Имам проблем:сутрин не пали от парвият път,чак от трети-четвъртия пат.След като запали започва да тресе,прекъсва,като подам малко газ тръгва да гасне или гасне.След като загрее се оправя.Също имам голям разход на газ и бензин.Сложил съм смукател от капа турбо 2000.16 вазможно ли е да влиза много въздух заради смукателя или някои датчик е проблем:температурен датчик вода,датчик въздух,датчик колянив вал,датчик разпределителен вал,тпс,бензиново реле.Анулирал съм филтърната кутия под калника,възможно ли е от там да ми дава проблеми.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем фиат купе 2.0 16 помагаите
Collapse
X
-
разхода с горивото на газ и бензин,няма да го оправиш! така си излизат от завода по принцип , не са икономични така по същество:най вероятно е някой температурен датчик, щом загрее и се оправя!но, само стенд ще покаже!п.п пробвай да запалиш директно на газ ,и кажи как е!ако си с обикновена газова, след 2000 обр. прехвърля на газ , и не би трябвало да имаш проблем!
Коментар
-
Re: проблем фиат купе 2.0 16 помагаите
coupe20 написа:Имам проблем:сутрин не пали от парвият път,чак от трети-четвъртия пат.След като запали започва да тресе,прекъсва,като подам малко газ тръгва да гасне или гасне.След като загрее се оправя.Също имам голям разход на газ и бензин.Сложил съм смукател от капа турбо 2000.16 вазможно ли е да влиза много въздух заради смукателя или някои датчик е проблем:температурен датчик вода,датчик въздух,датчик колянив вал,датчик разпределителен вал,тпс,бензиново реле.Анулирал съм филтърната кутия под калника,възможно ли е от там да ми дава проблеми.Благодаря предварително.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Закачете колата на диагностика, за да се види дали ще покаже нещо. Моя опит с този двигател, е че не може да работи на газ. Най-вероятно ще изпише грешка в ламбда сондата. Проблема е че ако не е настроен както трябва газовия инжекцион, ЕКУ-то на двигателя е аут. Единствения вариант да ти проработи нормално, е с друго ЕКУ, но като покараш 1 час на газ и то ще си отиде. Проблема е че тези ЕКУ-та се шашкат от идиотските показатели на ламда сондата при работа на газ и умират. В къщи имам 4 такива ЕКУ-та, утрепани, докато се усетя че всъщност работата на газ ги мори.
Коментар
-
Здрасти колега, общо взето няма много да ти помогнем, като не знаем кой какво е правил по колата. На ЛС ми писа че колата е със спортни валове и като я сложиш на белези не пали Кой ти каза че валовете са спортни Казваш че започва да пали като преместиш шайбите с един зъб - коя шайба, напред или назад Доколкото ми е известно, не би трябвало да има толкова спортни валове, та да е необходимо да прехвърляш зъб на ангренажния ремък Възможно ли е някой да е сменил шайбите или да ги е разменил А като загрее колата, върви ли като за кола със спортни валове
Коментар
-
VET написа:Закачете колата на диагностика, за да се види дали ще покаже нещо. Моя опит с този двигател, е че не може да работи на газ. Най-вероятно ще изпише грешка в ламбда сондата. Проблема е че ако не е настроен както трябва газовия инжекцион, ЕКУ-то на двигателя е аут. Единствения вариант да ти проработи нормално, е с друго ЕКУ, но като покараш 1 час на газ и то ще си отиде. Проблема е че тези ЕКУ-та се шашкат от идиотските показатели на ламда сондата при работа на газ и умират. В къщи имам 4 такива ЕКУ-та, утрепани, докато се усетя че всъщност работата на газ ги мори.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар