Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Aлфа 145 без хидравлика при ниски обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Aлфа 145 без хидравлика при ниски обороти

    Колата е Алфа 145 1,9 JTD. След поредното палене и потегляне,колата остана с твърд волан в ниските обороти. При форсиране и нормално шофиране воланът е идеален до момента в който оборотите паднат под 1000-1200. Нивото на хидр.течност е идеално,както и състоянието и-не е разпенена и не прелива. Няма никакви течове по системата и съответно загуба на течност. Ненормални шумове от помпата и рейката в покой или при въртене на волана също няма. Ако някой колега се е сблъсквал с такъв проблем,моля да подсказва. Само да подчертая отново,проблема се появи изведнъж.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    #2
    Ако малко се охлаби ремъка се получават тези симтоми.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Ремъкът също е добре.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Има клапан на самата рейка, който при крайно ляво/дясно положение отваря, за да не се товари помпата, може проблема да идва от него, ако държи леко отворено при ниски обороти се губи силата.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          Не съм запознат с устройството и принципа на рейката,тъй като до сега не съм имал проблеми от този род.Инфо от последният час.При завъртане на волана няколко пъти в крайно ляво и след това в крайно дясно положение за около 30-40 секунди всичко е добре.Това ме навежда на мисълта че системата смуче въздух от някъде.Възможно ли е?
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Резултата-източване на старата течност,промиване,нова течност и всичко е наред.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Точно това щах да кажа - то течността може да е добра като ниво, ама като течност?При мене на 156цата има много интересно нещо - като е студено - примерно под 5 градуса - като запаля първите 1-2 врътвания за момент става тежко, после се оправя.Течността ми се сменена, перфектна - и като качество, бистрота, цвят. Помпата не вие, скърца и кво ли не... Течове нямам...Карам си така - то не е страшно - само на първо палене се случва. Ей сега като се стопли - ще изчезне.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Уфф и аз искам да я свърша тая процедура.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар

                Working...
                X