Здравейте пичове, изкажете се по моите симптоми на колицата: Стило 1.6 бензин 2001 година пробег 110 000кмПри потегляне при лек баир, и с малко газ 1200-1500 оборота при студен двигател предимно има претрисанеПри 1700 оборота и потегляне на наклон няма притрисания, но пък е неприятно че може се забиете в кола пред вас!Като позагрее колата, по слабо се усеща и почти изчезва след 10на минути каране, а ако карам извънградско и после влеза в градски условияняма никакви притирисания!Педала на съединителя ми отделя от както съм я взел в последния 1 см от хода на педала!Няма симптоми на приплъзване на съединителя! няма и загуба на спирачна течност и течове от долна и горна помпа на съединителя!Имам чувството че има малка загуба на мощност като цяло но може и да си внушавам!Кажете как да изключа проблем със съединител?Свещите не са сменяни от както съм я взел 2 години вече, и не знам и кога са сменяни за последно, ако изобщо има вариант да е от тях!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - претриса като е студена
Collapse
X
-
Съединителя високо отделя , накрая , днес я запалих като изчаках на контакт да изпише Check OK и тогава запалих и го нямаше това придърпване, да не защото все пъхам ключа и въртя веднага, да се задавя нещо? Често ми се е случвало, паля на студен мотор, претриса при първите потегляния из града, и като ида на бензиностанция и заредя, паля пак и проблема несъществува, и така до следващия ден и пак студения старт, кажете някакви мнения, че доколкото знам този проблем може да е от доста неща, и не искам да почвам да сменям на принципа проба-грешка! Въздушният ми филтър е сменен преди 30 000км, по книжка дават смяна на 60 000
Коментар
-
ogi28b написа:FGRC написа:щом отделя високо/1см/преди края значи е износен.Придърпването се получава от приплъзване.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аксиалния лагер се връща винаги в изходна позиция а буталцата в спирачния апарат следват износването на накладките.Затова винаги ги прибираш принудително когато слагаш нови накладки.Неговия съединител отделя 1см.преди да си махнеш крака от педала,което означава,че няма никаъв свободен ход на аксиалния лагер.Това се получава когато имаш добър притискателен диск но износен феродов диск.В мойта кола няма каквито и да са компенсатори,ако в неговата има то те със сигурност не работят.Това е момчета от мене.Успех.И още нещо,в спирачната система течноста компенсира износването на накладките за да държи педала в горно положение.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Оставете съединителя той е невиненщом на 1200рмп тресе а на 1700рмп не тресе, едвали съединителя е виновен.Едно време Форд-овете имаха подобен проблем и той беше в горивния акумолатор, но на Стилото нямаше такава система.Много ми прилича на дюза, свещ, вода в резервоара, или проблем с генерацията. Възможно е проблема да е и в ел. газ акомодела има такова чудо.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Само на бензин карам, нямам газова уредба, свещите са сменяни в Италия , преди да я купя преди 2 години, пък кога точно вече не се знае, но при първоначалното обслужване майсторите ги гледаха и казаха че изглеждат като нови! За останалите варианти за проблем, изобщо не мисля да се занимавам да проверявам, ако колата си е наред!
Коментар
-
rotdot
Здравей КолегаИмам абсолютно същия проблем, вече от няколко години, не съм сигурен дали не е било така винаги и просто да се влошава в последно време. Когато е студена, точно при потегляне, в момента когато съединителят "захапва" двигателя започва да се тресе. Тресе също и при точно 90км/ч на 5-та скорост, като мина 90 престава. Нямам представа какво може да е, затова и си карам така.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар