Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто

    здравеите колеги!Проблема е сдниеят : сутрин като се опитам да запаля завърта веднъж и всичко умира ( не всеки път ) мислех си че е от студеното време но уви и сега като се постопли си е късмет работа дали ще запали.Когато запали веднъж и после всичко Ок Но вече два пъти ми го прави и на загрял двигател ( карам около 15-20 мин спирам за 5 мин, като опитам да запаля и всичко свърши )Акумулатора е замерен и е идеаленОт какво може да е?ПП: колата е пунто 1.2 8в 2000г.

    #2
    Както разбирам не иска да завърти или върти,но мудно.Най-вероятно са ти заминали втулките на стартера.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      завърта веднъж силно 2-ва пъти мудно и всичко изгасва

      Коментар


        #4
        вчера на загрял двигател като ми дадоха ток запали от рас обаче заби на 500 оборота и "двигателя щеше да излети от коша" (мн се тресеше) изфорсирах и изгасна и пак неможа да запалиПак и дадохме ток и после всичко ок гаси пали и така прави го когато си иска

        Коментар


          #5
          кола

          Виж пак акумулатора клеймите .Има една тънка жица на стартера виж буксата . Щом всичко гасне може и някой главен бушон при двигателя като казваш че акумулатора е наред .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            никакви клеми не са ,а втулките на стартера.струват2-3 лева,смени ги и ще си 6.колкото мотора е по-топъл толкова по-трудно пали нали

            Коментар


              #7
              И от втулките на стартера ли моторът ще работи на 500 об., ще тресе и ще изгасне. Нещо не ми се връзва.
              Peugeot 301
              Punto 1.9 JTD - на жената

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                ....колкото мотора е по-топъл толкова по-трудно пали нали
                не колега до скоро веднъж като запали и жсичко е ок цял ден и на другата сутрин я запали я не!сега започна да го прави когато си иска!ПП:като завъртя клуча стартера завърта веднъж сичко угасва (умира) за 1-2 сек , съживява се и почва да върти

                Коментар


                  #9
                  Може и да си за акумулатор. Пробвай с друг. Няма как да си сигурен, че твоя е здрав.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    според мен проблема е някъде по кабелите или някой бушон
                    Fiat Brava 1.9D

                    Коментар


                      #11
                      втулки на 100пр.после пиши какво е станало като направиш колата

                      Коментар


                        #12
                        какво представляват и как се сметят тези втулки

                        Коментар


                          #13
                          Понеже виждам че са основно догатки, предлагам първо младежада провери масата на двигателя
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            пълни глупости за масата,а втулките са бронзови и се продават на точен размер.избиваш старите и набиваш новите.когато са разбити втулките,ротора опира в статора и стартера няма необходимата сила.задната втулка се избива по-трудно,но с метчик и менгеме нямаш проблем.гресирай ги добре.стартера ти трябва да е магнети марели

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              пълни глупости за масата,а втулките са бронзови и се продават на точен размер.избиваш старите и набиваш новите.когато са разбити втулките,ротора опира в статора и стартера няма необходимата сила.задната втулка се избива по-трудно,но с метчик и менгеме нямаш проблем.гресирай ги добре.стартера ти трябва да е магнети марели
                              Защо да са глупости и по какво разбра че са втулки , да ти кажа не прочетох нещо което да ме наведа на мисълта за втулки.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X