Колата е Алфа 145 1,9 JTD. След поредното палене и потегляне,колата остана с твърд волан в ниските обороти. При форсиране и нормално шофиране воланът е идеален до момента в който оборотите паднат под 1000-1200. Нивото на хидр.течност е идеално,както и състоянието и-не е разпенена и не прелива. Няма никакви течове по системата и съответно загуба на течност. Ненормални шумове от помпата и рейката в покой или при въртене на волана също няма. Ако някой колега се е сблъсквал с такъв проблем,моля да подсказва. Само да подчертая отново,проблема се появи изведнъж.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Aлфа 145 без хидравлика при ниски обороти
Collapse
X
-
Не съм запознат с устройството и принципа на рейката,тъй като до сега не съм имал проблеми от този род.Инфо от последният час.При завъртане на волана няколко пъти в крайно ляво и след това в крайно дясно положение за около 30-40 секунди всичко е добре.Това ме навежда на мисълта че системата смуче въздух от някъде.Възможно ли е?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Точно това щах да кажа - то течността може да е добра като ниво, ама като течност?При мене на 156цата има много интересно нещо - като е студено - примерно под 5 градуса - като запаля първите 1-2 врътвания за момент става тежко, после се оправя.Течността ми се сменена, перфектна - и като качество, бистрота, цвят. Помпата не вие, скърца и кво ли не... Течове нямам...Карам си така - то не е страшно - само на първо палене се случва. Ей сега като се стопли - ще изчезне.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар