doofiat написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАДВАТА УГАСНА, МАЙ И КОДА СЕ БЛОКИРА, А ГО НЯМАМ?
Collapse
X
-
проблем
Това е извода че за сервиз не се съди по лъскавите витрини и рекламата а по мнението на препатили клиетни или доволни .Защо не писа тук. Веднага щеше да има някой които да ти каже че това е сервиз само за коли на фирми с пари друг да плаша . И поне оправиха ли колата Ако нети кажат че акумолатора е слаб те на и да ти искат поне 100 лв за елементарни диагностики и проверки.
Коментар
-
Re: проблем
kluchar написа:Защо не писа тук. Веднага щеше да има някой които да ти каже че това е сервиз само за коли на фирми с пари друг да плаша . И поне оправиха ли колата Ако нети кажат че акумолатора е слаб те на и да ти искат поне 100 лв за елементарни диагностики и проверки.
Коментар
-
Re: проблем
doofiat написа:kluchar написа:Защо не писа тук. Веднага щеше да има някой които да ти каже че това е сервиз само за коли на фирми с пари друг да плаша . И поне оправиха ли колата Ако нети кажат че акумолатора е слаб те на и да ти искат поне 100 лв за елементарни диагностики и проверки.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino, не се притеснявай. Не си предвидил, че аз не ги познавам тия от АИ. Нищо. Благодаря ти за подкрепата. Ако се стигне до подмяна на клапана ще ти пиша пак. Иначе пак ще ви държа в течение за случнащото се в Ауто Италия. Най-много да стигнем до телевизионно предаване така,както е тръгнало, а те едва ли ще се зарадват на такава реклама. Така,че по-добре да влязат в час и да си свършат работата както трябва. Само, ако ми направят нещо на колата,което не трябва ще се стигне далече.Утре продължавам с разказа и евентуално, ако колата не се движи на собствен ход до утре си я взимам и я карам другаде.
Коментар
-
Re: проблем
doofiat написа:..............Интересно ми е само, защото Хит-ко не се държи така, защо в Русе има един сервиз, в който също бачкат много добре не се държат така грубо и пренебрежително. Защо?
Коментар
-
Mitko написа:doofiat написа:Nino, не се притеснявай. Не си предвидил, че аз не ги познавам тия от АИ. Нищо. Благодаря ти за подкрепата. Ако се стигне до подмяна на клапана ще ти пиша пак. Иначе пак ще ви държа в течение за случнащото се в Ауто Италия. Най-много да стигнем до телевизионно предаване така,както е тръгнало, а те едва ли ще се зарадват на такава реклама. Така,че по-добре да влязат в час и да си свършат работата както трябва. Само, ако ми направят нещо на колата,което не трябва ще се стигне далече.Утре продължавам с разказа и евентуално, ако колата не се движи на собствен ход до утре си я взимам и я карам другаде.
Коментар
-
doofiat,говорих с моите хора във Велинград.Не вярват системата на FIAT CODE да се е скапала, а предполагат, че при оставането без напрежение, нещо компютърът се е ошашавил и натрупал грешки, които трябва да се изтрият със специализираната програма и компютър в АИ или Ванто трейд.Второ, ако клапана е свършил ми казаха, че доста трудно става смяната му защото бил защитен чисто механично.. бил хванат с някякви болтчета с късащи се глави.Просто трябва да се намери компетентен електричар, който да подаде "плюс" на въпросния клапан и ще се види дали работи... ако системата не подава напрежение към него.Това е засега , пиши какво е станало и стискаме палци да е "малкия дявол".Успех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Еееее хора кажете ми, защо винаги трябва да се караш, за да ти свършат услугата както трябва. Обадиха ми се преди малко. Казаха ми,че колата е ок. Диагнозата е натрупани грешки, вследствие падналия акумулатор. Кодът за щастие не е блокирал. И кожата няма да ми я дерат. Само около 50 лева със смяна на въздушния филтър. Така вече няма да се караме. Но все пак да не бързам да приказвам, докато не я подкарам.
Коментар
-
doofiat написа:Еееее хора кажете ми, защо винаги трябва да се караш, за да ти свършат услугата както трябва. Обадиха ми се преди малко. Казаха ми,че колата е ок. Диагнозата е натрупани грешки, вследствие падналия акумулатор. Кодът за щастие не е блокирал. И кожата няма да ми я дерат. Само около 50 лева със смяна на въздушния филтър. Така вече няма да се караме. Но все пак да не бързам да приказвам, докато не я подкарам.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Филтърът го сменях,защото беше на 15 000 км. Иначе колата я взех,но ми е странна диагнозата им - собственика да си смени акумулатора. Имало натрупани грешки заради него, но той си бачка, колата си палеше и преди и сега без проблем. Нужно ли е да го сменям веднага след като има ток в него и не пада? Дали е възможно пак да доведе до натрупване на грешки заради акумулатора?П.С. Иначе с ония от Ауто Италия не съм се разправял. Приемчикът се опитваше да се прави на мъж и си придаваше тежест, но какво да се разправям с малоумници. Просто другия път ще отида навсякъде другаде,но не и в ОФИСИАЛНИЯ ПРЕДСТАВИТЕЛ НА ФИАТ (ПЪЛНИТЕ ИДИОТИ). Срам ме е от този сервиз. Днес станах свидетел и на друг случай на не лоялност и дезинформираност. Определено тоя приемчик е за смяна. Един пич таксиметров шофьор с нов Фиат Идеа на 24 000 км взимаше колата си оттам, имал проблем с инжекциона. Приемчикът обаче му дава ключовете и му казва нищо й няма. Бакшишът обаче пита какво й има и ония ми нищо й няма, спокойно няма да плащаш, ама как нищо, ами така срещу 400 евро ще се оправи и таксиметровия- е нали й нямаше нищо и идиота му вика ами няма й ама не се притеснявай. Бакшишът му тегли една майна и си замина. Просто с такова обслужване само унижават марката Фиат.Благодаря на всички вие,който ми помаганахте по един или по друг начин.
Коментар
-
doofiat написа:Филтърът го сменях,защото беше на 15 000 км. Иначе колата я взех,но ми е странна диагнозата им - собственика да си смени акумулатора. Имало натрупани грешки заради него, но той си бачка, колата си палеше и преди и сега без проблем. Нужно ли е да го сменям веднага след като има ток в него и не пада? Дали е възможно пак да доведе до натрупване на грешки заради акумулатора?П.С. Иначе с ония от Ауто Италия не съм се разправял. Приемчикът се опитваше да се прави на мъж и си придаваше тежест, но какво да се разправям с малоумници. Просто другия път ще отида навсякъде другаде,но не и в ОФИСИАЛНИЯ ПРЕДСТАВИТЕЛ НА ФИАТ (ПЪЛНИТЕ ИДИОТИ). Срам ме е от този сервиз. Днес станах свидетел и на друг случай на не лоялност и дезинформираност. Определено тоя приемчик е за смяна. Един пич таксиметров шофьор с нов Фиат Идеа на 24 000 км взимаше колата си оттам, имал проблем с инжекциона. Приемчикът обаче му дава ключовете и му казва нищо й няма. Бакшишът обаче пита какво й има и ония ми нищо й няма, спокойно няма да плащаш, ама как нищо, ами така срещу 400 евро ще се оправи и таксиметровия- е нали й нямаше нищо и идиота му вика ами няма й ама не се притеснявай. Бакшишът му тегли една майна и си замина. Просто с такова обслужване само унижават марката Фиат.Благодаря на всички вие,който ми помаганахте по един или по друг начин.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
сервиз
Мисля че щом има грешки има нещо, но нали ги пише какви са грешките на теста пише номарата на грешките и по тях какво точно не работи .КАТО СЕ ЧИСТАТ ГРЕШКИ НЕЗНАЧИ ЧЕ КОЛАТА Е ОПРАВЕНА монго честа срещана диагноза може да се оправи но невинаги .Трябва да се останови какво точно не е на ред и тогава колата на половина е оправена остава да се смени това което изправно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар