Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за смяна на скъсано жило на скоростите.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за смяна на скъсано жило на скоростите.

    Колеги става въпрос за жилото на скоростния лост , скъса се и останах на 4та Въпроса ми е трудно лисе сменя можели да се измисли побългаряване и верно ли струва 110 лв 1.7. Заглавието на нова тема трябва да е подходящо и описателно.

    #2
    xaxaxa

    Не знам кой ти е казал подобна глупост жилото струва от 20 тина лева :D :D :D
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Re: xaxaxa

      fuel injekcion написа:
      Не знам кой ти е казал подобна глупост жилото струва от 20 тина лева :D :D :D
      Става дума за жило на скоростите а не за съеденителя!!! Така че не подвеждаи човека наистина цената е солена и смяната не е много лесна
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        Продавач в магазин за авточасти :D и дано да излезниш прав колега да е към 20 лв

        Коментар


          #5
          Някои знае ли как се сменя че трябва да стане мн бързо :С

          Коментар


            #6
            Не може да стане много бърза а без канал направо мисията невъзможна
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              Канал имам колега ако имаш представа как се сменя даме насочиш от каде да почна че да стане барзо и лесно

              Коментар


                #8
                дам...

                Извинявам се моя грешка..
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  Някои успяват да откачат жилото като махнат маншона около скоростния лост (аз не съм пробвал )направо отвивам тунела над ауспуха държи се на 6 болта и като увисне се вижда жилото така откачам задния краи а за предния махам акумулатора.
                  ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                  ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Един колега от Варна където работи май в сервиз викаше че за това взимат 15 лв ама май тогава ме послъга като сменях на Пунтото преди без канал ми трябваше поне 3 часа .Свалих малко ауспуха на долу изместих на зад топлинния щит и то се вижда какво трябва да се прави а на скоростите има една ябълка която е по трудно да се сложи Акумулатора и стойката се маха ако е на подемник може и да се избегне ако стане от долу .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      сменя се за един час,това при 1,1 и 1,2 8v

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Ако някой го е правил и е на подемник .На улицата не става много лесно. Като се откачи изпускателната система не може да легне ниско да се подмести топлинния щит .От горе има една зегерка където по трудно се слага да не се мести жилото.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          и на канал и на улица съм го правил,но наистина на улицата е мн. трудно

                          Коментар


                            #14
                            Жилото е сменено Сам сиго смених за 2ч и половина мн разглобяване има преди да се стигне до жилото поне при мене (1,2 16в с газ) Ако мога да бъда полезен мога да споделя с вас какви са симптомите преди да мисе скъса :1.При изцепване на 1ва скорост като се приминава към 2ра лоста просто потъва все едно е влезнала 2ра но дефакто не е и трябва с междинна гас да се приминава от първа към 2ра и така си карах доста време само 2ра не влизаше 2.30км преди да мисе скъса започнаха да невлизат и другите скорости като изцепих 3та да изпреваря и 4та невлези което несе беше случвало преди и след няколко километра а да сменя от 4та на 5та и се скъса жилото

                            Коментар

                            Working...
                            X