Снощи тръгнах да взема жената и колата спря-угасна. Лампата на нафтата светеше. Помислих си,че е свършила изцяло въпреки,че май имаше поне за 30-40 км още. Звъннах на един приятел и наляхме 5 литра нафта, но колата пак не запали. Акумулаторът естествено падна и я вързахме за друг с кабели. Запали няколко пъти,но само за по десетина секунди и след това си изгасваше сама. Накрая стигнахме до "мъдрото" решение да я дърпаме. Резултата беше никакъв и на всичкото отгоре, лампата на ключа светна и веднага като се даде наконтакт се чува едно глухо причаткване. Не знам какво е това? Предполагам,че сме блокирали имобилайзера, но няма карта с кода. Сега разкачих колата от акумулатора и след час ще видя какво е станало. Не знам къде да я задърпам сега. Според вас в кой сервиз ще ми помогнат и хем да видят защо не пали, хем да ми разблокират кода на имобилайзера.Насочил съм се или към Супер дизел(в случай,че не сме блокирали кода) или Ауто Италия.P.S. Не знам дали може да има връзка с паленето, но преди време бях писал тук, че при бързо ускоряване след това оборотите се заковават на 1300 (когато я изключа от скорост) и докато не я форсирам не падат.Ако можете да ме посъветвате, ще се радвам да ми пишете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАДВАТА УГАСНА, МАЙ И КОДА СЕ БЛОКИРА, А ГО НЯМАМ?
Collapse
X
-
Като е свършила нафтата е трябвало да я обезвъздушите.Просто е смукнала въздух.Не съм запознат с твоя двигател, но ако няма клапан /щуцер/ за обезвъздушаване, най-лесно това става като напълниш горивния филтър с нафта.Относно FIAT CODE,...ако е станало най-лошото, просто се сменя клапана на помпата с обикновен такъв /най вероятно Бош/ и продължаваш.За неконтролируемото покачване на оборотите според мен пак е виновен въздуха в горивната система... провери щателно дали не засмуква от някъде.На моята "Брава" беше от гумената тапа на последната дюза.Правеше ми същите номера.Българският технически гений слага на това място парченце маркуче затапено с видийка!!! Е, не го изтраях и си купих тапа за едно левче.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Nino написа:Като е свършила нафтата е трябвало да я обезвъздушите.Просто е смукнала въздух.Не съм запознат с твоя двигател, но ако няма клапан /щуцер/ за обезвъздушаване, най-лесно това става като напълниш горивния филтър с нафта.Относно FIAT CODE,...ако е станало най-лошото, просто се сменя клапана на помпата с обикновен такъв /най вероятно Бош/ и продължаваш.За неконтролируемото покачване на оборотите според мен пак е виновен въздуха в горивната система... провери щателно дали не засмуква от някъде.На моята "Брава" беше от гумената тапа на последната дюза.Правеше ми същите номера.Българският технически гений слага на това място парченце маркуче затапено с видийка!!! Е, не го изтраях и си купих тапа за едно левче.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
И при мен го има това покачване на оборотите,а когато направих експеримента колко ще изкарам с един резервоар докато уугасне после преди да запаля трябваше да обезвъздуша с попмата за стискане и развиване на щуцера на ГНП докато не потече гориво без въздух.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:И при мен го има това покачване на оборотите,а когато направих експеримента колко ще изкарам с един резервоар докато уугасне после преди да запаля трябваше да обезвъздуша с попмата за стискане и развиване на щуцера на ГНП докато не потече гориво без въздух.
Коментар
-
А като стиска разхлаби ли щуцерчето на помпата за да излезе въздуха и после стягаш така както стискаш иначе обезвъздушаване няма не е като при някой автомобили даже и на стартер се обезвъздушава сама,а е като двигател на трактор.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:А като стиска разхлаби ли щуцерчето на помпата за да излезе въздуха и после стягаш така както стискаш иначе обезвъздушаване няма не е като при някой автомобили даже и на стартер се обезвъздушава сама,а е като двигател на трактор.
Коментар
-
Nino написа:Sve, купувал съм ги от магазините за авточасти "Славянка" в Пазарджик.Тогава бях взел 3-4, но синът ми който кара вместо с нафта с олио от фритюрници ги употреби всичките.. олиото е агресивно към гумата.Имайки път натам ще взема поне още толкова.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Бре в тая болница Ауто Италия нещо няма лекари. Кво става? Пациентите чакат пред врата тъжни , а операционите са заети. Има само един посрещач, който си мисли диагнози всякакви и въобще не слуша какво му се приказва и защото изобщо съм си закарал колица при тях. Дано все пак към следобяд да ми прегледа някой болника, а през това време се надявам някоя готина кака да й държи ръката, докато й дойде реда :D to be continue.....
Коментар
-
Nino написа:Ако горивната система ти е Бош, бягай в супердизел на околовръстното.АИ са пълни нещастници и разбират от дизел колкото аз от ядрени реактори.
Коментар
-
Nino написа:Ако горивната система ти е Бош, бягай в супердизел на околовръстното.АИ са пълни нещастници и разбират от дизел колкото аз от ядрени реактори.
Коментар
-
Хора, може ли да си представите, Ауто Италия, официалния вносител на ФИАТ нямали батерия (която да замести изтощеният ми акумулатор) съвместим с ампеража на Фиат Брава ТД 100. Поради това сега ми се зареждал акумулатора, който аз бях изтощил защото колата не палеше и проблема определено не е в акумулатора. Лелеееееее толкова паднал сервиз от този не съм виждал. Да нямат батерия със същия ампераж като на Бравата. И цял ден нищо не са пипнали. И това е официален представител.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар