Колеги става въпрос за жилото на скоростния лост , скъса се и останах на 4та Въпроса ми е трудно лисе сменя можели да се измисли побългаряване и верно ли струва 110 лв 1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно.
Някои успяват да откачат жилото като махнат маншона около скоростния лост (аз не съм пробвал )направо отвивам тунела над ауспуха държи се на 6 болта и като увисне се вижда жилото така откачам задния краи а за предния махам акумулатора.
Един колега от Варна където работи май в сервиз викаше че за това взимат 15 лв ама май тогава ме послъга като сменях на Пунтото преди без канал ми трябваше поне 3 часа .Свалих малко ауспуха на долу изместих на зад топлинния щит и то се вижда какво трябва да се прави а на скоростите има една ябълка която е по трудно да се сложи Акумулатора и стойката се маха ако е на подемник може и да се избегне ако стане от долу .
Ако някой го е правил и е на подемник .На улицата не става много лесно. Като се откачи изпускателната система не може да легне ниско да се подмести топлинния щит .От горе има една зегерка където по трудно се слага да не се мести жилото.
Жилото е сменено Сам сиго смених за 2ч и половина мн разглобяване има преди да се стигне до жилото поне при мене (1,2 16в с газ) Ако мога да бъда полезен мога да споделя с вас какви са симптомите преди да мисе скъса :1.При изцепване на 1ва скорост като се приминава към 2ра лоста просто потъва все едно е влезнала 2ра но дефакто не е и трябва с междинна гас да се приминава от първа към 2ра и така си карах доста време само 2ра не влизаше 2.30км преди да мисе скъса започнаха да невлизат и другите скорости като изцепих 3та да изпреваря и 4та невлези което несе беше случвало преди и след няколко километра а да сменя от 4та на 5та и се скъса жилото
Коментар