Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем фиат купе 2.0 16 помагаите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем фиат купе 2.0 16 помагаите

    Имам проблем:сутрин не пали от парвият път,чак от трети-четвъртия пат.След като запали започва да тресе,прекъсва,като подам малко газ тръгва да гасне или гасне.След като загрее се оправя.Също имам голям разход на газ и бензин.Сложил съм смукател от капа турбо 2000.16 вазможно ли е да влиза много въздух заради смукателя или някои датчик е проблем:температурен датчик вода,датчик въздух,датчик колянив вал,датчик разпределителен вал,тпс,бензиново реле.Анулирал съм филтърната кутия под калника,възможно ли е от там да ми дава проблеми.Благодаря предварително.

    #2
    Ходи да ти изчистят дюзите със ултразвук.

    Коментар


      #3
      ходих преди да почне да ги чисти ги пробвахме бяха добре но все пак ги пуснах не е от тях

      Коментар


        #4
        разхода с горивото на газ и бензин,няма да го оправиш! така си излизат от завода по принцип , не са икономични така по същество:най вероятно е някой температурен датчик, щом загрее и се оправя!но, само стенд ще покаже!п.п пробвай да запалиш директно на газ ,и кажи как е!ако си с обикновена газова, след 2000 обр. прехвърля на газ , и не би трябвало да имаш проблем!

        Коментар


          #5
          колата е сьс газов инджикцион някои знае ли кои датчик колко трябва да показва че в датата не дават за моя мототр

          Коментар


            #6
            задължително смени кабелите и ще се оправи

            Коментар


              #7
              Re: проблем фиат купе 2.0 16 помагаите

              coupe20 написа:
              Имам проблем:сутрин не пали от парвият път,чак от трети-четвъртия пат.След като запали започва да тресе,прекъсва,като подам малко газ тръгва да гасне или гасне.След като загрее се оправя.Също имам голям разход на газ и бензин.Сложил съм смукател от капа турбо 2000.16 вазможно ли е да влиза много въздух заради смукателя или някои датчик е проблем:температурен датчик вода,датчик въздух,датчик колянив вал,датчик разпределителен вал,тпс,бензиново реле.Анулирал съм филтърната кутия под калника,възможно ли е от там да ми дава проблеми.Благодаря предварително.
              Колега знам къде ти е проблема,закачете колата на диагностика и ще видите че ТПС-а е настроен на 3 градуса,настройте го на 0 градуса и колата ще заспи П.С.Всикчо се е получило от смяната на колектора.................
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                up

                Коментар


                  #9
                  Закачете колата на диагностика, за да се види дали ще покаже нещо. Моя опит с този двигател, е че не може да работи на газ. Най-вероятно ще изпише грешка в ламбда сондата. Проблема е че ако не е настроен както трябва газовия инжекцион, ЕКУ-то на двигателя е аут. Единствения вариант да ти проработи нормално, е с друго ЕКУ, но като покараш 1 час на газ и то ще си отиде. Проблема е че тези ЕКУ-та се шашкат от идиотските показатели на ламда сондата при работа на газ и умират. В къщи имам 4 такива ЕКУ-та, утрепани, докато се усетя че всъщност работата на газ ги мори.

                  Коментар


                    #10
                    up

                    Коментар


                      #11
                      Здрасти колега, общо взето няма много да ти помогнем, като не знаем кой какво е правил по колата. На ЛС ми писа че колата е със спортни валове и като я сложиш на белези не пали Кой ти каза че валовете са спортни Казваш че започва да пали като преместиш шайбите с един зъб - коя шайба, напред или назад Доколкото ми е известно, не би трябвало да има толкова спортни валове, та да е необходимо да прехвърляш зъб на ангренажния ремък Възможно ли е някой да е сменил шайбите или да ги е разменил А като загрее колата, върви ли като за кола със спортни валове

                      Коментар


                        #12
                        след като се сложи смукател от капа турбо 2000 16 трябва ли да се правят други промени по инсталацията и датчиците.моят двигател е от купе 2000 .16

                        Коментар


                          #13
                          тпс какви стоиности трябва да показва със този смукател и трябва ли да се намаля въздоха от дросела кадето е болчето на него

                          Коментар


                            #14
                            VET написа:
                            Закачете колата на диагностика, за да се види дали ще покаже нещо. Моя опит с този двигател, е че не може да работи на газ. Най-вероятно ще изпише грешка в ламбда сондата. Проблема е че ако не е настроен както трябва газовия инжекцион, ЕКУ-то на двигателя е аут. Единствения вариант да ти проработи нормално, е с друго ЕКУ, но като покараш 1 час на газ и то ще си отиде. Проблема е че тези ЕКУ-та се шашкат от идиотските показатели на ламда сондата при работа на газ и умират. В къщи имам 4 такива ЕКУ-та, утрепани, докато се усетя че всъщност работата на газ ги мори.
                            Hi, Стоиле. Тук не знам дали да се съглася със теб че неправилната регулировка мори еку-тата. До колкото си спомням с теб го дискутирахме някъде тоя проблем, че си изгорил лаамбда входовете на някакво Еку, ама дали е от газта е много съмнително. Според мен няма как сондата да даде повече от 1 волт или отрицателно напрежение (при което еку-то гарантирано гушва букета) Аз съм с комп от типо 2/16, не знам дали има нещо общо с на купето, но го карам вече 3 години на гас и никакви ядове. Иначе двигателя е от купе - скопената версия
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              #15
                              up

                              Коментар

                              Working...
                              X