Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виндоуса се скапа!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Виндоуса се скапа!

    Към IT шаманите от форума!!Пичове, няколко пъти се скапва и казва, че някакъв файл се е корумпирал в систем 32!!! System32/Drivers/Ntfs.sysОправях го с "рипейр" и уиндоус CD-то, ама сега не рачи.Тези неприятности започнаха миналата седмица.Като един път търсеше hall.dllОправивих го пак с "r".То,че ще се преинсталира е ясно, но дали да не купувам направо нов хард диск.Въпросният "Макстор" е на около 4 години, а ундоуса не съм го преинсталирал от пролетта на 2004г.Та въпроса ми е от ОМАЗВАНЕ ЛИ е, или вече диска е взел - дал? При скан не дава да има лоши сектори. PLS! Забравих да напиша, че въпросното бил гейтско изчадие е ХР sp1.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    #2
    Направо си копирам написаното в Арената:
    АлБънди написа:
    В новите дискове няма да видиш маркиран <BAD SECTOR> , те си имат резервни неизползвани и когато някой сектор се скапе се прехвърля автоматично физически на ново място, но логически си остава като ОК. Сговнясващ се диск може да се разбере по S.M.A.R.T параметър 05 Reallocated Sector Count и когато се скапе до ниво за смяна, при буутване излиза еррър и ти пише че диска скоро ще става само за боклука и сега е последния момент да си бекъпнеш дейтата.
    За да се види горното в BIOS трябва да се разреши ползването на Hard Disk S.M.A.R.TСега за ntfs.sys. Първо ъпгрейд до СП2 е наложителен.И не мога да ти дам никакъв друг акъл, освен този на съпорта на М$, който е и единствения начин за лекуване:
    support.microsoft.com написа:
    ntfs.sys missing or corrupt error messageTo resolve this problem do the followings:-1] Boot computer with the Windows XP CD-ROM in the CD-ROM drive.2] To repair a Windows XP installation using Recovery Console, press R.3] At the command prompt, type the following commands:- cd windowssystem32drivers [Press the ENTER Key] ren ntfs.sys ntfs.old [Press the ENTER Key] If the ntfs.sys file is there and corrupt it will rename it. If it is not there then it was missing. 4]At the command prompt, type the following command, and then press ENTER:copy X:i386ntfs.sys drive:windowssystem32drivers [Where X=CD-ROM Drive]5]Remove the Windows XP CD from CD-ROM drive, type quit, and thenpress ENTER to quit the Recovery Console.6. Restart the system.
    http://support.microsoft.com/kb/555531/en-us
    no pain no pain

    Коментар


      #3
      Мъч-мъч-мъч и много бира от мен... отивам отатък да го лекувам говедото!!!! А що па само бира??!!!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Колеги, като нещо се скапе по Winodws-a не се хвърляйте веднага да слагате CD-то и Repair! Първото нещо което се прави е от меню Аксесоари, Систем тоолс, систем рестор . Пробвайте да възстановите системата от точки правени в предишните дни. Запомнете - не винаги съобщението което получавате от ОС е вярно на 100%! p.s. Във форума се използва само кирилица, обаче за консултации касаещи продуктите на М$ май ще ми се наложи да ги пиша на английски за да не стават грешки!
        Брава 1.6 16V ELX
        Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

        Коментар


          #5
          Забравих нещо важно - конвертирайте си дисковете в NTFS защото наистина е много по-надеждна от FAT32 и вероятността да си възстановите данните с подходящи средства е много по-голяма!
          Брава 1.6 16V ELX
          Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

          Коментар


            #6
            Аз пък съм на мнение, че използването на repair има по здравословен ефект. В останалите случаи най-често се появяват проблеми след инсталиране на нов хардуер или ъпдейт на драйвери и тогава панацеята е rollback drivers на проблемния хардуер. А най-честата причина за сговнясване на стабилно работещ уиндовс, който почва безпричинно да греши, да забива и да драска глупости по диска (най-често в windowsconfig, че там най-боли) са раздути кондензатори на дъното.
            no pain no pain

            Коментар


              #7
              Още съвети:1. Проверете дали работят вентилаторите на захранването и на процесора;2. Свалете паметите и с гумичка (от молив наприемер) почистете позлатените (посребрени) контакти- проверете още дали контактите на цоклите за паметта не са бели, а тези на паметите - жълти (или обратното). В този случай задължително ще са окислени поради ел. химични процеси свързани с влагата от въздуха о това почистване ще трябва често да го правите;3. Изключете и включете последователни всички захранващи и интерфейсни кабели на дискове, ДВД-та и т.н.;4. Влезте в БИОС-а и сложете стойностите по подразбиране!Успех!
              Брава 1.6 16V ELX
              Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

              Коментар


                #8
                Не става мамка му! Май утрешния ден ще е загубен с нескончаеми преинсталации на уиндоуси,принтери, интернети и "вся сволоч".
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  След като си направил всичко както трябва и проблема остава, провери дъното за кондензатори, които изглеждат като зеления на снимката, с надуто капаче. Двата сините в по близък план са сменени и са ок. Така и така си го отворил, направи и нещата написани от bright по-горе.Снимката е ТУК
                  no pain no pain

                  Коментар


                    #10
                    AlBundy написа:
                    След като си направил всичко както трябва и проблема остава, провери дъното за кондензатори, които изглеждат като зеления на снимката, с надуто капаче. Двата сините в по близък план са сменени и са ок. Така и така си го отворил, направи и нещата написани от bright по-горе.Снимката е ТУК
                    Има логика в това твърдение, защото дъното е доста старичко K7S5A,процесора е Атлон 2400+ и си грееше... около 50-55С му беше работната температура в жегите... та е напълно възможно да е изсъхнал някой електролит.Благодаря, ще ги проверя.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      И на мен стария ми процесор дигна работната температура от 30 - 40 на към 55 - 60 градуса и взе че погина един прекрасен ден та без време изгърмях с ново дъно и процесор защото подобен процесор ако успея някак си да открия нов е на цената на съвсем приличен 64 битов

                      Коментар


                        #12
                        bright написа:
                        Първото нещо което се прави е от меню Аксесоари, Систем тоолс, систем рестор . Пробвайте да възстановите системата от точки правени в предишните дни. Запомнете - не винаги съобщението което получавате от ОС е вярно на 100%!
                        Аз тая шитня в бозата НИКОГА не я ползвам, къде къде по-добре си е да ползваш призрака на нортън за целта. Второто ти твърдение НЕ Е вярно, конкретно за XP говоря, виж при 2000 е друг момента.Към авторът на темата. Колега, просто така ли стана това или беше предшествано от някоя миганка на тока, неочакван и нежелан рестарт на машината?

                        Коментар


                          #13
                          та моя опит с виндосчето систем рестора не ползвам за лощи сектори ползвам HDD Regenerator правиш си боот цд или флопи сканира ти хард-а и ти ги "оправя" редовно си сканирам "когато се сетя де " регистрите със system mechanic чат пат дефрагмент на ц-то и нещо което отдавна не съм правил а това е Boot vis програмката си е на виндос подрежда ти системните фаилове в резултат на което виндоса се зарежда за до 2 пъти да мине чертичката при зареждането а и да на сервиз пак 2 съм от както видях да има цд в нета със него виндос-а ми е на над година и половина а за антивир панда и маи е тва
                          Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                          Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                          Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                          Коментар


                            #14
                            Със сигурност CORRUPTED (нередовен файл, с нарушена цялост или разпокъсан) - не означава, че ти има нещо на HARD DISK-a, като устройство, ами да е по-скоро SOWFWARE-н проблема. Прави сичко по-важно на дискове и форматирай, преинсталирай, ъпгрейдвай ... но за слагане на нов хард не бързай още.
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #15
                              niko_ymn написа:
                              Със сигурност CORRUPTED (нередовен файл, с нарушена цялост или разпокъсан) - не означава, че ти има нещо на HARD DISK-a, като устройство, ами да е по-скоро SOWFWARE-н проблема. Прави сичко по-важно на дискове и форматирай, преинсталирай, ъпгрейдвай ... но за слагане на нов хард не бързай още.
                              Колега, не пишете глупости ако обичате
                              no pain no pain

                              Коментар

                              Working...
                              X