Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Актуални съвети за Fiat Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Актуални съвети за Fiat Stilo

    Здравейте нов съм в форума :D Имам доста въпроси сварвани с Stilo-то на който не можех да намеря отговор.Ще започна с няколко:1 Нивата на оборудване как да ги различавам и кои са те (пример с опел GL CD CDX ) Особености: 2(3) Врати, ABS, ASR, ESP, Airbag, Автопилот, Аларма, Бордови компютър, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Климатроник, Серво управление, Центр. заключване2 Наличието на ESP за мен е 100% задължително как да разбера дали го има в конкретна кола И към горният въпрос ESP-то в този модел Stilo има ли адекватна намеса
    задницата често тръгва в грешната посока
    http://www.automedia.bg/test-drive/testdrive_921.html
    Нестабилна в завои
    http://www.automedia.bg/test-drive/testdrive_787.html
    колеблива стабилност в завои
    http://www.automedia.bg/news/article_35.htmlПо-принцип вече не съм с амбициите на състезател след тежко ПТП, но темата стабилност е важна за мен имали колеблива задница двувратката Само моля без коментари............... ти на ESP ли ще разчиташ...........отговора е не, но кола без ESP не купувам :D 3 Кой двигател е най-масов и най-безпроблемен двигател и се слага на двувратката (1.9 JTD 115 hp) 1.2 16V 80 hp 188 A5.0001.6 16V 103 hp 182 B6.0001.9 JTD 115 hp 192 A1.000, 937A7.000 каква им е разликата 1.9 JTD 80 hp 192 A3.000Мен ме влече по към 80-десете кончета но и 1.9 JTD 115 hp може, разчитам вие да ме обедите кой да избера 4..................... 5 или 6 скорости 5 Парктроника правило или изключение Примерно това Stilo http://www.cars.bg/u441793 заслужава ли си За сега толкова от мен сега чакам вас :D Дано не съм объркал раздела за темата Ако е така модератора да я премести в правилния

    #2
    От къде си? Точно това стило не е за препоръчване Ако не ме лъже паметта тва Стило няма ЕСП а има АСР, но ако толкова настояваш в събота мога да отида да го погледна.

    Коментар


      #3
      Ако търсиш стабилност,Стилото не е твоята кола. Ориентирай се към Алфа и Ланча.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        кола

        Така както питаш и четеш в нета мнения ще получиш най различни един недоволен друг доволенКачи се в някоя запазена да видиш как е .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          Ако търсиш стабилност,Стилото не е твоята кола. Ориентирай се към Алфа и Ланча.
          х2Ако все пак решиш да купуваш Стило - започвай с търсачката да четеш мои постове и на iakvvu.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            кола

            Стига бре вие ще го откажете човека въобще да си купи кола квато му се падне .Едни се развалят други не не зависи толкова от марката и модела все са едни
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Не е въпроса да откажем колегата,а да сме обективни. Стилото е много противоречива кола. Човека има конкретен критерий,който няма да намери в този автомобил. Всичко е въпрос на компромиси. Моето все още го трая заради функционалния фургон на комбито. Може да е лигаво на пътя(затова пък имам и Алфа),но няма друга кола в този клас с толкова добър фургон за багаж.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                ThE_PuNiSHeR От видинско(доста далеч) съм не се разкарвай да я оглеждаш само я дадох като пример и щом няма ЕСП-и не ме вълнува За сега само опипвам почвата да видя що за стока е фиатчето :D И от коментарите ви е Него очаквах!!!!!!!!!!!!Само то ми се наби в очите от европейските с Хубава визия, символична цена около 5 хил. за 10 годишна кола с фил пакет от екстри и след кратка справка се оказа че и частите са на символична цена.Търся алтернатива на Corolla http://www.cars.bg/u595787

                Коментар


                  #9
                  Колата си е екстра! След смяна на пружините с нови,колата не се "лашка" както с оригиналните на над 200000км.ЕСП -то се включва когато се прекали и то доста . Ако ще караш редовно- с над 180-200 или ще правиш планинско рали по-добре Алфа или друго.
                  Fiat linea 1.3 mjet, Bravo2 1,4 . EX -Lancia Y 1.2, Stilo 1.8 MW ,Brava 1.8,Dedra 1.8 16v,Delta2 1,6,Ritmo 1,5,Lada 1500.

                  Коментар


                    #10
                    Аз имам Стило 1.9 турбо дизел 115 коня с две врати.Не го карам бързо по принцип но понякога го настъпвам и да ти кажа си е доста стабилно на пътя.Но наи добре наистина се качи и покарай едно от автокъща.

                    Коментар


                      #11
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115

                      Brevetti написа:
                      Колата си е екстра! След смяна на пружините с нови,колата не се "лашка" както с оригиналните на над 200000км.ЕСП -то се включва когато се прекали и то доста . Ако ще караш редовно- с над 180-200 или ще правиш планинско рали по-добре Алфа или друго.
                      Ако са км/час !!!Отговора е НЕЕЕЕЕЕЕЕЕ.:D нормално 90-100 км/час може и 140 км. на круиз контрол за морето.Ако не е тайна къде е тая отсечка за 180-200 постоянна скорост в Германия ли?Коя Алфа ми предлагаш? Alfa Romeo 147 ли с подръка по-скъпа от Toyota Corolla и маховик за хилядарка,лагер помпа за съединител за триста и двадесет лева
                      shanho написа:
                      Аз имам Стило 1.9 турбо дизел 115 коня с две врати.Не го карам бързо по принцип но понякога го настъпвам и да ти кажа си е доста стабилно на пътя.Но най-добре наистина се качи и покарай едно от автокъща.
                      Опитах изписа checking нещо друго и накрая check ок.Беше с изкъртен ауспух звука трагедия съединителя горе салона кокошарник.За 20 метра какво впечатление да добия за това питам вас Ако помниш кое колко е струвано по обслужването сподели ....Кое според теб не е направено добре, кое те дразни?Май JTD 115 е най масовия двигател колко е разхода нормално каране ?Ако някой се замъчи и отговори на въпросите от пост 1 ще е добре Приемам и предложения за други марки и модели!

                      Коментар


                        #12
                        Колега Стилотл е перфектна кола за парите които ще си го купиш.Аз имам хечбека и за 3 години само масло филтри и едни накладки съм сменил.На тази кола всеки един детайл може да бъде рециклиран.Колата е стабилна в завои и спирачната система е изключително добра.Двигателя е железен/JTD115/,много гъвкав и динамичен и изключително икономичен.Електрониката е добра стига да използваш качествени консумативи.Цените на частите в никакъв случай не са по скъпи от немските и японските автомобили.Колата не е направена за състезателно каране,но когато се наложи е като ротвайлер стига да и чувстваш добре двигателя.Просто си потърси автомобил на по малко години и ще останеш доволен.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Колата е приятно приключение за технически грамотен човек.За хора , както обичам да казвам, с 2 леви ръце - твърдо не.Иначе за всеки проблем има информаци тук.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            FGRC написа:
                            Колега Стилотл е перфектна кола за парите които ще си го купиш.Аз имам хечбека и за 3 години само масло филтри и едни накладки съм сменил.На тази кола всеки един детайл може да бъде рециклиран.Колата е стабилна в завои и спирачната система е изключително добра.Двигателя е железен/JTD115/,много гъвкав и динамичен и изключително икономичен.Електрониката е добра стига да използваш качествени консумативи.Цените на частите в никакъв случай не са по скъпи от немските и японските автомобили.Колата не е направена за състезателно каране,но когато се наложи е като ротвайлер стига да и чувстваш добре двигателя.Просто си потърси автомобил на по малко години и ще останеш доволен.
                            На същото мнение съм като колегата моето Стило го карам 4 години вече и съм много доволен ,но я купих на 2 години и 4/5 месеца (когато беше) взимай колкото можеш по-нова година и ще останеш доволен.Успех
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

                            Коментар


                              #15
                              Колкото нова толкова по-добре наистина, особенно ако е 2-ра фаза след 2004, там са премахнати почти всички болежки, ама там много рядко се среща ЖТД 115.
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                              Коментар

                              Working...