Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

чистене на грешки в ECU-то???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    чистене на грешки в ECU-то???

    вярно ли е, че когато ЕЦУто се наблъска с грешки, лесен начин да се изчисти е да покараш няколко километра извънградско?? това един майстор ми го каза които е много навътре с браво брава и мареа ама колкото и да ги чатка това с извънградското ми се срува много измислено :D
    Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
    Lancia Dedra 1.6 91г.

    #2
    Re: чистене на грешки в ECU-то???

    valataat написа:
    вярно ли е, че когато ЕЦУто се наблъска с грешки, лесен начин да се изчисти е да покараш няколко километра извънградско?? това един майстор ми го каза които е много навътре с браво брава и мареа ама колкото и да ги чатка това с извънградското ми се срува много измислено :D
    Днес /Първи април/ ли ти го каза ? :D Звучи точно на място за датата !!!Няма нищо такова-абе точно Първоаприлско !
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Сьвьршенно вярно е !!! На извьнградско,та даже и на извьнселско можеш да заличиш много стари грешки , особенно ако си с готина чужда мацка!!!

      Коментар


        #4
        hit-ko написа:
        Сьвьршенно вярно е !!! На извьнградско,та даже и на извьнселско можеш да заличиш много стари грешки , особенно ако си с готина чужда мацка!!!
        хаха добре го каза Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 а сега по темата.....това със извънградското ми звучи доста смешно, при другите фиатки като махнеш клеймата на минуса на акумулатора за малко и се изчистват грешките, докато при браво/брава/мареа във Вантотрейд ми казаха че така чистене на грешки не става...само със закачане на компютър

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          Има и вярно и невярно. Грешките в ЕКУ-то няма да се изчистят. Повечето ЕКУ-та нулират паметта на грешките ако се извъши определен брой запалвания без да регистрира код за грешка. А сега кое е вярното? Както някои знаят в ЕКУ-то се подържат т.нар МАР таблици. Едната е сервизната в постоянната памет на ЕКУ-то. С нея ЕКУ-то заработва след рестарт. В процеса на работа обаче ЕКО-то работи с с променлива памет и динамично попълва МАР таблиците един вид адаптирайки се към режима на шофиране и търсейки оптималната работа. Затова веднага в града след каране по магистрала или извънградско с висока скорост се чувства че колата е много по-пъргава.
          аха значи той явно това е имал в предвид и аз не съм го разбрал правино
          Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
          Lancia Dedra 1.6 91г.

          Коментар

          Working...
          X