Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4i не пали след смяна на акумулатора !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.4i не пали след смяна на акумулатора !!!

    Здравейте колегисменям си аз стария акумулатор с нов , всичко е както трябва - почистени клеми, зареден до горе но колата отказва да запали и се чудя дали е вазможно нещто да се шашнал компютъра на инжекциата щото от както съм я купил вече година не съм откачал акумулатора и винаги палеше от раз ама стария вече съвсем издъхваше и реших да го сменяи край-не ще и нещеще съм благодарен на вякакви идеи
    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

    #2
    Аларма имобилайзер - активиране, деактивиране направи ли? Да не би да има имобилайзер от стария собственик, но да е бил изключен и сега да се е включил?
    no pain no pain

    Коментар


      #3
      не съм 100% сигурен ама пробва ли да останеш с откачен акумулатор за половин час и пак да опиташ, така де да се резетне компа., ако не става провери кабелите все пак, може би и масата към двигател/шаси.идеята с имобилайзера е също доста актуална
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        виж дали имаш искра и се заслушай дали върти помпата когато цъкнеш на контакт,грешките се трият дори само да го откачиш и да го закачиш пак т.е. 4-5 секунди (поне мойта е така 1.6ie)имаш ли газова

        Коментар


          #5
          pugsy написа:
          виж дали имаш искра и се заслушай дали върти помпата когато цъкнеш на контакт,грешките се трият дори само да го откачиш и да го закачиш пак т.е. 4-5 секунди (поне мойта е така 1.6ie)имаш ли газова
          газова уредба нямам но и аларма нямам но открих сирена от аларма което ме навежда на мисълта че някога е ималокак изглезда този имобилайзер и каде да го търсяа още нещо -икономайзера дето е вързан към вакуума и управлява двете лампи на таблото "Power" и "Economy" имали нещо общо с запалането ?
          Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

          Коментар


            #6
            имо

            1.коя година е колата и точно каква е имобилайзерите са оригинални и допълнително слагани прекъсващи различни основни вериги на колатана ключа ако е оригинален има кръгче с един триъгълник2. видове а/ в ключа има чип или ампула б/ имаш едно допълнително устроиство което го допираш като палиш.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: имо

              kluchar написа:
              1.коя година е колата и точно каква е имобилайзерите са оригинални и допълнително слагани прекъсващи различни основни вериги на колата на ключа ако е оригинален има кръгче с един триъгълник 2. видове а/ в ключа има чип или ампула б/ имаш едно допълнително устроиство което го допираш като палиш.
              нищо освен обикновен ключ за палене нямама колата е Типо 1.4i , 90г
              Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

              Коментар


                #8
                pugsy написа:
                виж дали имаш искра и се заслушай дали върти помпата когато цъкнеш на контакт,грешките се трият дори само да го откачиш и да го закачиш пак т.е. 4-5 секунди (поне мойта е така 1.6ie)имаш ли газова
                a задължително ли да се чува помпата като работи щото до сега не съм я чувал а пук си е работила ?
                Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                Коментар


                  #9
                  не пали

                  няма код само след 95г. са с код може нещо по токовете
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    ако си сложиш ухото на дъното на багажника задължително трябва да я чуеш,като да деш на контакт и вътри 2-3 секунди и спира

                    Коментар


                      #11
                      Разбутай малко клемата, която подава 12В на стартера.
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар


                        #12
                        кво стана колега-запали ли

                        Коментар


                          #13
                          pugsy написа:
                          кво стана колега-запали ли
                          уфзапали фиатката обаче много страннозаредих акумулатора и от втория опит пламнано защо не ми е ясно и преди да го заредия си въртеше стартера но не палеше
                          Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

                          Коментар

                          Working...
                          X