Здравейте. Модела е 2.0 ie 16V 116 hps. По време на големите студове бях оставил колата си навън и целия кош се беше напълнил със сняг. Реших да я припаля, но не успях. После забелязах, че белезите на 2-та разпределителни вала не съвпадат с 3 или 4 зъбци. Колата има и успокоителни валове. Имам ръководството й, но е на руски и много ме затруднява. Ще съм благодарен за съвет как трябва да подходя при смяната на ремъка и центровката и какво трябва да направя. Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прескочил зъб на ангренажен ремък на Фиат Крома 1991 2.0 ie
Collapse
X
-
Колега бях ти обещал да погледна за центровката на твойта кола.Значи балансиращите валове имат белези.Гледано отпред белега на левия вал се намира на вертикалата на зъбното му колело отдолу а на десниа около 34 градуса в дясно долу от вертикалата. На самите зъбни колела също има белези.Те трябва дасъвпадат с тези за които ти казвам.Отделно основния белег на шайбата на коляновиа вал също трябва да съвпадне.Ако ползваш същия ремък преди това го бележи за посоката на въртене.Тва за балансиращите валове.Белезите на разпределителните валове са на тилната страна на зъбните колела и те трябва да съвпаднат сбелезите на задния капак на агренажа и вдлъбнатините на челните лагери на разпределителните валове.Централния болт на агренажното колело на коляновия вал е с лява резба.Съжалявам,че не мога да ти приложа схемата защото в момента не мога да я снимам.Дано съм ти бил полезен.Успех.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Здравейте отново на всички. Проблемите с изобретателността на италианците не спират. Махнах си капаците и реших да си направя сам центровката на ангренажния ремък. Оказа се, че колата е с 4 ремъка - ангренажен, балансиращ, за хидравликата и за водната помпа и генераторът. Пустият му италианец решил че щайбата на коляновият вал трябва да я захване с 4 болта на шестограм, които по жизнено не могат да се развият. А белегът на двигателя се пада скрит зад тази шайба на пистовият ремък. Центровка не успях да направя. оказа се че както и да наглася белезите и на разпределителните валове и на балансиращите валове никой с никой не съвпада както го дават по чертеж.... Това ме навежда на мисълта да завъртя двигателя и да го докарам до ГМТ на 1-ви цилиндър и оттам да наглася белезите на разпределителните и балансиращите валове, понеже не мога да хвана и центровам коляновият вал както по горе съм описал. Всеки съвет би ми бил полезен. Благодаря.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар