Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запитване към колегите с ПУНТО ГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запитване към колегите с ПУНТО ГТ

    Здравейте колеги!Тъй като наскоро се сдобих с въпросното "желязо" , а до сега съм карал само атмосверки и що годе сам съм се справял с проблеми , но сега това ми е първата турбо кола , и докато влезна в час ще питам за разни проблеми , пък дано да има кой да отговаря! Значи ония ден вдигам капака и какво да видя , масления радиатор се вее като "парцал" в коша, и реших да разглобя колата и да огледам за други проблеми!1 като се запали колата се чува едно свистене, като от създаден вакум или налягане , по думите на предния собственик е от премахната картерна вентилация!та въпроса ми е , къде се намира изходната тръба на блока , на тази вентилация / с две думи да разбера от къде свисти/ !канал в гаража нямам ако е някъде отдолу за сега няма как да видя!2 като свалих стойката на акумулатора, отдолу има охлюв с перка, свързан към двигателя!какво е това? или си отговарям сам на въпрос "1" 3 /най съществения въпрос за сега/ - един от маркучите на соленоида, който управлява налягането на турбото е откачен , а би трябвало да е закачен непосредствено след дебитомера!другите два с свързани + буксата на компа!има ли някакъв проблем, че четох в една друга тема, че може и без него?4 непосредствено под пишлека, където трябва да е свъзан соленоида / след дебитомера/, обаче отдолу , има още една затапена тръба, предполагам е от вентилацията, а?5 при маркуча за блоу-офф клапана / вакумния/ , който е свързан към смукателния колектор с трипътник , има още един по дебел 12-16мм / пак затапен/ , той за какво служи и къде би трябвало да е свързан?за сега това, че ме заболяха пръстите :D поздрави!!

    #2
    Re: Запитване към колегите с ПУНТО ГТ

    kiros написа:
    Здравейте колеги!Тъй като наскоро се сдобих с въпросното "желязо" , а до сега съм карал само атмосверки и що годе сам съм се справял с проблеми , но сега това ми е първата турбо кола , и докато влезна в час ще питам за разни проблеми , пък дано да има кой да отговаря! Значи ония ден вдигам капака и какво да видя , масления радиатор се вее като "парцал" в коша, и реших да разглобя колата и да огледам за други проблеми!1 като се запали колата се чува едно свистене, като от създаден вакум или налягане , по думите на предния собственик е от премахната картерна вентилация!та въпроса ми е , къде се намира изходната тръба на блока , на тази вентилация / с две думи да разбера от къде свисти/ !канал в гаража нямам ако е някъде отдолу за сега няма как да видя!2 като свалих стойката на акумулатора, отдолу има охлюв с перка, свързан към двигателя!какво е това? или си отговарям сам на въпрос "1" 3 /най съществения въпрос за сега/ - един от маркучите на соленоида, който управлява налягането на турбото е откачен , а би трябвало да е закачен непосредствено след дебитомера!другите два с свързани + буксата на компа!има ли някакъв проблем, че четох в една друга тема, че може и без него?4 непосредствено под пишлека за соленоида, обаче отдолу , има още една затапена тръба, предполагам е от вентилацията, а?5 при маркуча за блоу-офф клапана / вакумния/ , който е свързан към смукателния колектор с трипътник , има още един по дебел 12-16мм / пак затапен/ , той за какво служи и къде би трябвало да е свързан?за сега това, че ме заболяха пръстите :D поздрави!!
    картерната е от дясно на бубината като си пред колата на второтовече ти казахза проблем , незнам но трабва да е закачена ммм за 5 тия въпрос май някой е правил нещо или си с въбшен блоуофф но защо е под стойката като трабва да е до радиатора
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      Я дай една снимка на мотора да видим как са ти вакумните маркучета,че нещо неможах да разбера кое къде виси и е затапено.Това под стойката на акумолатора е за охлаждане на инжекторите.Ето,дано се ориентираш.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        да с външен блоу офф клапан е колата, а затапения маркуч е свързан на трипътник при колектора /смукателния/!

        Коментар


          #5
          Ловеч област ако имаш минаване през Плевен обади се да я погледна.

          Коментар


            #6
            ето
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Ами доколкото разбрах от това където си написал,би трябвало да нямаш проблеми.Това отляво с трите изхода е за бензина и не е проблем,че липсва.Този дето го няма на схемата и се намира непосредствено след дебитомера отдолу е за картерните,предполагам,че е затапено там.Другия затапен от дясно на дросела пак е за картерните.Доколкото знам този от соленоида няма проблем и да е откачен,но е по добре да го свържеш с тръбата на дебитомера.Само неразбрах от къде се чува това сфистене?Ако не е тайна,от къде взе колата?Сложи някоя снимка да я видим.

              Коментар


                #8
                и на мене ми е чудно дали я познавам че и с соленоид
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  привет колеги!значи днес докато си оправям колата,ми изникна един въпрос в главата, отново свързан за картерната вентилация!значи колата е с външен блоу-офф клапан и с откачена картерна!тук в форума доста е разисквано по темата за блоу-оффа, че шашка ЕКЮ-то ,като изпуска част от налягането в атмосферата,а не го връща след дебитомера!та въпроса ми е, ами с картерната вентилация не става ли същото?някъде в една тема ,един колега беше писал ,че с откачена картерна , колата му вървяла по слабо, и обратното!та в крайна сметка,заради омазаните турбо пътища дали не спъваме мощността , а може би и разхода?

                  Коментар


                    #10
                    kiros написа:
                    привет колеги!значи днес докато си оправям колата,ми изникна един въпрос в главата, отново свързан за картерната вентилация!значи колата е с външен блоу-офф клапан и с откачена картерна!тук в форума доста е разисквано по темата за блоу-оффа, че шашка ЕКЮ-то ,като изпуска част от налягането в атмосферата,а не го връща след дебитомера!та въпроса ми е, ами с картерната вентилация не става ли същото?някъде в една тема ,един колега беше писал ,че с откачена картерна , колата му вървяла по слабо, и обратното!та в крайна сметка,заради омазаните турбо пътища дали не спъваме мощността , а може би и разхода?
                    едното няма нищо общо с другото дебитомера мери входящия въздух , за шашкане може да става дума само ако е еднобутален блоуоффа , иначе двубуталните няма проблем освен малко по повишен разход с 0.5 до 1 литър и то изцяло от това че даваш повече гас за да чуваш как съска картерната влиза заводско след дебитомера и тя не променя нищо осве че държи картера с подналягане и омазва всичко наред
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Ще се сменява ангренажен ремък+ролка !Ходих при трима мои приятели с магазини, и все различни мнения, / като на всякъде, кой каквото продава си го хвали и това е /Насочил съм се към ГЕЙТС или ДАЙКО за ремък!И за ИНА или СКФ за обтяжна ролка!Приемам мнения за марка, и най вече за дистрибутори,че ментета много!Поздрави!!!

                      Коментар


                        #12
                        kiros написа:
                        Ще се сменява ангренажен ремък+ролка !Ходих при трима мои приятели с магазини, и все различни мнения, / като на всякъде, кой каквото продава си го хвали и това е /Насочил съм се към ГЕЙТС или ДАЙКО за ремък!И за ИНА или СКФ за обтяжна ролка!Приемам мнения за марка, и най вече за дистрибутори,че ментета много!Поздрави!!!
                        ми правилно си се насочил ,, аз ментета не съм виждал на ремаци от тези фирми бе сменй , и да не ти дреме ако си с стария мотор , той така или иначе клапани не може да удари
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #13
                          ехх колеги, започвам да съжалявам че си купих отново италиянска кола!днес колата ми трябваше много спешно да ходя по болници, влизам в гаража и чувам че нещо бучи!вдигам капака, и кво да видя, перката за охлаждане на радиатора едвам се върти / при условие че колата не е палена, от вчера/!акумулатора заминал, а бе ядове!та въпроса ми е!към перката постоянен ток ли ходи / без подаден контакт/?да знам датчик ли да меря, инсталация ли да гледам, а може и от климатика да е / но той е откачен/

                          Коментар


                            #14
                            Проблема не е в това,че колата е италянска .Ти като си паркирал в гаража нечули,че перката върти като си изгасил колата????????????

                            Коментар


                              #15
                              gituli написа:
                              Проблема не е в това,че колата е италянска .Ти като си паркирал в гаража нечули,че перката върти като си изгасил колата????????????
                              леко вее разбирач!значи снощи като паркирах колата,перката въобще не е въртяла!!!сложих друг акумулатор преди малко, и перката пак не върти,а се чува някво пръщене в нея!сега я разглобих и замерих!ходят некви 2-4 волта до перката,откачих кабела от темп.датчик ,и напрежението спира / явно е пробил/

                              Коментар

                              Working...
                              X