Здравейте колеги!Моля ви,дайте съвет как да извадя счупена нагревателна част на подгряваща свещ(4-ти цилиндър).Резбата се разви лесно,но свеща се е счупила по-надолу.Има и доста нагар.Явно не е работила отдавна.Парчето е още в канала,но го бутнах още по-навътре.Поставил съм 4-ти цилиндър в ГМТ.Свеща на 3-ти излезе успешно.Другите 2 засега не съм ги пипал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупена подгр.свещ на Стило 1.9ЖТД 115к.с.
Collapse
X
-
Щом резбата е излязла,предлагам моя вариант. Закарваш буталото на цилиндъра в макс долно положение и с приспособление(отвертка,пробой) и чук набиваш свеща в цилиндъра. Сваляш инжектора,закарваш буталото в по горно положение и започваш да гониш остатъка от свеща в цилиндъра,като използваш двата отвора(на свеща и дюзата) и различни подръчни средства в това число магнит и въздух под налягане. Свеща излиза през отвора на дюзата. Всички моменти и инструменти са според уменията ти и самият подход. Успех!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Такааа.......всички свещи са извадени,само да извадя счупеното парче остана(то е още в каналчето).iakvvu и аз си мисля за този вариант,но не съм сигурен дали отвора на дюзата е достатъчно широк.А и точно нагряващата част не я хваща магнит.....Друго над което мисля е да смъкна изходящия колектор и от там да го вадя.Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)
Коментар
-
dimitarnikolov2001 написа:Друго над което мисля е да смъкна изходящия колектор и от там да го вадя.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:dimitarnikolov2001 написа:Друго над което мисля е да смъкна изходящия колектор и от там да го вадя.Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)
Коментар
-
Когато засмуква имаш отворен смукателен клапан така,че няма страшно.В такт компресия вероятноста да я издуха е голяма,така,че послушай колегата.При махнати останали свещи двигателя ще завърти по бързо.Напръскай с ВД40 или газ и изчакай малко да разкисне.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Имам чувството че се опитвате да накарате колегата да си прецака мотора ей така,заради едните догадки. Някой вадил ли е така парче от свещ и може ли на 100 % да гарантира крайният резултат и безопасноста за мотора??? Хайде бъдете малко по практични.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Благодаря на всички,които ми дадоха съвет!Първо мисля да сваля дюзата и да пробвам с тел много внимателно да достигна свеща отвътре,защото мисля,че се е подала извън канала си.Ако стане да я избутам нагоре малко и да я изтегля. Относно завъртането на стартер-много ми се иска да проработи така,но съм скептично настроен,защото: -ДВГ има и такт РАБОТА(РАЗШИРЕНИЕ) и тогава буталото слиза надолу а всички клапани са затворени -JTD двигателя няма бренер и свеща ще падне направо в горивната камера и при завъртане ще направи поразии за които не ми се мисли И при двата варианта съществува възможността парченца нагар от свеща да останат в цилиндъра и пак да стане беля.Или греша????Дали ще ги издуха?Междувременно чакам обаждане от сервиз за цени на части и труд за сваляне на главата.незнам само защо искат да шлайфат главата,като и няма нищо!!Сега ми идва на ум и една луда експериментаторска идея. Да смъкна буталото по-надолу, да напълня цилиндъра с нафта и да въртя на ръка пак нагоре,така налягането би трябвало да изтика свеща.Просто отчаяна идея........но да споделя.Fiat Stilo 1.9JTD(115hp)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар