Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Два много дразнещи проблема - Punto MK2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Два много дразнещи проблема - Punto MK2

    Здравейте на всички. От доста време на сам имам 2-ва много изнервящи проблема с колата, ще съм благодарен ако ме посъветвате как да ги отстраня. Колата е Пунто 2000 1.2 8в. Проблем N 1. Докато въртя волана особено на място се чува един звук, който ме побърква. Днес снимах клип с телефона и ще ви пусна линк да видите т.е. да чуете за какво говоря. Няма значение дали е включено City - то или изключено. Така е поне 2-ве години вече. Линк: http://www.youtube.com/watch?v=o4oRzMsnGNU Проблем N 2. Кората на багажника ми тропа при всяка мъничка неравност на пътя. Увиснала е, момчетата, които ми слагаха колоните докато са рязали дупки са изрязали и една малка метална подпора, която би трябвало да я държи права. Няма смисъл да си купувам нова, защото пак ще трябва да я режа за да си сложа говорителите. Та има ли начин да я поправя някак си, някой дали не се сблъсквал с такъв проблем? Дали мога да и сложа друга метална пръчка и да я стегна или ... и аз не знам.Благодаря на отзовалите се. Поздрави.

    #2
    По проблем номер едно - при мен има подобен звук, но е много по-тихичък и леко по-различен от този, но пак е нещо като жужене. Не знам дали така е нормално или има нещо което е взело да дава фира.
    Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
    Punto GT 1.4 Turbo '99
    Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex

    Коментар


      #3
      По проблем №1 Като го слушам, според мен вариантите са няколко: 1. Спекли лагери на макферсона отгоре, ако е това, звука трябва да е по-силен отвън или при мотора, по-слаб в купето.2. Спекли лагери на мотора на електро-усилвателя или спекла смазка в редуктора-трябва да се отвори и провери, в този случай звука е по-силен в купето.3. Трудно подвижно каре на кормилния вал, този вариант е най-малко възможен, но не изключен, карето обикновено се разхлопва, но преди това започва да затяга, също ще се чува предимно в купето.По проблем №2 Вземаш подходящ алуминиев П-образен профил от дограма и го хващаш за кората отдолу с поп нитове или болтове.
      Ex. Grande Punto Driver

      Коментар


        #4
        проблемът с електро усилвателя най вероятно е проблем със смазката която е вътре отвиваш трите винчета който го държат и го сваляш и поставяш нова грес и ще видиш дали има разлика
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          По проблем №1 немога да помогна особено на мен ми звучи като моторче което се зори..т.е. напушила намотка...Има ли разлика със и без включено сити и осезаема ли е тя или минимална?По проблем №2 на мен на бравата ми правеше проблем след като и сложих елипси и се огъна малко и чукаше ужасно във вратата на багажника...реших си проблема като подрязах малко кората със зеге там където чукаше...вече 3 години няма никакъв звук от там
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #6
            По проблем номер 1 не мога да дам точен отговор,но по проблем номер 2(аз го имах същия) и не от огъване на кората,а като са сложили елипсите и натежава цялата кора и за това лопа.Там където ляга кората на пластмасата в багажника сложих едни дунапрени(такива,които са лепящи) и си оправих проблема,обаче след известно време се смачкват и пак започва и след смяната им се оправя отново
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Ще пробвам със смазка първо, дано е от нея, трябва ли да е специална или може и обикновена грес? Къде по точно се нанася? Разлика във "жуженето" няма при включено/изключено City. Ако е моторче което се зори? За кората, явно е увиснала точно по средата, защото облепих с една мека изолация навсякъде където ляга ... даже и на говорителите от долу сложих. Разлика няма хлопа си яко.

              Коментар


                #8
                nickname написа:
                Ще пробвам със смазка първо, дано е от нея, трябва ли да е специална или може и обикновена грес? Къде по точно се нанася? Разлика във "жуженето" няма при включено/изключено City. Ако е моторче което се зори?
                Пробвай с някой твой познат, докато той върти волана а ти си отворил предния капак и слушаш при тампоните на макферсона (горе при ботушите) дали въпросното скърцане не е от тях.
                nickname написа:
                За кората, явно е увиснала точно по средата, защото облепих с една мека изолация навсякъде където ляга ... даже и на говорителите от долу сложих. Разлика няма хлопа си яко.
                Ако можеш, дай на някой да кара колата, а ти се вози отзад и провери (като си сложиш ръката) дали въпросното тропане не е от пластмасовите кори при задните прозорци, зимата на студа имат склонността да тропкат ужасно дразнещо

                Коментар


                  #9
                  nickname написа:
                  Ще пробвам със смазка първо, дано е от нея, трябва ли да е специална или може и обикновена грес? Къде по точно се нанася? Разлика във "жуженето" няма при включено/изключено City. Ако е моторче което се зори? За кората, явно е увиснала точно по средата, защото облепих с една мека изолация навсякъде където ляга ... даже и на говорителите от долу сложих. Разлика няма хлопа си яко.
                  Въпроса беше дали има разлика в усилието което полагаш като въртиш волана при включено и изключено СИТИ, т.е. работи ли ти СИТИ-то като цяло?! Или не се усеща особена разлика, включено - изключено? За смазка някакво хидравлично масло или WD-40...ама по добрия вариант е хидравлично масло то е тънко и смазва отлично...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #10
                    Шумът от сервото ти идва от лагерите на червяка,а не от мотора.Много често ми се е случвало да попадам на такива проблеми..Лошото е че няма оправия..Трябва да се сменят лагерите.Пробвал съм на една кола свалих предпазителя на лагера и напълних с грес.Пооправи се.Свали мотора и върти волана без него, да видиш дали наистина е от това което ти казвам.А по въпроса с кората..Изрязал съм 100ци кори.Имат една разпънка(има я при пунто и при браво и при много други кори),която няма как да не я отрежеш.Нямал съм ядове с увисването тъй като давам инструкции какво да не се прави.Има няколко фактора които спомагат за увисване на кората.Тежки тонколони(от ментетата с големи магнити,които само плашат че са големи.Нямат КПД и на половина колкото най-малкия магнит на маркова тонколона).Но най-големия фактор е влагата..Никога не се пере кората(ако се оставя колата на автомивки).....Влага+тежки тонколони=огъната кора)..Каква марка са ти тонколоните????
                    FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                    Коментар


                      #11
                      Звука идва от моторчето. И на моето Пунто се чува, но доста доста лекичко и нямам обяснение защо при теб е така силно.

                      Коментар


                        #12
                        @biser_as Ще пробвам на отворен капак, но мисля че този звук идва от това нещо, което снимам на клипчето (цилиндричното при бушоните). А корите на прозорците си поскърцват от време на време, когато е студено но хлопането е от кората на багажника.@kiselo Ситито си работи и се усеща разликата включено/изключено.@galinchooo Колоните са Пайнерки - елипси. Кората не е прана никога, нито съм слагал нещо върху нея.

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Развии 3 те болта от моторчето леко и пробвай пак да видиш дали няма да намали шума . Не се сменят лагери но това моторче ,няма и четки на късо съединен ротор е иначе едно моторче е около 50 лв може и до 80 лв .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Къде се намира това гадно моторче, което струва 50-80лв

                            Коментар


                              #15
                              Ей чак ся погледнах клипчето.....От мотора ти е мои..Не се опитвай да сменяш лагера,защото ще си прецакаш мотора.Ако можеш много внимателно отвори предпазителя на лагерчето и сложи високооборотна грес и после го затвори...
                              FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                              Коментар

                              Working...
                              X