тествал. Доколкото разбирам най-вероятно е кабел но давайте идеи.
                        BMW E46 coupe
                        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                        Коментар


                          #13
                          Възможно е.Не знаеш ли магазин за лада в София?Съвсем сериозно,на моето Типо му купих силиконови кабели за Лада(мисля Самара) на цена от 9лв.Стават при мен,като са малко по-дълги,което не е проблем.Сега съм с оригинални FIAT/LANCIA кабели от един колега де,че единия от ладовите беше се изхлузил малко от дистрибуторната капачка,при което от лош контакт се стопи капачката и се засегна съвсем леко кабела(кабелите колегата ми ги даде бонус към капачката ).Та мисълта ми е ако знаеш къде има магазин за руски машини,вземи едни подходящи кабели,колкото за пробата,пък ако не си доволен от тях ги сменяи с други после.Така направих аз,като се натъкнах на колега от форума,които го беше правил и ме упъти към магазин в Пловдив.Все пак едно е 9-10лв,друго 20-30-40,само за пробата....
                          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                          Коментар


                            #14
                            комплект кабели уж магнет марели 22 лв ми обявиха
                            BMW E46 coupe
                            Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                            Коментар


                              #15
                              Emo91 написа:
                              комплект кабели уж магнет марели 22 лв ми обявиха
                              Май са Шменти Марели тези кабели... Днес в един магазин ме посъветваха да си взема Тесла, защото имали много рекламации от Магнет Марели. Всеки да си прави изводи.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар

                              Working...
                              X