Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРАДВАТА УГАСНА, МАЙ И КОДА СЕ БЛОКИРА, А ГО НЯМАМ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    doofiat написа:
    Хора, може ли да си представите, Ауто Италия, официалния вносител на ФИАТ нямали батерия (която да замести изтощеният ми акумулатор) съвместим с ампеража на Фиат Брава ТД 100. Поради това сега ми се зареждал акумулатора, който аз бях изтощил защото колата не палеше и проблема определено не е в акумулатора. Лелеееееее толкова паднал сервиз от този не съм виждал. Да нямат батерия със същия ампераж като на Бравата. И цял ден нищо не са пипнали. И това е официален представител.
    Аааа, не бой се! Те сигурно накрая и за зареждането на акумулатора ще те одрусат.........
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      проблем

      Това е извода че за сервиз не се съди по лъскавите витрини и рекламата а по мнението на препатили клиетни или доволни .Защо не писа тук. Веднага щеше да има някой които да ти каже че това е сервиз само за коли на фирми с пари друг да плаша . И поне оправиха ли колата Ако нети кажат че акумолатора е слаб те на и да ти искат поне 100 лв за елементарни диагностики и проверки.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        проблем

        ако е Кода имобилайзера няма да можеш да палиш и ще свети лампа CODE постоъно.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Re: проблем

          kluchar написа:
          Защо не писа тук. Веднага щеше да има някой които да ти каже че това е сервиз само за коли на фирми с пари друг да плаша . И поне оправиха ли колата Ако нети кажат че акумолатора е слаб те на и да ти искат поне 100 лв за елементарни диагностики и проверки.
          Писах веднага,още като открих темата,че съм се насочил или към Ауто Италия или към Супер дизел, но никой не ме посъветва нищо, а не знаех дали ми е със сигурност блокиран кода. Първо като я палихме с кабели ключа с надпис CODE не светеше, но после я дърпахме и светна и почна да причатква някаква джаджа около акумулатора. Звъннах в Супер дизел и те ми казаха,че ако кода е блокиран няма да могат да направят нищо и първо да съм закарал колата на някой електричар. Бях намерил един пич да ме дръпне само до един сервиз и за бързо. Нямаше как да го искам от него един път да ме дърпа хем до електричар и послед до сервиз и затова избрах Ауто Италия като уж официален вносите би трябвало да могат да оправят всичко по Фиата.Продължението обаче от днешния ден е,че пичовете днес цял ден зареждат акумулатора ми. Вчера като я закарах изрично казах,че акумулатора е паднал - все едно го казах котката ми. Какво правиха толкова ,че не можаха да го оставят снощи да се зарежда. Или колко трудно беше да сложат една батерия (всяка автокъща има такива батерии, приличат на куфарче). Нямат ли такава. Ами да взема да им подаря,че да не се излагат пред клиентите. И никой не се обади да каже така и така... Звънях вярвайте ми 2 часа и постоянно заето даваше. На всяка минута звънях. Много ме ядосаха. Утре ми обещаха да ми се обадят, но толкова обидно отношение имат към клиентите си. Аз също работя по цял ден с клиенти, но ако се държа така некоректно и незаинтересовано към проблема на клиента ми, ще имам жестоки наказания и дори уволнение. Не знам за какви се мислят,но определено това самочувствие,което демонстрират е чак арогантно и пренебрежително.Интересно ми е само, защото Хит-ко не се държи така, защо в Русе има един сервиз, в който също бачкат много добре не се държат така грубо и пренебрежително. Защо?

          Коментар


            #20
            Re: проблем

            doofiat написа:
            kluchar написа:
            Защо не писа тук. Веднага щеше да има някой които да ти каже че това е сервиз само за коли на фирми с пари друг да плаша . И поне оправиха ли колата Ако нети кажат че акумолатора е слаб те на и да ти искат поне 100 лв за елементарни диагностики и проверки.
            Писах веднага,още като открих темата,че съм се насочил или към Ауто Италия или към Супер дизел, но никой не ме посъветва нищо, а не знаех дали ми е със сигурност блокиран кода. Първо като я палихме с кабели ключа с надпис CODE не светеше, но после я дърпахме и светна и почна да причатква някаква джаджа около акумулатора. Звъннах в Супер дизел и те ми казаха,че ако кода е блокиран няма да могат да направят нищо и първо да съм закарал колата на някой електричар. Бях намерил един пич да ме дръпне само до един сервиз и за бързо. Нямаше как да го искам от него един път да ме дърпа хем до електричар и послед до сервиз и затова избрах Ауто Италия като уж официален вносите би трябвало да могат да оправят всичко по Фиата.Продължението обаче от днешния ден е,че пичовете днес цял ден зареждат акумулатора ми. Вчера като я закарах изрично казах,че акумулатора е паднал - все едно го казах котката ми. Какво правиха толкова ,че не можаха да го оставят снощи да се зарежда. Или колко трудно беше да сложат една батерия (всяка автокъща има такива батерии, приличат на куфарче). Нямат ли такава. Ами да взема да им подаря,че да не се излагат пред клиентите. И никой не се обади да каже така и така... Звънях вярвайте ми 2 часа и постоянно заето даваше. На всяка минута звънях. Много ме ядосаха. Утре ми обещаха да ми се обадят, но толкова обидно отношение имат към клиентите си. Аз също работя по цял ден с клиенти, но ако се държа така некоректно и незаинтересовано към проблема на клиента ми, ще имам жестоки наказания и дори уволнение. Не знам за какви се мислят,но определено това самочувствие,което демонстрират е чак арогантно и пренебрежително.Интересно ми е само, защото Хит-ко не се държи така, защо в Русе има един сервиз, в който също бачкат много добре не се държат така грубо и пренебрежително. Защо?
            Писал си и аз съм бил един от хората които съм отговорил първи... чувствам вина за това,че не съм те предупредил за тези нещастници АИ!!!! Или съм се зашеметил нещо на момента или не знам какво... кофти работа!Моли се да не е Фиат кода.Нещото което мога да направя.. е още утре сутрин да звънна на едни приятели от Велинград, които "байпаснаха" Фиат кода на едно "Браво" с твоя мотор... сложиха си обикновен електрически клапан на помпата.. мисля, че беше на Бош/клапана/.Е тогава губиш Фиат кода, но много важно... по-добре това, отколкото безумни цифри ,а те са наистина такива.Има писано по темата във форума потърси.Ами това е от мен и наистина искрено съжалявам, че не те предупредих за онези недоразумения АИ.
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #21
              Nino, не се притеснявай. Не си предвидил, че аз не ги познавам тия от АИ. Нищо. Благодаря ти за подкрепата. Ако се стигне до подмяна на клапана ще ти пиша пак. Иначе пак ще ви държа в течение за случнащото се в Ауто Италия. Най-много да стигнем до телевизионно предаване така,както е тръгнало, а те едва ли ще се зарадват на такава реклама. Така,че по-добре да влязат в час и да си свършат работата както трябва. Само, ако ми направят нещо на колата,което не трябва ще се стигне далече.Утре продължавам с разказа и евентуално, ако колата не се движи на собствен ход до утре си я взимам и я карам другаде.

              Коментар


                #22
                Re: проблем

                doofiat написа:
                ..............Интересно ми е само, защото Хит-ко не се държи така, защо в Русе има един сервиз, в който също бачкат много добре не се държат така грубо и пренебрежително. Защо?
                Защото в нашите не толкова големи градове,ако се държиш така,веднага ще се рабере навсякъде и си вън от бизнеса,просто вече я се излъже някой я не.Обаче при вас в големият милонен град,все ще има кой да се излъже да отиде в този сервиз и заради това не им пука твърде на големите "специалисти" .

                Коментар


                  #23
                  Mitko написа:
                  doofiat написа:
                  Nino, не се притеснявай. Не си предвидил, че аз не ги познавам тия от АИ. Нищо. Благодаря ти за подкрепата. Ако се стигне до подмяна на клапана ще ти пиша пак. Иначе пак ще ви държа в течение за случнащото се в Ауто Италия. Най-много да стигнем до телевизионно предаване така,както е тръгнало, а те едва ли ще се зарадват на такава реклама. Така,че по-добре да влязат в час и да си свършат работата както трябва. Само, ако ми направят нещо на колата,което не трябва ще се стигне далече.Утре продължавам с разказа и евентуално, ако колата не се движи на собствен ход до утре си я взимам и я карам другаде.
                  Питай ги следващия път като отидеш дали познават Александър Николов.
                  Кой е той?

                  Коментар


                    #24
                    doofiat,говорих с моите хора във Велинград.Не вярват системата на FIAT CODE да се е скапала, а предполагат, че при оставането без напрежение, нещо компютърът се е ошашавил и натрупал грешки, които трябва да се изтрият със специализираната програма и компютър в АИ или Ванто трейд.Второ, ако клапана е свършил ми казаха, че доста трудно става смяната му защото бил защитен чисто механично.. бил хванат с някякви болтчета с късащи се глави.Просто трябва да се намери компетентен електричар, който да подаде "плюс" на въпросния клапан и ще се види дали работи... ако системата не подава напрежение към него.Това е засега , пиши какво е станало и стискаме палци да е "малкия дявол".Успех!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      Еееее хора кажете ми, защо винаги трябва да се караш, за да ти свършат услугата както трябва. Обадиха ми се преди малко. Казаха ми,че колата е ок. Диагнозата е натрупани грешки, вследствие падналия акумулатор. Кодът за щастие не е блокирал. И кожата няма да ми я дерат. Само около 50 лева със смяна на въздушния филтър. Така вече няма да се караме. Но все пак да не бързам да приказвам, докато не я подкарам.

                      Коментар


                        #26
                        doofiat написа:
                        Еееее хора кажете ми, защо винаги трябва да се караш, за да ти свършат услугата както трябва. Обадиха ми се преди малко. Казаха ми,че колата е ок. Диагнозата е натрупани грешки, вследствие падналия акумулатор. Кодът за щастие не е блокирал. И кожата няма да ми я дерат. Само около 50 лева със смяна на въздушния филтър. Така вече няма да се караме. Но все пак да не бързам да приказвам, докато не я подкарам.
                        ЧЕСТИТО :D За съжаление трябва да се скараш с някой, за да ти свърши работа Сега вече знаеш, че сервиза за твоята кола не е Ауто Италия
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #27
                          един /сервиз /

                          Е метър си минал неразбрах само защо трябваше да сменят филтъра но както ида еСега остава да си вземеш колата Тук някои беше писъл че ходил там за дребна повреда излезла му 500лв отсмяна на много части по двигателя .нещо не били както трябва .А колата преди .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            Филтърът го сменях,защото беше на 15 000 км. Иначе колата я взех,но ми е странна диагнозата им - собственика да си смени акумулатора. Имало натрупани грешки заради него, но той си бачка, колата си палеше и преди и сега без проблем. Нужно ли е да го сменям веднага след като има ток в него и не пада? Дали е възможно пак да доведе до натрупване на грешки заради акумулатора?П.С. Иначе с ония от Ауто Италия не съм се разправял. Приемчикът се опитваше да се прави на мъж и си придаваше тежест, но какво да се разправям с малоумници. Просто другия път ще отида навсякъде другаде,но не и в ОФИСИАЛНИЯ ПРЕДСТАВИТЕЛ НА ФИАТ (ПЪЛНИТЕ ИДИОТИ). Срам ме е от този сервиз. Днес станах свидетел и на друг случай на не лоялност и дезинформираност. Определено тоя приемчик е за смяна. Един пич таксиметров шофьор с нов Фиат Идеа на 24 000 км взимаше колата си оттам, имал проблем с инжекциона. Приемчикът обаче му дава ключовете и му казва нищо й няма. Бакшишът обаче пита какво й има и ония ми нищо й няма, спокойно няма да плащаш, ама как нищо, ами така срещу 400 евро ще се оправи и таксиметровия- е нали й нямаше нищо и идиота му вика ами няма й ама не се притеснявай. Бакшишът му тегли една майна и си замина. Просто с такова обслужване само унижават марката Фиат.Благодаря на всички вие,който ми помаганахте по един или по друг начин.

                            Коментар


                              #29
                              doofiat написа:
                              Филтърът го сменях,защото беше на 15 000 км. Иначе колата я взех,но ми е странна диагнозата им - собственика да си смени акумулатора. Имало натрупани грешки заради него, но той си бачка, колата си палеше и преди и сега без проблем. Нужно ли е да го сменям веднага след като има ток в него и не пада? Дали е възможно пак да доведе до натрупване на грешки заради акумулатора?П.С. Иначе с ония от Ауто Италия не съм се разправял. Приемчикът се опитваше да се прави на мъж и си придаваше тежест, но какво да се разправям с малоумници. Просто другия път ще отида навсякъде другаде,но не и в ОФИСИАЛНИЯ ПРЕДСТАВИТЕЛ НА ФИАТ (ПЪЛНИТЕ ИДИОТИ). Срам ме е от този сервиз. Днес станах свидетел и на друг случай на не лоялност и дезинформираност. Определено тоя приемчик е за смяна. Един пич таксиметров шофьор с нов Фиат Идеа на 24 000 км взимаше колата си оттам, имал проблем с инжекциона. Приемчикът обаче му дава ключовете и му казва нищо й няма. Бакшишът обаче пита какво й има и ония ми нищо й няма, спокойно няма да плащаш, ама как нищо, ами така срещу 400 евро ще се оправи и таксиметровия- е нали й нямаше нищо и идиота му вика ами няма й ама не се притеснявай. Бакшишът му тегли една майна и си замина. Просто с такова обслужване само унижават марката Фиат.Благодаря на всички вие,който ми помаганахте по един или по друг начин.
                              Ако това ще те успокои, уверявам те, че при всички фирмени сервизи е така... почвам...: SFA,АВТОМОТОР,ЕУРАТЕК,МИРКАТ,ЮНИТРЕЙД / с права само за сервизиране, без продажби/, ВАНТОТРЕЙД /като Юнитрейд/.. списъка е дълъг. Ако не ми вярваш провери във форумите на съответните марки, раздела "Сервизи". Спокойно, ще намериш твоя сервиз както аз сторих това! Ако не си чел поста ми от тази сутрин, моите хора във Велинград ти поставиха абсолютно точната диагноза само по телефона! Така, че не се коси има хора за всичко.. аре лека и чао!
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар


                                #30
                                сервиз

                                Мисля че щом има грешки има нещо, но нали ги пише какви са грешките на теста пише номарата на грешките и по тях какво точно не работи .КАТО СЕ ЧИСТАТ ГРЕШКИ НЕЗНАЧИ ЧЕ КОЛАТА Е ОПРАВЕНА монго честа срещана диагноза може да се оправи но невинаги .Трябва да се останови какво точно не е на ред и тогава колата на половина е оправена остава да се смени това което изправно
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X