Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - претриса като е студена

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило - претриса като е студена

    Здравейте пичове, изкажете се по моите симптоми на колицата: Стило 1.6 бензин 2001 година пробег 110 000кмПри потегляне при лек баир, и с малко газ 1200-1500 оборота при студен двигател предимно има претрисанеПри 1700 оборота и потегляне на наклон няма притрисания, но пък е неприятно че може се забиете в кола пред вас!Като позагрее колата, по слабо се усеща и почти изчезва след 10на минути каране, а ако карам извънградско и после влеза в градски условияняма никакви притирисания!Педала на съединителя ми отделя от както съм я взел в последния 1 см от хода на педала!Няма симптоми на приплъзване на съединителя! няма и загуба на спирачна течност и течове от долна и горна помпа на съединителя!Имам чувството че има малка загуба на мощност като цяло но може и да си внушавам!Кажете как да изключа проблем със съединител?Свещите не са сменяни от както съм я взел 2 години вече, и не знам и кога са сменяни за последно, ако изобщо има вариант да е от тях!!

    #2
    Колега щом ти отделя толкова ниско най вероятно имаш износване на огледалната повърхност на притискателния диск или омекване на пружините му.Надявам се,че колата не е прегрявана.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Съединителя високо отделя , накрая , днес я запалих като изчаках на контакт да изпише Check OK и тогава запалих и го нямаше това придърпване, да не защото все пъхам ключа и въртя веднага, да се задавя нещо? Често ми се е случвало, паля на студен мотор, претриса при първите потегляния из града, и като ида на бензиностанция и заредя, паля пак и проблема несъществува, и така до следващия ден и пак студения старт, кажете някакви мнения, че доколкото знам този проблем може да е от доста неща, и не искам да почвам да сменям на принципа проба-грешка! Въздушният ми филтър е сменен преди 30 000км, по книжка дават смяна на 60 000

      Коментар


        #4
        щом отделя високо/1см/преди края значи е износен.Придърпването се получава от приплъзване.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          milenskia написа:
          ...по книжка дават смяна на 60 000...
          Това вярно ли е ?! Аз си сменям въздушния филтър на всяка смяна на маслото
          Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
          Fiat Stilo '02 1.6 16V

          Коментар


            #6
            Тресе от бедна смес на преходни режими. Щом се оправя, като изчакаш чек - а, свиркай си.А съединителят сам ще си каже кога е за смяна, като почне да боксува на пета в баир.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              FGRC написа:
              щом отделя високо/1см/преди края значи е износен.Придърпването се получава от приплъзване.
              Хидравличен съединител не трябва ли да отделя винаги на едно и също място?

              Коментар


                #8
                При износване на феродовия диск педала се качва постепенно нагоре,независимо,че е хидравличен/палците се приближават към лагера и свободния ход намалява/.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  А аз си мислех,че износването се компенсира чрез запълване с течност.По твоята логика трябва и педала на спирачките,като се износват накладките да се вдига нагоре.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    FGRC написа:
                    щом отделя високо/1см/преди края значи е износен.Придърпването се получава от приплъзване.
                    Хидравличен съединител не трябва ли да отделя винаги на едно и също място?
                    Последно един майстор ми каза, дори показа тръба в системата на стило, която нарече - азотен компенсатор.Ако приемем казаното за чиста монета - при изряден такъв - да, отделя винаги на едно и също място.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Аксиалния лагер се връща винаги в изходна позиция а буталцата в спирачния апарат следват износването на накладките.Затова винаги ги прибираш принудително когато слагаш нови накладки.Неговия съединител отделя 1см.преди да си махнеш крака от педала,което означава,че няма никаъв свободен ход на аксиалния лагер.Това се получава когато имаш добър притискателен диск но износен феродов диск.В мойта кола няма каквито и да са компенсатори,ако в неговата има то те със сигурност не работят.Това е момчета от мене.Успех.И още нещо,в спирачната система течноста компенсира износването на накладките за да държи педала в горно положение.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #12
                        Сега като се стопли времето, нямам и помен от това претрисане, даже днеска и сипах 98 малко да го помирише!!

                        Коментар


                          #13
                          Оставете съединителя той е невинен щом на 1200рмп тресе а на 1700рмп не тресе, едвали съединителя е виновен.Едно време Форд-овете имаха подобен проблем и той беше в горивния акумолатор, но на Стилото нямаше такава система.Много ми прилича на дюза, свещ, вода в резервоара, или проблем с генерацията. Възможно е проблема да е и в ел. газ акомодела има такова чудо.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Само на бензин карам, нямам газова уредба, свещите са сменяни в Италия , преди да я купя преди 2 години, пък кога точно вече не се знае, но при първоначалното обслужване майсторите ги гледаха и казаха че изглеждат като нови! За останалите варианти за проблем, изобщо не мисля да се занимавам да проверявам, ако колата си е наред!

                            Коментар


                              #15
                              Здравей КолегаИмам абсолютно същия проблем, вече от няколко години, не съм сигурен дали не е било така винаги и просто да се влошава в последно време. Когато е студена, точно при потегляне, в момента когато съединителят "захапва" двигателя започва да се тресе. Тресе също и при точно 90км/ч на 5-та скорост, като мина 90 престава. Нямам представа какво може да е, затова и си карам така.

                              Коментар

                              Working...
                              X