Здравейте, след дълго ровене /за съжаление трудно намирам информация за определен модел при така структуриран форум, може да е в мен проблема/ намерих следната информация като възможни често срещани проблеми при Пунто:- при двигател 1,2 8V често има проблем с компютъра- при повечето модели с режим City има проблем със сервото- автоматичните скорости може би не са най-добрия избор- на някои изпълнения няма повдигане на седалката във височина /по скоро да гледа за това човек, че може да не обърне внимание/Имам няколко въпроса, понеже съм се спрял на 1,2 16 V и 1,3 бензин или 1.9 Jtd -При 1.9 Jtd често ли се износва маховика и да се налага смяната му, понеже цената му е солена? Не открих някой да е писал с такъв проблем.-Само 86 к,с на дизела ли е с верига-1,3 бензин за предпочитане ли е пред 1,2-По окачването някакви болежки като при Либра /стаб. щанга, полуоски/-има ли кодове за борд компютъро, радио и фатално ли е ако ги нямаИ въобще някой ако знае за някакъв хроничен или често срещан проблем мисля, че ще е полезно за всички.Благодаря предварително.Ще се радвам ако се появи още полезна информация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Punto 2000 - 2003 г. плюсове и минуси?
Collapse
X
-
- Малко си се пообъркал с двигателите. Бензиновите мотори са два, като и двата са с обем 1.2 литра (8V - 60hp, 16V - 80hp). Дизеловите мотори са 1.9DS - атмосферен дизел 60hp, 1.9JTD - комън рейл турбодизел 80hp, 85hp, 100hp. И двата дизелови мотора са с ремък. С верига е мотора 1.3 Multijet (дизел), но той се поставя след 2003г. - Относно окачването според мен е твърдо, което на мен лично не ми харесва, но не мисля че е проблемно.- Има код карта за имобилайзера. Не мисля, че е фатално ако я няма.- С маховика за сега съм нямал проблеми, дано да е така и за напред.
-
Чудех се защо не откривам информация за 1.3 бензин, изглежда е грешка в обявата, която съм гледал. - http://www.cars.bg/u601398Благодаря за отговора.Ще видим на какво ще се натреса :DPunto 1,9 JTD 80
Коментар
-
gopi написа:Чудех се защо не откривам информация за 1.3 бензин, изглежда е грешка в обявата, която съм гледал. - http://www.cars.bg/u601398Благодаря за отговора.Ще видим на какво ще се натреса :D
Коментар
-
Конкретно за дизела , не съм чувал някой в форума да се оплаква от износен маховик. Относно окачването , доста си е твърдо но се свиква.Все пак тази кола а и всички останали са правени с идеята , че ще се движат по нормален асфалтов път.Моя съвет е при огледа да наблегнеш на:Електрониката(ел.стъкла , чистачки предни и задна , централно , CITY режима и т.н.)Таблото също виж да ли всичко по него си работи нормално да не прекъсва или нещо такова. Провери и врътките за парното дали работят!Съединителя или по конкретно помпите на съединителя ако педала отделя много ниско значи най-вероятно помпите са за смяна не са много скъпи но са си разход.За друго не се сещам което може да крие потенциален голям разход е изключвам ДВГ-то и трансмисията което си е чист късмет За имобилайзера не е фатално за касетофона също.Окачването да си кажа честно не е от най здравите но не е и много скъпа смяната поне според мен. Иначе съм карал и бензиново 80кс. и дизелово 80кс. определено дизелака ми допада повече.... Но това е лично мнение зависи от стила на каране...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Xaus написа:Конкретно за дизела , не съм чувал някой в форума да се оплаква от износен маховик. Относно окачването , доста си е твърдо но се свиква.Все пак тази кола а и всички останали са правени с идеята , че ще се движат по нормален асфалтов път.Моя съвет е при огледа да наблегнеш на:Електрониката(ел.стъкла , чистачки предни и задна , централно , CITY режима и т.н.)Таблото също виж да ли всичко по него си работи нормално да не прекъсва или нещо такова. Провери и врътките за парното дали работят!Съединителя или по конкретно помпите на съединителя ако педала отделя много ниско значи най-вероятно помпите са за смяна не са много скъпи но са си разход.За друго не се сещам което може да крие потенциален голям разход е изключвам ДВГ-то и трансмисията което си е чист късмет За имобилайзера не е фатално за касетофона също.Окачването да си кажа честно не е от най здравите но не е и много скъпа смяната поне според мен. Иначе съм карал и бензиново 80кс. и дизелово 80кс. определено дизелака ми допада повече.... Но това е лично мнение зависи от стила на каране...Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
аз пък съм за Бензина болежки има както всяка друга кола карам Пунто МК2 1.2 8V 60к. от близо 3,5 години и съм доста доволене имах си и аз разните му перрипети това с Компютрите е до някаде вярно но можеби на 1000 коли една да се случи (мен ми се случи =760лв)окачване за това време един носач и консумативи от към подръжка е ефтино и лесно (човек и сам може)като взимаш наистина гледаи сервото (като завъртиш бързо от краино ляво до краино дясно) разход около 7 градско (софия) и около и под 5 извънградско от няколко месеца на ГАЗ (ГИ) 8 градско и 6 извънградскоШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
smbdie написа:didich написа:smbdie написа:- Малко си се пообъркал с двигателите. Бензиновите мотори са два ...Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
За мен лично, най-подходящият двигател за това пунто е 1.2 16v. Най-безпроблемен, като икономичност е почти същият като 1.2 8v, при определени ситуации даже е по-икономичен. Достатъчно пъргав е като за градска кола. 1.8-цата е лакома и то доста лакома. Преди да взема моето съм карал и 3-те бензинови двигателя. Дизелите не съм ги карал, не мога да кажа нищо, не съм почитател на дизела като цяло.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
От финансови съображения го избягвам 1,8 двигател. Хем данъка му гони 200 лв., защото е над 100 к.с. хем най-вероятно харчи доста. При 1.2 и застраховката ще е доста ниска. Пък и колата е за майка ми не й е нужна много мощна кола.Относно електроусилвателя:-Четох, че проблема е в релетата на самото двигателче.-Винаги ли е там проблема и се оправя след тяхната смяна или може да се наложи смяна на цялото двигателче.-Продават ли се нови двигатели на електро усилвателя на изгодни цени.Punto 1,9 JTD 80
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар