Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - претриса като е студена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При мен също се случва, но едно е ясно със сигурност - хидравличния тампон на мотора ми е за смяна ! Изтекъл е (вижда се) и хлопа (чува се) :D. Ще ви информирам дали има подобрение след като го сменя към края на месеца.
    Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
    Fiat Stilo '02 1.6 16V

    Коментар


      #17
      Какъв е този хидравличен тампон, къде се намира, като се вижда, и някой да опише за какво става на въпрос че ми е извън познанията , не съм и чувал за такъв тампон

      Коментар


        #18
        От тампоните на мотора нито едни не е хидравличен. Единия съм го купил, мога да го снимам да видиш, че е само гума. На задния мост са пълни с масло, да.

        Коментар


          #19
          rotdot написа:
          Здравей КолегаИмам абсолютно същия проблем, вече от няколко години, не съм сигурен дали не е било така винаги и просто да се влошава в последно време. Когато е студена, точно при потегляне, в момента когато съединителят "захапва" двигателя започва да се тресе. Тресе също и при точно 90км/ч на 5-та скорост, като мина 90 престава. Нямам представа какво може да е, затова и си карам така.
          Колега, това за притрисането(треперене) при висока скорост, при теб 90, при мен беше 80, отиди на реглаж на предницата, като преди това можеш да отидеш да ти балансират наново гумите, аз какви мъки имах с такова треперене и накрая се оказа изгубен баланс на задните гуми!
          Lancia Lybra '00 1.8 140hp

          Видеорегистратори

          Коментар


            #20
            rotdot написа:
            От тампоните на мотора нито едни не е хидравличен. Единия съм го купил, мога да го снимам да видиш, че е само гума. На задния мост са пълни с масло, да.
            Ако говорим за стило все още. Тампоните на задния мост съм ги сменял и 2та и са гумени:http://axm-auto.com/image_display.ph...0706505.jpg#А окачването на мотора говоря за това (ако съм уцелил)http://axm-auto.com/image_display.ph...5.jpg#Това както и да го наричаме е хидравлично и също така, като част в магазините го наричат тампон. Може би говорим с теб за различни неща... знам ли
            Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
            Fiat Stilo '02 1.6 16V

            Коментар


              #21
              И кой е този тампон на двигателя, не е този проблемния на скоростната кутия, не е левия горе до казанчето за антифриза, къде се намира колега, и как го видя че бил омаслен?

              Коментар


                #22
                milenskia написа:
                И кой е този тампон на двигателя, не е този проблемния на скоростната кутия, не е левия горе до казанчето за антифриза, къде се намира колега, и как го видя че бил омаслен?
                точно този в ляво до казанчето е. И по него има масло просто стекло се, а няма от къде другаде да е дошло. Майстора каза, че е хидравличен, аз също си спомням, че го гледах, че е такъв. Възможно е и да бъркам, но ще проверя отново и даже ще го снимам.
                Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
                Fiat Stilo '02 1.6 16V

                Коментар


                  #23
                  dimaldim написа:
                  rotdot написа:
                  Здравей КолегаИмам абсолютно същия проблем, вече от няколко години, не съм сигурен дали не е било така винаги и просто да се влошава в последно време. Когато е студена, точно при потегляне, в момента когато съединителят "захапва" двигателя започва да се тресе. Тресе също и при точно 90км/ч на 5-та скорост, като мина 90 престава. Нямам представа какво може да е, затова и си карам така.
                  Колега, това за притрисането(треперене) при висока скорост, при теб 90, при мен беше 80, отиди на реглаж на предницата, като преди това можеш да отидеш да ти балансират наново гумите, аз какви мъки имах с такова треперене и накрая се оказа изгубен баланс на задните гуми!
                  Не обясних правилно. Движа се с 90 с малко газ без да тресе, като натисна газта започва да тресе. След като мина 95км/ч престава и мога да продължа да ускорявам без тресене. Не е баланс на гумите или някакъв друг вид резонанс, по-скоро нещо не удържа и под товар се тресе, полуоска ли е, не знам.

                  Коментар


                    #24
                    SypheRrr написа:
                    rotdot написа:
                    От тампоните на мотора нито едни не е хидравличен. Единия съм го купил, мога да го снимам да видиш, че е само гума. На задния мост са пълни с масло, да.
                    Ако говорим за стило все още. Тампоните на задния мост съм ги сменял и 2та и са гумени:http://axm-auto.com/image_display.ph...0706505.jpg#А окачването на мотора говоря за това (ако съм уцелил)http://axm-auto.com/image_display.ph...5.jpg#Това както и да го наричаме е хидравлично и също така, като част в магазините го наричат тампон. Може би говорим с теб за различни неща... знам ли
                    Ето тези тампони (заден мост Стило) са пълни с масло:http://axm-auto.com/image_display.ph...5.jpg#Това е тампонът на двигателя от страната на ангренажния ремък и в него няма масло. Двете части лагеруват посредством гумена връзка:http://axm-auto.com/image_display.ph...50385.jpg#Не знам и аз на какво казваш хидравличен тампон, затова предположих този на задния мост, защото имат масло в тях, че и гърмят ако искаш

                    Коментар


                      #25
                      SypheRrr написа:
                      milenskia написа:
                      И кой е този тампон на двигателя, не е този проблемния на скоростната кутия, не е левия горе до казанчето за антифриза, къде се намира колега, и как го видя че бил омаслен?
                      точно този в ляво до казанчето е. И по него има масло просто стекло се, а няма от къде другаде да е дошло. Майстора каза, че е хидравличен, аз също си спомням, че го гледах, че е такъв. Възможно е и да бъркам, но ще проверя отново и даже ще го снимам.
                      Не мога да приема, че този тампон горе откъм агренажа е маслен, за мен си е обикновен гумен тампон на двигателя, там нямам никакви следи от масло аз!!

                      Коментар

                      Working...
                      X