Благодаря на всички, които ми отговориха на въпроса! Вчера нямах достатъчно време да опиша проблема. Предницата на Темпрата хлопа здравата. И най-малката неравност се усеща като тъп удар. От разни "специалисти" чух, че може да са шарнирите на носача, амортисьорите, кормилните болтове, тампона над амортисьорите и какво ли още не. Просто тръгнах да събирам информация за по-здравия и по-евтиния ремонт. Казаха ми, че на Уно щарнирите са отделни (по 8-10 лв. за брой) и като се изреже шарнира от носача на Темпрата се пробиват две дупки и се монтира шарнира от Уното. Проверих и в първия магазин, на който видях да пише Фиат за носача със шарнира и ми казах цена от 42 лв., но без втулките на носача, а за тампона над амортисьора - 23 лв. Наистина съм притеснен с финансите и затова почнах такова търсене. В Поморие пълнят амортисьори, но още не са ми казали колко струва на един брой. Справям се сносно с по-обикновените механични ремонти, затова като си намеря скоба за свиване на пружините смятам да сваля окачването и да видя къде е проблема. Ако някой може да помогне със съвети и схеми ще му бъда много благодарен. Лек ден!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за шенкелите (шарнирите) на Темпра!
Collapse
X
-
Re: Отново за шенкелите (шарнирите) на Темпра!
Nasko_Bs написа:Казаха ми, че на Уно щарнирите са отделни (по 8-10 лв. за брой) и като се изреже шарнира от носача на Темпрата се пробиват две дупки и се монтира шарнира от Уното.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Колегата Стеф е прав, не си прави експерименти с предницата, рециклирай, сменяй с ново но не и такива експерименти, все пак за човека НЯМА резервни части.п.с.а и частите на типо/темпра са едни от най-евтинитеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар