Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виндоуса се скапа!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    AlBundy написа:
    Колега, не пишете глупости ако обичате
    При положение, че съм с англииски език по профил на средното си образование, и при положение, че моя уиндоус ми дава грешки с файловете и при най-обикновена дефрагментация ... не мисля, че съм далеч от истината. Вашето невежество е простимо. Извинен сте. Ако ще да си сменя твърдия диск човека. Той сам ще си каже от какво се е получило така - ама ако е от вирус без форматиране на дял няма да стане... колкото и дръстично като мярка да ви звучи това. А вие, господине ... ... вместо да превръщате темата в подходяща само за форум общи приказки, можехте да поясните кое точно от моя съвет са глупости и защо?
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #17
      Пак ти повтарям да не пишеш глупости и да не спориш за неща, които не разбираш щото се излагаш. Прочети какво съм писал по темата и го приеми като чиста монета.Никой не му казва да си сменя диска, ако се налага диска сам си го казва. Учено дете ми се виждаш чети за SMART. Грешки при запис на диск са в 99% хардуерни освен в случаите на злоумишлено ползване на low level функциите за директен запис на сектор.
      no pain no pain

      Коментар


        #18
        AlBundy написа:
        Никой не му казва да си сменя диска, ако се налага диска сам си го казва. Учено дете ми се виждаш чети за SMART. Грешки при запис на диск са в 99% хардуерни освен в случаите на злоумишлено ползване на low level функциите за директен запис на сектор.
        Така обоснован отговор вече мога да приема. Не съм и твърдял че съм най-големия специалист. Извинявам се за елементарноста на решенията, които предложих. Може и да са излишни действия ама при положение, че другите решения са твърде сложни ... и тези практики на мен ми помагат.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #19
          niko_ymn написа:
          А вие, господине ... ... вместо да превръщате темата в подходяща само за форум общи приказки, можехте да поясните кое точно от моя съвет са глупости и защо?
          Всичко заедно с форматиране и след това са ти глупости.
          no pain no pain

          Коментар


            #20
            [quote="Paparac"]
            bright написа:
            Първото нещо което се прави е от меню Аксесоари, Систем тоолс, систем рестор . Пробвайте да възстановите системата от точки правени в предишните дни. Запомнете - не винаги съобщението което получавате от ОС е вярно на 100%!
            Аз тая шитня в бозата НИКОГА не я ползвам, къде къде по-добре си е да ползваш призрака на нортън за целта. Второто ти твърдение НЕ Е вярно, конкретно за XP говоря, виж при 2000 е друг момента.quote]Paparac, ето ти малко инфо за NTFS - за Разлика от FAT32, NTFS поддържа регистрация на събития свързани с обръщение към диска, което се използва при възстановяване на дани след забиване на машината или спиране на тока; отделно от това размера на файловете при NTFS е практически неограничен и т.н. и т.н; Единственното съображение да си на FAT32 може да е само бързодействие! Мина времето когато се слагаше стартъп дискетка от Windows 9x и се лекуваше диска със Scandisk и CHKDSK /f на скапаната машина.
            Брава 1.6 16V ELX
            Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

            Коментар


              #21
              Уф, всичко приключи, за около 6часа... с инсталациите, настройките, драйверите и офис пакетите, ъпдейтите.Сори за погубената неделя.Силно се надявах това да се случи примерно късната есен в отвратителен дъждовен ден, защото "чекех" случката де, но не би. Кажете ми сега защо 2000-то в службата, преживяло невероятни извращения, бърникания от моя страна по регистрите си е в добра кондиция и живучест, а скапаното XP, се скапа няма и за две календари години.Мързи ме на стари години да уча Линукс, ама като гледам май-натам отиват нещаа.... ох, аре наздраве, "отпих и изтрих морно чело"! Апропо, отварях компютъра никъде нямаше раздути кондензатори и обезпокоителни нагари.. дъното си беше малко прашясало, но само толкоз!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #22
                Paparac написа:
                bright написа:
                Първото нещо което се прави е от меню Аксесоари, Систем тоолс, систем рестор . Пробвайте да възстановите системата от точки правени в предишните дни. Запомнете - не винаги съобщението което получавате от ОС е вярно на 100%!
                Аз тая шитня в бозата НИКОГА не я ползвам, къде къде по-добре си е да ползваш призрака на нортън за целта. Второто ти твърдение НЕ Е вярно, конкретно за XP говоря, виж при 2000 е друг момента.Към авторът на темата. Колега, просто така ли стана това или беше предшествано от някоя миганка на тока, неочакван и нежелан рестарт на машината?
                НЕ ПАПАПРАК, нямаше мигания на тока, хигиеничен юзър съм, не ходя тук и там, просто машинката от около 3-4 месеца все по-бавно и по-бавно си зареждаше виндовса, вярно доста програмки и бях накачил, доста бях деинсталнал, но никакви издевателства от моя страна!!! Преди две седмици ми каза, че файла Ntfs.sys се е корумпирал.. оправих го с "рипейр", после след няколко дни каза, че файл халл.длл се е корумпирал, снощи пак си поиска ентеефеса и се скапа окончателно, току що преинсталирах всичико и се опреви.А бе майкрософтски му работи, като се сетя,че тези говеда имат и доста софтуер за съвременните автомобили ми става лошо.Но това е положението!Старата ОС беше СП1, сега качих юлското издание на СП2.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  Предал си се. Честно казано досега никога не съм имал проблем с XP или 2003 заради самата система. Винаги проблемите са били свързани с неподписани драйвери, хардуер и разни програмки писани от ентусиасти с инструменти различни от M$VS. Затова и не споделям мнението да се псуват М$ОС и да се набеждават за виновни.За съжеление трябва да очакваш отново подобни проблеми.
                  no pain no pain

                  Коментар


                    #24
                    А бе знам ли, то май аз съм за е...е.Бях любител на една програмка наречена "RegCleaner" и често пипах по регистрите.В компютъра имам и втори диск, с "чист" ДОС,трябва ми за някои радиолюбителски програми.Вече трета година си стои, не съм имал проблеми с него.Паметта ми уж е маркова, но два пъти на ден този компютър е разтрисан здраво от едно огромно котарачище,което го ползва за опора качвайки се на бюрото.. много обича за спи там и клавиатурата да му служи за възглавница.Та факторите са много и май скоро ще се ъпгрейдваме с нещо ново.Ако и сега започне да прави номера работата е ясна, ще видим! Но виновника е този по-долу, а не аз!!!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      Лелее, какво котище! Много е готин. (оф-топик, верно, ама не е сдържах)
                      Тойота Приус

                      Коментар


                        #26
                        При проблеми с компютъра винаги се тръгва от най-ниското стъпало, тоест от хардуера. Но за да разобличиш някой хардуер, как постъпваш? Естествено ако е хардиска няма да вземеш да го смениш директно а ще му инсталираш една нова система, ще го тестваш преди или след това за грешки и тогава ако си доволен ще инсталираш и всичко останало. Теста за грешки става чрез софтуер, свален от производителя. Ако не си доволен пробваш да оправиш грешките, не стане ли - нов диск. Ако е паметта си има Memtest86, на който вярват 99% от хардуеристите. Процесор за прегряване се тества с Prime 95. Такава си е практиката.Няма нужда да се обвинява който и да е. Майкрософт са на 80% от пц-тата по света, те няма как да се справят с всички проблеми.Но не давайте съвети директно че е диска или кабела, ясно е че първо трябва да се тества. Що да е дъното, може да е захранването, може да е некоректна конфигурация на паметта, може да е спукан кристал на процесора. Да изброявам ли още?
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #27
                          bright написа:
                          Първото нещо което се прави е от меню Аксесоари, Систем тоолс, систем рестор . Пробвайте да възстановите системата от точки правени в предишните дни. Запомнете - не винаги съобщението което получавате от ОС е вярно на 100%!
                          Paparac написа:
                          Аз тая шитня в бозата НИКОГА не я ползвам, къде къде по-добре си е да ползваш призрака на нортън за целта. Второто ти твърдение НЕ Е вярно, конкретно за XP говоря, виж при 2000 е друг момента.
                          bright написа:
                          Paparac, ето ти малко инфо за NTFS...
                          Tака, я пак ми прочети поста, само че внимателно и ПОГЛЕДНИ какво съм куотнал от предишния ти пост. Откъде накъде ми обясняваш какви са разликите между NTFS и FAT32 (koито знам), при положение, че аз никъде изобщо не съм споменавал нито за NTFS, нито за FAT32?!?!? Написаните от мен неща се свеждаха до това, че не ползвам тъпото System restore, вградено в Windows XP. И също така, че не е вярно твърдението ти, че операционната система Windows XP може да ти прати невярно съобщение, за разлика от Windows 2000. Така че още се чудя за чий чеп намеси файлови системи, за които нищо не съм споменавал. Към автора на темата....ама що неща се изписаха, а? :D Радвам се, че си си решил проблема, макар че 6 часа си е прекалено бавно де .

                          Коментар


                            #28
                            Ами бавно си е де, НО... кракчето на с-мата ми отне доста време.В смисъл,че беше рар архив, ама кой да чете, нали възприемаме иконата на файла , а не името му.. оказа се ,че нямам инсталационен рар в къщи, хайде до работата, та затова отне толкова време.Иначе за сега е добре.Ами изписа се, мисля,че няма лошо, пък и никой не е застрахован от такива неприятности.За мен дискусията беше много полезна, защото аз си вадя хляба с друго нещо, връзката с компютрите е индиректна, а нямам време да чета тази информация.За това е полезен този форум, защото понякога ти "смила" в синтезиран вид ценна информация.Още веднъж благодаря на всички!
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #29
                              Специално за Paprac ето едно съобщение от Setup на Windows XP, което нищо не значи:"Setup cannot continue. Error: Setup requires setup."А смисълът на това което исках да кажа е, че не винаги съобщенията за грешки на ОС са достатъчно изчерпателни за обикновенния потребител. Пример за това е NET.Framework 2.0 - ако има програмисти на ASP платформа знаят какво имам в предвид.Paparac, не се засягай от факта че съм обяснил разликата между FAT32 и NTFS - не съм разбрал с какво точно не си съгласен, но мисля че темата я четат повече хора и това е полезно.
                              Брава 1.6 16V ELX
                              Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

                              Коментар

                              Working...
                              X