От собствен горчив опит зная , че ако нещо не е развалено, то няма нужда да се "дооправя". Провери си хубаво да не си деформирал някои от високоволтовите кабели - при вадене от свещите или от бобината, има възможност да се извадят лулите или да се причинят някакви вътрешни скъсвания. Когато почне да се дави и да прекъсва, защо не спреш и да провериш четирите свещи - ако някоя не е работила правилно ще бъде мокра. Подобни проблеми съм имал от свещи, от прекалено запушен въздушен филтър, от кабели и накрая от бобината.Успех
Да не прозвучи като спам ама извинявам се за тези работи си има маистори. И аз съм с същото пунто и електрониката е много шибана особенно ако не си разкачал тока и да пипаш която и да е букса.Отиваи на диагностика и не му мисли но не на някои измислен сервиз
Колега ти го каза...мисля,че вече е време да се обърне колегата ни към сервиз...не искам да обидя никого но най-добре е колата да си я види специалист... :P Като е добре да му дадеш жокер,че си чистил дросела...и действително е добре да се обърне внимание на агренажа,след като казваш,че се чува шум...айде успех и отиди на майстор :P след,което ни пиши какво е излезнало...
Да не прозвучи като спам ама извинявам се за тези работи си има маистори. И аз съм с същото пунто и електрониката е много шибана особенно ако не си разкачал тока и да пипаш която и да е букса.Отиваи на диагностика и не му мисли но не на някои измислен сервиз
Колега ти го каза...мисля,че вече е време да се обърне колегата ни към сервиз...не искам да обидя никого но най-добре е колата да си я види специалист... :P Като е добре да му дадеш жокер,че си чистил дросела...и действително е добре да се обърне внимание на агренажа,след като казваш,че се чува шум...айде успех и отиди на майстор :P след,което ни пиши какво е излезнало...
Виж не искам да те обиждам, но ако не можеш да помогнеш с нищо по - добре пропусни тази тема. За тези които ми предлагат сервиз ... дали не съм се сетил сам за този вариант?!? Достатъчно ходих по сервизи със старата ми кола и не съм попадал на "добър" майстор. Не ми се ходи на оторизиран сервиз, защото там режат глави от кръста и пак не е гаранция, че разбират какво правят. Единственият сервиз за който видях много положителни мнения е този в Ямбол на Хит - ко (не съм сигурен така ли беше, но беше подобно) но преди да си сложа главата в торбата и цялата заплата в джоба и да тръгна по разни диагностики и т.н. реших да попитам във форума, защото виждам, че има много по компетентни хора тук от колкото в гаражите в нашето село (Сливен) и ако е нещо мъничко да си го свърша сам. Така .. стига толкова глупости! По темата, днес сутринта закачих клемите и нямаше помен от придърпването снощи, показанията на моментния разход на борд. компютър бяха много добри, 6-7л./100 градско. Не съм я настъпвал, до към 60-70 и колата беше перфектна, карах около 6-7 км. Оставих я да и правят гърнето, вечерта след работа отново покарах малко из града... този път с повече газ, отново се държеше много добре като сутринта. Нито оборотите играят, нито нищо. Дали е възможно стъпковото моторче и дросела да са се обучили или това е някакво временно подобряване (като снощното) ? Все си мисля, че прекъсването ако беше от свещи, кабели, бобини и така т.н. нямаше да се оправи сама, а щеше да придърпва през цялото време. Ремъка го гледах, стегнат е. За капачката на рейката не съм я отварял, но доста я развих, започна да се чува свистене и я затворих обратно веднага. И още мисля ... поне се опитвам де ... дали с махането на клемите може да се изтрива временно някаква грешка и когато се появи да започва да прекъсва, защото като смазвах буксичките не бях откачил акомулатора и от там да се е получил фал...А това да проверя свещите, когато започне да прекъсва е добра идея (макар че не ми се иска да започва отново) само, че нямам ключ. Трябва май да си купя един Много се радвам, че доста хора вземат отношение по проблема ми. Благодарен съм Ви!
браво радвам се че нещата са по добре и да възможно е при почистването на дросела да се е разместило стъпковото и докато се намести(обучи) да ти е правила тези проблеми а може и да е бил много "хубав" бензина и сега да си го изхарчил и за това а за грешката при мен ако запише постоянна грешка в ЕКУ-то се трие само с Диагностика с откачане на АБ не става а за ключа за свещи той не е скъп и не е лошо човек да разполага с такъв ПС:не писах по темата защото не се сещах от кво прай така Поздрави
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
браво радвам се че нещата са по добре и да възможно е при почистването на дросела да се е разместило стъпковото и докато се намести(обучи) да ти е правила тези проблеми а може и да е бил много "хубав" бензина и сега да си го изхарчил и за това а за грешката при мен ако запише постоянна грешка в ЕКУ-то се трие само с Диагностика с откачане на АБ не става а за ключа за свещи той не е скъп и не е лошо човек да разполага с такъв ПС:не писах по темата защото не се сещах от кво прай така Поздрави
Здравей колега, беше писал в предния си пост за някаква цедка на бензиновата помпа. Можеш ли да ми кажеш къде е и трудно ли се сваля за да я погледна.Отново те моля за помощ макар, че тези дни доста ти досаждах. Извинявай Поздрави
ОК това е форум...просто предполагам...а пък ако мойте предположения са в полза добре ако ли не... не...ясно е че си се сетил за този вариант колега...както и да е важното е да се свърши работа,успех!
първо сори за закъснението ама не съм видялтази цедка се чисти като се изпълнят няколко стъпки маха се едно пласмассово капаче което се намира под задната седалка (има 3 винта)и под него се вижда помпата за горивото внимателно се откача Маркуча за горивото и буксата за токпосле се вижда че около целия капак на помпата има голяма Гайка която се развива след това се вади цялата кошница после саната кошница се отваря (маха и се долното капаче) и Воала цедката е пред теб дърпаш я леко и тя се вади после се топла вода и някакъв препарат почистваш зглобяване по обратния реди преди да палиш даваш на контакт връщаш и тогава палиш дано съм помогнал
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
първо сори за закъснението ама не съм видялтази цедка се чисти като се изпълнят няколко стъпки маха се едно пласмассово капаче което се намира под задната седалка (има 3 винта)и под него се вижда помпата за горивото внимателно се откача Маркуча за горивото и буксата за токпосле се вижда че около целия капак на помпата има голяма Гайка която се развива след това се вади цялата кошница после саната кошница се отваря (маха и се долното капаче) и Воала цедката е пред теб дърпаш я леко и тя се вади после се топла вода и някакъв препарат почистваш зглобяване по обратния реди преди да палиш даваш на контакт връщаш и тогава палиш дано съм помогнал
Благодаря ти! Отново хубав и изчерпателен отговор!
първо сори за закъснението ама не съм видялтази цедка се чисти като се изпълнят няколко стъпки маха се едно пласмассово капаче което се намира под задната седалка (има 3 винта)и под него се вижда помпата за горивото внимателно се откача Маркуча за горивото и буксата за токпосле се вижда че около целия капак на помпата има голяма Гайка която се развива след това се вади цялата кошница после саната кошница се отваря (маха и се долното капаче) и Воала цедката е пред теб дърпаш я леко и тя се вади после се топла вода и някакъв препарат почистваш зглобяване по обратния реди преди да палиш даваш на контакт връщаш и тогава палиш дано съм помогнал
Благодаря ти! Отново хубав и изчерпателен отговор!
е как иначе нема да се излагаме :D айде ако я чистиш кажи как е минало има ли подобрение ПС:и внимателно като отвиваш Гайката на Помпата че лесно се пукат
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар