Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преден капак ТИПО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преден капак ТИПО

    Здравейте!След като оправих абсолютно всички проблеми по Типото реших да оправя и единственото нещо, което ме дразнеше - боята по предния капак. Беше напукана на 2-3 места и тук там ошлайфана и надраскана. Нямаше и блясък (цялата кола грее, а капака - матов). Изшлайфах всичко перфектно, обезмаслих с кореселин и минах 1 ръка с валяка (с по-рядък разтвор, за да се саморазлее и да стане гладко). Както и предположих и от предишни опити с ладата - стана перфектно. ОБАЧЕ!Както си подсвирквах и събирах "панаира" духна 1 вятър и вдигна едни найлони, които бях сложил защипани да пазят калниците от стичане и ги лепна върху капака."НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕееееееееееееее"И стана пълно мазало. Докато не беше изсъхнала боята минах 2ра ръка обаче вече стана дебел слоя и при изсухването започна да става на "коловози" от валяка. Минах и 3та ръка с рядък разтвор и горе долу го докарах на гладкост. Такаа, отново прибирам и отивам в заслужена почивка. Понеже бях изморен си легнах към 9 часа, а последната ръка я бях минал към 7-8 и беше едно слънцее, ах кеф. Към 10 часа се чува гръм и трясък - потоп, в Симеоново пере як дъжд. Откъде се взе - просто не знам. На сутринта подготвен за печалната гледка отивам при колата. Положението беше трагично и надмина всички мои очаквания :D:D:DБоята беше станала на кратери - като лунен пейзаж!Сега се чудя какво да правя. Вариантите като цяло са няколко:-терминатор + кореселин и сваляне на старата боя и боядисване наново (изисква сваляне на капака), този път в гаража - притеснява ме, че ще падне и старата боя + шприца фабрични и тук там ако има и кит (не съм сигурен дали има или не) и вече на гола ламарина съм безсилен, понеже опита ми с шприц кит е още по-трагичен-изчакване да изсъхне тази боя, яко шлайф с шкурка и наново върху нея (не изисква сваляне на капака) - пак в гаража този път-преден капак с този цвят от морга - при италианеца имаха 3 вида червено, но такова нямаха, иначе 45лв целия капак-"майстор" бояджия - ще ме одере 100лв поне предполагамЧакам предложения и съвети!

    #2
    Звучи малко тревиално, но нали знаеш - като имаш 1 кило брашно дай го на майстор да ти го омеси Тук вече всеки преценява според джоба си. Не е ясно дали от следващите опити няма да стане така, че да хвърлиш за материали повече пари отколкото да го занесеш на майстор да ти го пръсне... Още повече това е преден капак - откача се и хайде Изборът е твой...
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      По добре си отиди на да ти го пръснат някъде. Все пак е лицето на колата Ако решиш сам да си го правиш вземи шкурка 120 и го изглади после със 240 и накрая ако са останали дълбоки драскотини можеш да опиташ с водна 500-600 или 800 и пак по твоита схема

      Коментар


        #4
        Нямам нищо против майстори, но 4-ма ме отсвириха - били отпуска, с дребни детайли не се занимавали (само цялостно), с Фиати и Лади не се занимавали и т.н. Простаци!Човек да иска да си даде парите - няма къде!

        Коментар


          #5
          Иначе капака вече е леко коригиран - с Терминатор свалих боята от онзи ден , след това яко шлайф и нова боя. обаче Терминатора на няколко места "проби" и оригиналния грунд и стигна до метал и сега капака понеже е доста лъскав си личи релефа. Мисля да го матирам с водно 2000 като засъхне, пък да видим как ще е. Замислил съм и 2 черни линии по ръба от 2-те страни. Черно и червено е добра комбинация, а и останалите елементи по колата са в тази гама - черни стъкла, прагове, брони ...

          Коментар


            #6
            Преден капак ТИПО

            maiden написа:
            Иначе капака вече е леко коригиран - с Терминатор свалих боята от онзи ден , след това яко шлайф и нова боя. обаче Терминатора на няколко места "проби" и оригиналния грунд и стигна до метал и сега капака понеже е доста лъскав си личи релефа. Мисля да го матирам с водно 2000 като засъхне, пък да видим как ще е. Замислил съм и 2 черни линии по ръба от 2-те страни. Черно и червено е добра комбинация, а и останалите елементи по колата са в тази гама - черни стъкла, прагове, брони ...
            Качи някоя снимка да го видиме как е станало
            Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.

            Коментар

            Working...
            X