Здравейте колеги!Тъй като наскоро се сдобих с въпросното "желязо" , а до сега съм карал само атмосверки и що годе сам съм се справял с проблеми , но сега това ми е първата турбо кола , и докато влезна в час ще питам за разни проблеми , пък дано да има кой да отговаря! Значи ония ден вдигам капака и какво да видя , масления радиатор се вее като "парцал" в коша, и реших да разглобя колата и да огледам за други проблеми!1 като се запали колата се чува едно свистене, като от създаден вакум или налягане , по думите на предния собственик е от премахната картерна вентилация!та въпроса ми е , къде се намира изходната тръба на блока , на тази вентилация / с две думи да разбера от къде свисти/ !канал в гаража нямам ако е някъде отдолу за сега няма как да видя!2 като свалих стойката на акумулатора, отдолу има охлюв с перка, свързан към двигателя!какво е това? или си отговарям сам на въпрос "1" 3 /най съществения въпрос за сега/ - един от маркучите на соленоида, който управлява налягането на турбото е откачен , а би трябвало да е закачен непосредствено след дебитомера!другите два с свързани + буксата на компа!има ли някакъв проблем, че четох в една друга тема, че може и без него?4 непосредствено под пишлека, където трябва да е свъзан соленоида / след дебитомера/, обаче отдолу , има още една затапена тръба, предполагам е от вентилацията, а?5 при маркуча за блоу-офф клапана / вакумния/ , който е свързан към смукателния колектор с трипътник , има още един по дебел 12-16мм / пак затапен/ , той за какво служи и къде би трябвало да е свързан?за сега това, че ме заболяха пръстите :D поздрави!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запитване към колегите с ПУНТО ГТ
Collapse
X
-
Re: Запитване към колегите с ПУНТО ГТ
kiros написа:Здравейте колеги!Тъй като наскоро се сдобих с въпросното "желязо" , а до сега съм карал само атмосверки и що годе сам съм се справял с проблеми , но сега това ми е първата турбо кола , и докато влезна в час ще питам за разни проблеми , пък дано да има кой да отговаря! Значи ония ден вдигам капака и какво да видя , масления радиатор се вее като "парцал" в коша, и реших да разглобя колата и да огледам за други проблеми!1 като се запали колата се чува едно свистене, като от създаден вакум или налягане , по думите на предния собственик е от премахната картерна вентилация!та въпроса ми е , къде се намира изходната тръба на блока , на тази вентилация / с две думи да разбера от къде свисти/ !канал в гаража нямам ако е някъде отдолу за сега няма как да видя!2 като свалих стойката на акумулатора, отдолу има охлюв с перка, свързан към двигателя!какво е това? или си отговарям сам на въпрос "1" 3 /най съществения въпрос за сега/ - един от маркучите на соленоида, който управлява налягането на турбото е откачен , а би трябвало да е закачен непосредствено след дебитомера!другите два с свързани + буксата на компа!има ли някакъв проблем, че четох в една друга тема, че може и без него?4 непосредствено под пишлека за соленоида, обаче отдолу , има още една затапена тръба, предполагам е от вентилацията, а?5 при маркуча за блоу-офф клапана / вакумния/ , който е свързан към смукателния колектор с трипътник , има още един по дебел 12-16мм / пак затапен/ , той за какво служи и къде би трябвало да е свързан?за сега това, че ме заболяха пръстите :D поздрави!!Power Under Pressure
-
Ами доколкото разбрах от това където си написал,би трябвало да нямаш проблеми.Това отляво с трите изхода е за бензина и не е проблем,че липсва.Този дето го няма на схемата и се намира непосредствено след дебитомера отдолу е за картерните,предполагам,че е затапено там.Другия затапен от дясно на дросела пак е за картерните.Доколкото знам този от соленоида няма проблем и да е откачен,но е по добре да го свържеш с тръбата на дебитомера.Само неразбрах от къде се чува това сфистене?Ако не е тайна,от къде взе колата?Сложи някоя снимка да я видим.
Коментар
-
привет колеги!значи днес докато си оправям колата,ми изникна един въпрос в главата, отново свързан за картерната вентилация!значи колата е с външен блоу-офф клапан и с откачена картерна!тук в форума доста е разисквано по темата за блоу-оффа, че шашка ЕКЮ-то ,като изпуска част от налягането в атмосферата,а не го връща след дебитомера!та въпроса ми е, ами с картерната вентилация не става ли същото?някъде в една тема ,един колега беше писал ,че с откачена картерна , колата му вървяла по слабо, и обратното!та в крайна сметка,заради омазаните турбо пътища дали не спъваме мощността , а може би и разхода?
Коментар
-
kiros написа:привет колеги!значи днес докато си оправям колата,ми изникна един въпрос в главата, отново свързан за картерната вентилация!значи колата е с външен блоу-офф клапан и с откачена картерна!тук в форума доста е разисквано по темата за блоу-оффа, че шашка ЕКЮ-то ,като изпуска част от налягането в атмосферата,а не го връща след дебитомера!та въпроса ми е, ами с картерната вентилация не става ли същото?някъде в една тема ,един колега беше писал ,че с откачена картерна , колата му вървяла по слабо, и обратното!та в крайна сметка,заради омазаните турбо пътища дали не спъваме мощността , а може би и разхода?Power Under Pressure
Коментар
-
Ще се сменява ангренажен ремък+ролка !Ходих при трима мои приятели с магазини, и все различни мнения, / като на всякъде, кой каквото продава си го хвали и това е /Насочил съм се към ГЕЙТС или ДАЙКО за ремък!И за ИНА или СКФ за обтяжна ролка!Приемам мнения за марка, и най вече за дистрибутори,че ментета много!Поздрави!!!
Коментар
-
kiros написа:Ще се сменява ангренажен ремък+ролка !Ходих при трима мои приятели с магазини, и все различни мнения, / като на всякъде, кой каквото продава си го хвали и това е /Насочил съм се към ГЕЙТС или ДАЙКО за ремък!И за ИНА или СКФ за обтяжна ролка!Приемам мнения за марка, и най вече за дистрибутори,че ментета много!Поздрави!!!Power Under Pressure
Коментар
-
ехх колеги, започвам да съжалявам че си купих отново италиянска кола!днес колата ми трябваше много спешно да ходя по болници, влизам в гаража и чувам че нещо бучи!вдигам капака, и кво да видя, перката за охлаждане на радиатора едвам се върти / при условие че колата не е палена, от вчера/!акумулатора заминал, а бе ядове!та въпроса ми е!към перката постоянен ток ли ходи / без подаден контакт/?да знам датчик ли да меря, инсталация ли да гледам, а може и от климатика да е / но той е откачен/
Коментар
-
gituli написа:Проблема не е в това,че колата е италянска .Ти като си паркирал в гаража нечули,че перката върти като си изгасил колата????????????
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар