Колеги, малко съм в отпуска та нямам много време за форума но от месец забелязвам следния проблем:Сутрин при палене на студено (след пълно изстиване) дигаше на 800 оборота и веднага ги смъкваше на 500 и ако не дам газ - следва гаснене. Без много да му мисля смених темп. датчик на инжекциона ( за 1.2 16V струва 25 лева защото е комбиниран с тоя на таблото). Сега вече оборотите не падат и не гасне, обаче като и дам газ се форсира много трудно, направо не иска да тръгне... След като обаче я форсирам - всичко си е ОК, върви няма проблеми.При топъл мотор всичко си е ОК, пали си, форсира си се... но понеже в тоя случай веднага обръща на газ, може и за това да не се вижда проблема...В движение при преминаване на бензин - няма ядове.Мисля си за бензинов филтър или помпа - да не може да качи налягане в първия момент?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лека драма на студен двигател?
Collapse
X
-
Лека драма на студен двигател?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Re: Лека драма на студен двигател?
zgabrovski написа:Колеги, малко съм в отпуска та нямам много време за форума но от месец забелязвам следния проблем:Сутрин при палене на студено (след пълно изстиване) дигаше на 800 оборота и веднага ги смъкваше на 500 и ако не дам газ - следва гаснене. Без много да му мисля смених темп. датчик на инжекциона ( за 1.2 16V струва 25 лева защото е комбиниран с тоя на таблото). Сега вече оборотите не падат и не гасне, обаче като и дам газ се форсира много трудно, направо не иска да тръгне... След като обаче я форсирам - всичко си е ОК, върви няма проблеми.При топъл мотор всичко си е ОК, пали си, форсира си се... но понеже в тоя случай веднага обръща на газ, може и за това да не се вижда проблема...В движение при преминаване на бензин - няма ядове.Мисля си за бензинов филтър или помпа - да не може да качи налягане в първия момент?На служебната ми кола точно по-същият начин се държи двигателя като е студен
Явно има някаква защита да не вдига рязко обороти като я форсираш студена. Преди това не ти го е правила, защото датчика е заблуждавал ЕКУ-то за температурата
Ако имаш нещо запушено, то следва да дава отклонения и когато е топла
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Едва ли е нормално... просто не може да тръгна, ако не форсирам - колата просто изгасва.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Едва ли е нормално... просто не може да тръгна, ако не форсирам - колата просто изгасва.Ходи ли на диагностика
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
vesko.t написа:Опитай да изчистиш дюзите-с добавка за чистене или с ултразвук...Проверка на налягането и смяна на горивния филтър също ще е от полза- да се локализира проблема...Успех !Панда 4х4 1,1 малка кола - голяма МЕЧКА
http://volvo4xx.hit.bg/
Коментар
-
Сложих добавка и карах около 200 км на бензин. Опитах и да сменя бенз. филтър, но се оказа че Брво/Брава 1.2 нямат такъв филтър.Ефекта е нулев - няма никаква промяна. Забелязах и това че след няколко завъртания на ключа на контакт (без да паля) като че ли пали нормално (т.е. бензиновата помпа "подкачва" гориво).Това всичко обаче се случва само на студен мотор, след 12 и повече часа престой на колата.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Uneek написа:Няма филтърХм, нещо не ми се вяярва. Я погледни под перчицата на десния заден калник, там би трябвало да е филтърчето... Едва ли съвременен автомобил биха оставили без говивен филтър
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Щом присадката не помага,най-доброто решение е следното:-комп.диагностика-на студен и престоял двигател:при стандартния тест,ако всичко е нормално,особено времето за отваряне на дюзите,проверява се налягането в горивната с-ма,остатъчното налягане,ако и там всичко е наред-чистене дюзите с ултразвук...Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар