Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за шенкелите (шарнирите) на Темпра!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново за шенкелите (шарнирите) на Темпра!

    Благодаря на всички, които ми отговориха на въпроса! Вчера нямах достатъчно време да опиша проблема. Предницата на Темпрата хлопа здравата. И най-малката неравност се усеща като тъп удар. От разни "специалисти" чух, че може да са шарнирите на носача, амортисьорите, кормилните болтове, тампона над амортисьорите и какво ли още не. Просто тръгнах да събирам информация за по-здравия и по-евтиния ремонт. Казаха ми, че на Уно щарнирите са отделни (по 8-10 лв. за брой) и като се изреже шарнира от носача на Темпрата се пробиват две дупки и се монтира шарнира от Уното. Проверих и в първия магазин, на който видях да пише Фиат за носача със шарнира и ми казах цена от 42 лв., но без втулките на носача, а за тампона над амортисьора - 23 лв. Наистина съм притеснен с финансите и затова почнах такова търсене. В Поморие пълнят амортисьори, но още не са ми казали колко струва на един брой. Справям се сносно с по-обикновените механични ремонти, затова като си намеря скоба за свиване на пружините смятам да сваля окачването и да видя къде е проблема. Ако някой може да помогне със съвети и схеми ще му бъда много благодарен. Лек ден!
    Не остана време за подпис ...

    #2
    Re: Отново за шенкелите (шарнирите) на Темпра!

    Nasko_Bs написа:
    Казаха ми, че на Уно щарнирите са отделни (по 8-10 лв. за брой) и като се изреже шарнира от носача на Темпрата се пробиват две дупки и се монтира шарнира от Уното.
    е колега с това изказване ме Фърли от коня ,не си и помисляй за подобни експерименти живота ти /а и този на другите/ не е 50 лв а и от уно със сигурност няма да стане, а от рено 5 евентуално /не ми се обеснява защо/ може да се приспособи, но вероятноста да се пребиеш е 100% така че по добре я карай с разхлопана предница или пък най добре я спри за известно време докато се опаричиш
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Колегата Стеф е прав, не си прави експерименти с предницата, рециклирай, сменяй с ново но не и такива експерименти, все пак за човека НЯМА резервни части.п.с.а и частите на типо/темпра са едни от най-евтините
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар

      Working...
      X