Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата прекъсва след лека профилактика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата прекъсва след лека профилактика

    Днес май бия всички по пускане на нови теми. Търсих подобна, но не намерих такава. Историята е такава, че след като днес почти цял ден правих уж някаква профилактика на колата, тя вместо да ми се отблагодари и да си работи добре започна да прекъсва. Това се получава от 600 до към 2-2500об. после всякаш се отпушва и тръгва. На празен ход също не работи добре, опитва се да гасне и оборотите падат до към 500 за малко от време на време. В движение от 4та на 3та заби муцуната все едно и свърши горивото или гълта въздух от някъде. Не мога да го опиша много добре проблема, но съм много раздразнен и притеснен и не мога да мисля трезво. Всичко, което описах по-горе не е постоянно, ту се оправя, ту започва да прекъсва. Та за профилактиката не съм правил кой знае какво. Само почистих дросела (без да го свалям) като го напръсках с бензин и после с меко парцалче забърсах, беше много мръсен, но се почисти добре. Също така където видях букса я извадих и я напръсках със спрейче за по - добър контакт. Един маркуч който е с 3ри отклонения, едното идва от двигателя и влиза в кутията за въздушния филтър, третото влиза от страни до дросела. Баща ми каза, че бил за изпарения на маслото, беше адски мръсен и него изчистих. Още няколко работи вътре в купето, но те нямат значение. Интересното е че това се получи след като минах 10тина км градско след "профилактиката" през които нямаше никакви проблеми. Нямам представа какво може да е станало, моля ви помогнете ми защото тя като е болна и аз съм болен. Сигурно няма да мога да спя А и още нещо, което не знам дали има някакво значение. След работа снощи заредих 10лв. от Екото 95 + някаква тяхна добавка, уж прочиствала и бил по икономичен, за първи път слагам на колата такъв и се държеше добре. Едва ли е от значение но трябваше да кажа и това. Покарах 10км с и всичко си беше на ред, но след всичко което се случи днес отидох и сложих нормален с какъвто карам обикновено за 5лв. но прекъсването си остана. Имам дупка и на изпускателната с-ма отдолу, може ли от там да гълта на обратно ( до сега не не е прекъсвала никога ) ... оф не знам какво да мисля. Стана много дълго обяснението, но се надявам, че някой ще има търпението и ще прочете романа до край и ще може да помогне.Благодаря предварително.

    #2
    Re: Колата прекъсва след лека профилактика

    nickname написа:
    Днес май бия всички по пускане на нови теми. Търсих подобна, но не намерих такава. Историята е такава, че след като днес почти цял ден правих уж някаква профилактика на колата, тя вместо да ми се отблагодари и да си работи добре започна да прекъсва. Това се получава от 600 до към 2-2500об. после всякаш се отпушва и тръгва. На празен ход също не работи добре, опитва се да гасне и оборотите падат до към 500 за малко от време на време. В движение от 4та на 3та заби муцуната все едно и свърши горивото или гълта въздух от някъде. Не мога да го опиша много добре проблема, но съм много раздразнен и притеснен и не мога да мисля трезво. Всичко, което описах по-горе не е постоянно, ту се оправя, ту започва да прекъсва. Та за профилактиката не съм правил кой знае какво. Само почистих дросела (без да го свалям) като го напръсках с бензин и после с меко парцалче забърсах, беше много мръсен, но се почисти добре. Също така където видях букса я извадих и я напръсках със спрейче за по - добър контакт. Един маркуч който е с 3ри отклонения, едното идва от двигателя и влиза в кутията за въздушния филтър, третото влиза от страни до дросела. Баща ми каза, че бил за изпарения на маслото, беше адски мръсен и него изчистих. Още няколко работи вътре в купето, но те нямат значение. Интересното е че това се получи след като минах 10тина км градско след "профилактиката" през които нямаше никакви проблеми. Нямам представа какво може да е станало, моля ви помогнете ми защото тя като е болна и аз съм болен. Сигурно няма да мога да спя А и още нещо, което не знам дали има някакво значение. След работа снощи заредих 10лв. от Екото 95 + някаква тяхна добавка, уж прочиствала и бил по икономичен, за първи път слагам на колата такъв и се държеше добре. Едва ли е от значение но трябваше да кажа и това. Покарах 10км с и всичко си беше на ред, но след всичко което се случи днес отидох и сложих нормален с какъвто карам обикновено за 5лв. но прекъсването си остана. Имам дупка и на изпускателната с-ма отдолу, може ли от там да гълта на обратно ( до сега не не е прекъсвала никога ) ... оф не знам какво да мисля. Стана много дълго обяснението, но се надявам, че някой ще има търпението и ще прочете романа до край и ще може да помогне.Благодаря предварително.
    Ами при положение,че след "профилактиката" се е случило...предполагам (само предполагам) че може да се наложи да да свалиш дросела и да го почистиш по "НЕ мързеливия начин" както му викат колегите...успех и сабирай мнения... :P
    FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

    Коментар


      #3
      Още нещо се сетих, това на снимките ми се стори леко разхлабено и го стегнах. Хал хабер си нямам за нещата така, че искам и това да се знае. А и на едната снимка се вижда маркучето, което уж е за изпаренията за маслото за което писах по - горе.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        това е Вентила за налягането в рейката и за обезвъздушаване при нужда седя и си мисля и по едно време се усещам че само си седя :Dама тва дето ми идва на ум е :Кофти Бензин - оправя се като се изхарчида се е затлачило стъпковото -сваляне и почиставен на дросела да се е затлачил MAP сензора-сваляне и почистване (намира се под дросела на самия колектор) ама за него не съм много сигурен на какъв точно принцип дейстава ама съм чувал че и той прави мизерийда се е позапушила цедката на Помпата от добавките в бензина-пак сваляне и почиставане на цедката друго не се сещам ПС:свали и виж как са свещите какво им е положението
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          Къде по - точно е цедката на бензиновата помпа и как се сваля. Утре мога да я проверя. За свещите се оказа, че нямам ключ и ходих на сервиз да ми ги сменят. Сега не ми се ходи пак да им давам пари само да ги погледна, но ако не се оправи и това ще стане. Сега отивам да и заваря гърнето и да поизхарча бензина. Мисля да и сложа довечера 100 октанов и да направя 2-3 дължини на летището белким се отпуши Сетих се за още нещо, в купето май започна да мирише на бензин доста, а може и от пръскалката дето е пълна с бензин и е в багажника така да мирише .. знам ли.

          Коментар


            #6
            кола

            Я кажи каква е колата и с какъв двигател е .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Все си мисля, че след като се почисти дросела трябва да се пусне обучение за да си запомни крайните положения. Това съм го правил на Стило. Само с разкачане на клемите на акумулатора не знам дали ще стане, според мен трябва с компютър.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                ахам, адаптацията винаги е необходима. той компа и сам ще се обучи за известно време, ама ще ти скъса нервите, че е и опасно. ако не се оправи, ще трябва още чистене на дросела.а с тоя 95+ на еко фиата ми даде 11,4 градско . за първи път виждам такова нещо!
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Я кажи каква е колата и с какъв двигател е .
                  Пропуснал съм да го спомена. Пунто 2000г. 1.2 8в.Днес уж отидох да и заварям гърнето, но след като видяха че средното ми е изгнило тръгнах да търся 2-ра употреба, защото ново било към 150лв. Както и да е отложих оправянето на гърнето, защото прекъсването вече е много и колата едва върви. Не е от бензина, зареждах и от Лукоил 98, и от Ром петрол обикновен 95, не знам дали си въобразявам но всякаш след зареждане прекъсването става по слабо и като я покарам мъничко отново се засилва. Днес след майстора на гърнета отидох на работа и откачих акомулатора (Уж да изчисти грешки ако има... някъде го бях чел) И преди малко като си тръгвах ги сложих, колата грам не прекъсваше, отидох до летището ... яко цедка, стигнах до 150км/ч, повече ме достраша. Разхода идеален, показа ми 7/100, но след 3-4 дължини изведнъж се започна отново да придърпва. Колкото и да настъпвах не искаше да вдига повече от 3800-3900 оборота, като ги стигне и нещо от пред започва да прави пррррррр много странен звук. Разхода веднага се качи на 10-11л. Едва съм се прибрал. Това може ли да е от свещи, уж са нови на 70-80 км? Да спомена, че сега отново и махнах клемите на акомулатора и утре ще видя как ще е. Моля Ви за помощ и съвети, какво може да и има?

                  Коментар


                    #10
                    Колега, неискам да те плаша и незнам от какво идва това прекъсване, ама на последния, който му правеше така пррр отпред наби клапаните след 2 дни
                    Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                    Видеорегистратори

                    Коментар


                      #11
                      На мен не ми е толкова смешно, побеля ми косата вече. До ония ден работеше много добре, и изведнъж след почистване на дросела се почна това. Мисля си дали тия в магазина не са ми набутали неподходящи свещи и като загрее хубаво колата (след 10км градско) да се почва с прекъсването или дърпа въздух от някъде ... но ако дърпа то ще е постоянно, а колата ту работи добре ту не. След малко слизам да видя днес какво ще е дереджето след като и сложа пак клемите на акумолатора. Все още чакам мнения колеги. Помагайте.

                      Коментар


                        #12
                        Защо не си върнеш старите свещи за проба. Също като свалиш новите виж им номера и го сравни по каталог дали са за твоята кола. Ако искаш можеш да погледнеш и ангренажният ремък поне дали е опънат ако не можеш да видиш центровката.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #13
                          ilko-gd написа:
                          Защо не си върнеш старите свещи за проба. Също като свалиш новите виж им номера и го сравни по каталог дали са за твоята кола. Ако искаш можеш да погледнеш и ангренажният ремък поне дали е опънат ако не можеш да видиш центровката.
                          Това ще го направя. Дали пунтото ми има дебитомер?

                          Коментар


                            #14
                            А бензин имали достатъчно в резервоара, да не звуча тъпо ама все пак? Провери всички клеми, които си вадил и пръскал наново да не би да си окривил някой от пиновете и да не прави контакт!
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Да не прозвучи като спам ама извинявам се за тези работи си има маистори. И аз съм с същото пунто и електрониката е много шибана особенно ако не си разкачал тока и да пипаш която и да е букса.Отиваи на диагностика и не му мисли но не на някои измислен сервиз
                              Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

                              Коментар

                              Working...
                              X