Днес май бия всички по пускане на нови теми. Търсих подобна, но не намерих такава. Историята е такава, че след като днес почти цял ден правих уж някаква профилактика на колата, тя вместо да ми се отблагодари и да си работи добре започна да прекъсва. Това се получава от 600 до към 2-2500об. после всякаш се отпушва и тръгва. На празен ход също не работи добре, опитва се да гасне и оборотите падат до към 500 за малко от време на време. В движение от 4та на 3та заби муцуната все едно и свърши горивото или гълта въздух от някъде. Не мога да го опиша много добре проблема, но съм много раздразнен и притеснен и не мога да мисля трезво. Всичко, което описах по-горе не е постоянно, ту се оправя, ту започва да прекъсва. Та за профилактиката не съм правил кой знае какво. Само почистих дросела (без да го свалям) като го напръсках с бензин и после с меко парцалче забърсах, беше много мръсен, но се почисти добре. Също така където видях букса я извадих и я напръсках със спрейче за по - добър контакт. Един маркуч който е с 3ри отклонения, едното идва от двигателя и влиза в кутията за въздушния филтър, третото влиза от страни до дросела. Баща ми каза, че бил за изпарения на маслото, беше адски мръсен и него изчистих. Още няколко работи вътре в купето, но те нямат значение. Интересното е че това се получи след като минах 10тина км градско след "профилактиката" през които нямаше никакви проблеми. Нямам представа какво може да е станало, моля ви помогнете ми защото тя като е болна и аз съм болен. Сигурно няма да мога да спя А и още нещо, което не знам дали има някакво значение. След работа снощи заредих 10лв. от Екото 95 + някаква тяхна добавка, уж прочиствала и бил по икономичен, за първи път слагам на колата такъв и се държеше добре. Едва ли е от значение но трябваше да кажа и това. Покарах 10км с и всичко си беше на ред, но след всичко което се случи днес отидох и сложих нормален с какъвто карам обикновено за 5лв. но прекъсването си остана. Имам дупка и на изпускателната с-ма отдолу, може ли от там да гълта на обратно ( до сега не не е прекъсвала никога ) ... оф не знам какво да мисля. Стана много дълго обяснението, но се надявам, че някой ще има търпението и ще прочете романа до край и ще може да помогне.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата прекъсва след лека профилактика
Collapse
X
-
Re: Колата прекъсва след лека профилактика
nickname написа:Днес май бия всички по пускане на нови теми. Търсих подобна, но не намерих такава. Историята е такава, че след като днес почти цял ден правих уж някаква профилактика на колата, тя вместо да ми се отблагодари и да си работи добре започна да прекъсва. Това се получава от 600 до към 2-2500об. после всякаш се отпушва и тръгва. На празен ход също не работи добре, опитва се да гасне и оборотите падат до към 500 за малко от време на време. В движение от 4та на 3та заби муцуната все едно и свърши горивото или гълта въздух от някъде. Не мога да го опиша много добре проблема, но съм много раздразнен и притеснен и не мога да мисля трезво. Всичко, което описах по-горе не е постоянно, ту се оправя, ту започва да прекъсва. Та за профилактиката не съм правил кой знае какво. Само почистих дросела (без да го свалям) като го напръсках с бензин и после с меко парцалче забърсах, беше много мръсен, но се почисти добре. Също така където видях букса я извадих и я напръсках със спрейче за по - добър контакт. Един маркуч който е с 3ри отклонения, едното идва от двигателя и влиза в кутията за въздушния филтър, третото влиза от страни до дросела. Баща ми каза, че бил за изпарения на маслото, беше адски мръсен и него изчистих. Още няколко работи вътре в купето, но те нямат значение. Интересното е че това се получи след като минах 10тина км градско след "профилактиката" през които нямаше никакви проблеми. Нямам представа какво може да е станало, моля ви помогнете ми защото тя като е болна и аз съм болен. Сигурно няма да мога да спя А и още нещо, което не знам дали има някакво значение. След работа снощи заредих 10лв. от Екото 95 + някаква тяхна добавка, уж прочиствала и бил по икономичен, за първи път слагам на колата такъв и се държеше добре. Едва ли е от значение но трябваше да кажа и това. Покарах 10км с и всичко си беше на ред, но след всичко което се случи днес отидох и сложих нормален с какъвто карам обикновено за 5лв. но прекъсването си остана. Имам дупка и на изпускателната с-ма отдолу, може ли от там да гълта на обратно ( до сега не не е прекъсвала никога ) ... оф не знам какво да мисля. Стана много дълго обяснението, но се надявам, че някой ще има търпението и ще прочете романа до край и ще може да помогне.Благодаря предварително.FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.
-
това е Вентила за налягането в рейката и за обезвъздушаване при нужда седя и си мисля и по едно време се усещам че само си седя :Dама тва дето ми идва на ум е :Кофти Бензин - оправя се като се изхарчида се е затлачило стъпковото -сваляне и почиставен на дросела да се е затлачил MAP сензора-сваляне и почистване (намира се под дросела на самия колектор) ама за него не съм много сигурен на какъв точно принцип дейстава ама съм чувал че и той прави мизерийда се е позапушила цедката на Помпата от добавките в бензина-пак сваляне и почиставане на цедката друго не се сещам ПС:свали и виж как са свещите какво им е положениетоШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Къде по - точно е цедката на бензиновата помпа и как се сваля. Утре мога да я проверя. За свещите се оказа, че нямам ключ и ходих на сервиз да ми ги сменят. Сега не ми се ходи пак да им давам пари само да ги погледна, но ако не се оправи и това ще стане. Сега отивам да и заваря гърнето и да поизхарча бензина. Мисля да и сложа довечера 100 октанов и да направя 2-3 дължини на летището белким се отпуши Сетих се за още нещо, в купето май започна да мирише на бензин доста, а може и от пръскалката дето е пълна с бензин и е в багажника така да мирише .. знам ли.
Коментар
-
Все си мисля, че след като се почисти дросела трябва да се пусне обучение за да си запомни крайните положения. Това съм го правил на Стило. Само с разкачане на клемите на акумулатора не знам дали ще стане, според мен трябва с компютър.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Я кажи каква е колата и с какъв двигател е .
Коментар
-
На мен не ми е толкова смешно, побеля ми косата вече. До ония ден работеше много добре, и изведнъж след почистване на дросела се почна това. Мисля си дали тия в магазина не са ми набутали неподходящи свещи и като загрее хубаво колата (след 10км градско) да се почва с прекъсването или дърпа въздух от някъде ... но ако дърпа то ще е постоянно, а колата ту работи добре ту не. След малко слизам да видя днес какво ще е дереджето след като и сложа пак клемите на акумолатора. Все още чакам мнения колеги. Помагайте.
Коментар
-
Защо не си върнеш старите свещи за проба. Също като свалиш новите виж им номера и го сравни по каталог дали са за твоята кола. Ако искаш можеш да погледнеш и ангренажният ремък поне дали е опънат ако не можеш да видиш центровката.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Защо не си върнеш старите свещи за проба. Също като свалиш новите виж им номера и го сравни по каталог дали са за твоята кола. Ако искаш можеш да погледнеш и ангренажният ремък поне дали е опънат ако не можеш да видиш центровката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар