Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прескочил зъб на ангренажен ремък на Фиат Крома 1991 2.0 ie

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прескочил зъб на ангренажен ремък на Фиат Крома 1991 2.0 ie

    Здравейте. Модела е 2.0 ie 16V 116 hps. По време на големите студове бях оставил колата си навън и целия кош се беше напълнил със сняг. Реших да я припаля, но не успях. После забелязах, че белезите на 2-та разпределителни вала не съвпадат с 3 или 4 зъбци. Колата има и успокоителни валове. Имам ръководството й, но е на руски и много ме затруднява. Ще съм благодарен за съвет как трябва да подходя при смяната на ремъка и центровката и какво трябва да направя. Благодаря.

    #2
    Изтегли си autodata-та, там си пише всичко. За балансните валиве не е критично - даже и да разкараш ремъка няма опасно за двигателя. Иначе си има белези за самия ангренаж и на коляновия вал. Може да се оправиш и без ръководство.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Обикновено белега на балансиращия вал при фиат се намира на 34 градуса от вертикалата на зъбното му колело в дясно гледано от пред.Довечера ще погледна схемата и ще ти кажа с точност но мисля,че съм прав.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        Колега бях ти обещал да погледна за центровката на твойта кола.Значи балансиращите валове имат белези.Гледано отпред белега на левия вал се намира на вертикалата на зъбното му колело отдолу а на десниа около 34 градуса в дясно долу от вертикалата. На самите зъбни колела също има белези.Те трябва дасъвпадат с тези за които ти казвам.Отделно основния белег на шайбата на коляновиа вал също трябва да съвпадне.Ако ползваш същия ремък преди това го бележи за посоката на въртене.Тва за балансиращите валове.Белезите на разпределителните валове са на тилната страна на зъбните колела и те трябва да съвпаднат сбелезите на задния капак на агренажа и вдлъбнатините на челните лагери на разпределителните валове.Централния болт на агренажното колело на коляновия вал е с лява резба.Съжалявам,че не мога да ти приложа схемата защото в момента не мога да я снимам.Дано съм ти бил полезен.Успех.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          Благодаря много за информацията! Този уикенд ще я помъча.

          Коментар


            #6
            Здравейте отново на всички. Проблемите с изобретателността на италианците не спират. Махнах си капаците и реших да си направя сам центровката на ангренажния ремък. Оказа се, че колата е с 4 ремъка - ангренажен, балансиращ, за хидравликата и за водната помпа и генераторът. Пустият му италианец решил че щайбата на коляновият вал трябва да я захване с 4 болта на шестограм, които по жизнено не могат да се развият. А белегът на двигателя се пада скрит зад тази шайба на пистовият ремък. Центровка не успях да направя. оказа се че както и да наглася белезите и на разпределителните валове и на балансиращите валове никой с никой не съвпада както го дават по чертеж.... Това ме навежда на мисълта да завъртя двигателя и да го докарам до ГМТ на 1-ви цилиндър и оттам да наглася белезите на разпределителните и балансиращите валове, понеже не мога да хвана и центровам коляновият вал както по горе съм описал. Всеки съвет би ми бил полезен. Благодаря.

            Коментар


              #7
              развиването става с качествен шестограм и задължително удряне по болтовете преди да започнеш да развиваш

              Коментар


                #8
                Ако не могат да се развият,разпробиваш главите им със свредло 8-10 мм.При браво 1,4 са пак така и като се наложи разпробивах.После резбовата част се отвива лесно с клещи,защото не е под напрежение.
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар

                Working...
                X