Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Счупена подгр.свещ на Стило 1.9ЖТД 115к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Счупена подгр.свещ на Стило 1.9ЖТД 115к.с.

    Здравейте колеги!Моля ви,дайте съвет как да извадя счупена нагревателна част на подгряваща свещ(4-ти цилиндър).Резбата се разви лесно,но свеща се е счупила по-надолу.Има и доста нагар.Явно не е работила отдавна.Парчето е още в канала,но го бутнах още по-навътре.Поставил съм 4-ти цилиндър в ГМТ.Свеща на 3-ти излезе успешно.Другите 2 засега не съм ги пипал.
    Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)

    #2
    Щом резбата е излязла,предлагам моя вариант. Закарваш буталото на цилиндъра в макс долно положение и с приспособление(отвертка,пробой) и чук набиваш свеща в цилиндъра. Сваляш инжектора,закарваш буталото в по горно положение и започваш да гониш остатъка от свеща в цилиндъра,като използваш двата отвора(на свеща и дюзата) и различни подръчни средства в това число магнит и въздух под налягане. Свеща излиза през отвора на дюзата. Всички моменти и инструменти са според уменията ти и самият подход. Успех!
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Такааа.......всички свещи са извадени,само да извадя счупеното парче остана(то е още в каналчето).iakvvu и аз си мисля за този вариант,но не съм сигурен дали отвора на дюзата е достатъчно широк.А и точно нагряващата част не я хваща магнит.....Друго над което мисля е да смъкна изходящия колектор и от там да го вадя.
      Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)

      Коментар


        #4
        Аз не разбирам, свещи не съм сменял на JTD, казваш че магнит не го лови,.. А не ли може с нещо лепливо да се хване. Друго което ми идва на акъла, е да се изсмука от там.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          dimitarnikolov2001 написа:
          Друго над което мисля е да смъкна изходящия колектор и от там да го вадя.
          А как ще прекараш парчето покрай клапаните и през каналите на главата за да стигне до отворите за колектора? През отвора на дюзата минава без проблем.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Нагряващата част на свеща магнита не я лови.А видях приспособление точно за хващане на малки детайли.Представлява гъвкава и куха тръба в която има три телчета подгънати отпред.обаче трябва достатъчно широк отвор.
            Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              dimitarnikolov2001 написа:
              Друго над което мисля е да смъкна изходящия колектор и от там да го вадя.
              А как ще прекараш парчето покрай клапаните и през каналите на главата за да стигне до отворите за колектора? През отвора на дюзата минава без проблем.
              Щом минава през отвора на дюзата ще пробвам от там.вижда ми се най-удачния вариант.Благодаря!сега обаче трябва да видя как се сваля дюзата.....
              Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)

              Коментар


                #8
                Завърти на стартер,може да я издуха навън.
                Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                Коментар


                  #9
                  Ами ако я засмуче?Като надере цилиндъра ко праим?

                  Коментар


                    #10
                    Когато засмуква имаш отворен смукателен клапан така,че няма страшно.В такт компресия вероятноста да я издуха е голяма,така,че послушай колегата.При махнати останали свещи двигателя ще завърти по бързо.Напръскай с ВД40 или газ и изчакай малко да разкисне.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Имам чувството че се опитвате да накарате колегата да си прецака мотора ей така,заради едните догадки. Някой вадил ли е така парче от свещ и може ли на 100 % да гарантира крайният резултат и безопасноста за мотора??? Хайде бъдете малко по практични.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Вадил съм на "Регата"-та.
                        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                        Коментар


                          #13
                          Moйто стило го взех със скъсана свещ точно на 4 цилиндър и така я извадих.Ако толкова лесно се чупи мотора досега колите ни да са в историята.Отдавна върха на тази свещ е разрушен така,че нямя нищо страшно.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            iliyan написа:
                            Вадил съм на "Регата"-та.
                            Регата-та ти е с предкамерно горене.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря на всички,които ми дадоха съвет!Първо мисля да сваля дюзата и да пробвам с тел много внимателно да достигна свеща отвътре,защото мисля,че се е подала извън канала си.Ако стане да я избутам нагоре малко и да я изтегля. Относно завъртането на стартер-много ми се иска да проработи така,но съм скептично настроен,защото: -ДВГ има и такт РАБОТА(РАЗШИРЕНИЕ) и тогава буталото слиза надолу а всички клапани са затворени -JTD двигателя няма бренер и свеща ще падне направо в горивната камера и при завъртане ще направи поразии за които не ми се мисли И при двата варианта съществува възможността парченца нагар от свеща да останат в цилиндъра и пак да стане беля.Или греша????Дали ще ги издуха?Междувременно чакам обаждане от сервиз за цени на части и труд за сваляне на главата.незнам само защо искат да шлайфат главата,като и няма нищо!!Сега ми идва на ум и една луда експериментаторска идея. Да смъкна буталото по-надолу, да напълня цилиндъра с нафта и да въртя на ръка пак нагоре,така налягането би трябвало да изтика свеща.Просто отчаяна идея........но да споделя.
                              Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)

                              Коментар

                              Working...
                              X