Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свирукащ вентилатор за парното на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свирукащ вентилатор за парното на Браво

    Колеги има едно дразнещо свирукане от вентилатора на парното-проявява се особено на първата му степен.Свалих го с намерение за профилактика,ама само го забърсах от прахта щото ме достраша да го разглобявам(държи се на 3 пластмасови зъбчета капака му.На 2,3 и 4 степени се кротва и не подсвирква.Дали да го пръсна с някакъв спрей?
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    #2
    отвори, почисти нормално и затваряй, моя правеше така и го изчистих. Не помня как се разглобява баш, ама не е било нищо особено
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      оправи го преди да ти е изгорял реостата
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        Май ще се престраша да го напъна леееекичко :D ,за да се отвори.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #5
          Колега обади после какъв е резултата от почистването, че при мен има някакъв шум но той е предимно на втора и трета степен. ако има ефект при теб да взема да се заровя и аз
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #6
            В разрес с мненията на колегите ще ти кажа, че отварянето му е напълно безполезно. Моят на пандата правеше така. Това е от контакта на четките с колектора на ротора. Четките са меднографитни, по-твърди са затова така се получава. Мога да кажа едно. Разглобявах го, пръсках го със доста неща, най-вече контактни спрейове и нищо. Ефект до 1 седмица. Накрая напръсках всичко с Политрон PL. От тогава 4г вече не се е чуло нищо от него. Всички вече знаете че съм фен на продукта но фактите няма как да се оборят. Затова се надявам и да не се сметне за реклама - това просто ще ти свърши работа за 1 мин. Ако щеш ела при мен, ще го напръскам с моя и ще забравиш за това.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Danchojn написа:
              В разрес с мненията на колегите ще ти кажа, че отварянето му е напълно безполезно. Моят на пандата правеше така. Това е от контакта на четките с колектора на ротора. Четките са меднографитни, по-твърди са затова така се получава. Мога да кажа едно. Разглобявах го, пръсках го със доста неща, най-вече контактни спрейове и нищо. Ефект до 1 седмица. Накрая напръсках всичко с Политрон PL. От тогава 4г вече не се е чуло нищо от него. Всички вече знаете че съм фен на продукта но фактите няма как да се оборят. Затова се надявам и да не се сметне за реклама - това просто ще ти свърши работа за 1 мин. Ако щеш ела при мен, ще го напръскам с моя и ще забравиш за това.
              Доста глупава реклама, както и всички досега. Направо си вземи друг втора употреба за 20лв и ще караш още няколко години с него. Аз така направих и нищо не съм разглобявал и ремонтирал.
              Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                В разрес с мненията на колегите ще ти кажа, че отварянето му е напълно безполезно. Моят на пандата правеше така. Това е от контакта на четките с колектора на ротора. Четките са меднографитни, по-твърди са затова така се получава. Мога да кажа едно. Разглобявах го, пръсках го със доста неща, най-вече контактни спрейове и нищо. Ефект до 1 седмица. Накрая напръсках всичко с Политрон PL. От тогава 4г вече не се е чуло нищо от него. Всички вече знаете че съм фен на продукта но фактите няма как да се оборят. Затова се надявам и да не се сметне за реклама - това просто ще ти свърши работа за 1 мин. Ако щеш ела при мен, ще го напръскам с моя и ще забравиш за това.
                Хваленето даже се прехвърли и в друг раздел. Очаквам скоро в раздела "Общи приказки" да напишеш как с "Политрон нещо си", лекува кокоши трън ...

                Коментар


                  #9
                  Колеги и при мен имаше такъв проблем като пусна парното на 1 или 2 степен и пресвирваше затова смъкнах моторчето то излиза направо с перката напръсках с WD40 в дупките където се виждаха пружинки и там някви други чаркове и вече 5 месеца всичко си върви перфектно

                  Коментар


                    #10
                    pa4oepi4 написа:
                    Колеги и при мен имаше такъв проблем като пусна парното на 1 или 2 степен и пресвирваше затова смъкнах моторчето то излиза направо с перката напръсках с WD40 в дупките където се виждаха пружинки и там някви други чаркове и вече 5 месеца всичко си върви перфектно
                    ЕЕЕ Щом не си ползвал политрон значи нищо не си направил :D :D :D :D
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Спрете да говорите против Политрон.Незнаете щото не сте пробвали.....И даже не е реклама.Пробвайте каквото искате може и да стане може и да нестане,но си купи 1 флакон на политрон и ще ти остане и за още много неща.Колега,най-добре си го отвори и смажи с каквото имаш под ръка и ще стискаме палци да се оправи,ама ако продължи....danchojqn е казал каквото трябва
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        #12
                        Колега, бягай при Данчо да го напръска - ще ти излезе безплатно поне. :D Са какъвто и контактен спрей да го напръскаш, ще млъкне. Събират се едни гадни лепкави мизерии по втулките и четките и от тях подсвирква. Като ги свалиш със спрей, ще млъкне докато се натрупат отново, но това може да е след много време.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Ще ги пръсна с Политрон да видя ефекта и ще пиша,колеги.Според мен ще даде резултат,който се надявам да не е краткотраен.По-добре е,отколкото нищо да не правя със сигурност.А да го сменям не си заслужава дори и 20 лева да е,щото проблема е нищожен и се проявява само от време на време.
                          Fiat 1.4 12V
                          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                          Коментар


                            #14
                            Не е лошо да видиш има ли четки вообще, ако вече не си го направил. Ако можеш снимай колектора да го видим. След време ще го снимаш пак, за да може колегите да пофилософстват отново.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              да те успокоя: зимата и на мен ми присвирваше отвреме навреме,но се оправи и вече няма проблем
                              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                              Коментар

                              Working...
                              X