Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Напасване на клапани

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Напасване на клапани

    Здравейте колеги.Искам да попитам може ли аз сам да си напасна клапаните или трябва да ги напасва майстор?Ако става аз да ги напасна как става номера?Четох,че се шлайфат с няква паста но нищо конкретно неоткрих.А тези дето шлайфат главите дали напасват и клапани,и колко струва напасването?

    #2
    Re: Напасване на клапани

    gituli написа:
    Здравейте колеги.Искам да попитам може ли аз сам да си напасна клапаните или трябва да ги напасва майстор?Ако става аз да ги напасна как става номера?Четох,че се шлайфат с няква паста но нищо конкретно неоткрих.А тези дето шлайфат главите дали напасват и клапани,и колко струва напасването?
    Какви клапани? на къв ДВГ?претриват се принципно и се проверяват с бензин дали пропускат като се напаснат, ама удари едно рамо де?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Шлайфпаста за метал, дрелка, маркуч, скоби, масльонка, парцали, мерак.Това е напълно достатъчно. Ако имаш язви по клапани и легла, вече е по-сложно.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        Значи,сменям главата защото моята е много спукана.Главата е от пунто гт 1,4 турбо 8 клапана едновалова.Понеже взех главата необорудвана,сложих мойте пружини и клапани но след като сипах бензин видях,че клапаните пропускат.Едно въпросче към колегата от Плевен къде мога да я занеса да ми ги шлайфат главата и да ми напаснат клапаните и колко ще ми струва?Клапаните ми са ок и няма язви.Така като гледам какво ще ми трябва за да ги напасна май ще е по добре да го направи някой който го е правил и друг път за да не се наложи след като аз съм правил опити да се повтаря цялата процедура.

        Коментар


          #5
          по-добре я занеси а ти я направят .първо на специална машина се коригира ъгъла на клапаните,после се коригира ъгъла на леглата и чак тогава пасване.а ако искаш да смъкнеш от мотора клапаните и да ги връткаш със шлайф паста и да чакаш нещо просто все едно нищо не си направил.клапаните ако са много износени може и да не станат,но това го казват фрезистите.

          Коментар


            #6
            Но обезателно да проверят и водачите и ако някои е за смяна ,да го махат
            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
            EX.Fiar Ritmo 105TC

            Коментар


              #7
              абсолютно правилно ,пропуснах ги

              Коментар


                #8
                виждамче сагата ти продължава ако никой не ти отговори пита таксиджиите ,те винаги знаят къде сеправят най добреглави в града тука всички казаха едно единсвено място - Джудитно моята глава не е правена там и сега имам проблем с гумичките на клапаните така че нека хората дето правят глави да ти паснат клапаните ,гумички , водачи и един шлаф задължителноказах ти и блока да го минеш с камак ако ти дадът , или зи изпроси един и им го врърни после
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  Значи в крайна сметка стигаме до варианта да я занеса да ми я оправят хората.

                  Коментар


                    #10
                    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                    EX.Fiar Ritmo 105TC

                    Коментар


                      #11
                      gituli написа:
                      Значи в крайна сметка стигаме до варианта да я занеса да ми я оправят хората.
                      даже им закарай и вала да ти направят реглажа ама после пак си го превери щото бягат с 0.05 десети няма как сам да направиш тези неща , ама ти се кефя на ентусяста че поне се опитваш аз не бих се занимавал , правех го преди години на ладанката , ама сега при тези машини тетзи машини дето ги имат , няма как да го направя
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        Абе той моя ентосиаст май е повече свързан с парите отколкото с това,че ми харесва да си правя колата сам.А относно машините не съм сигурен но предполагам,че тук едвали имат такива машини като в София,най много да имат някой струг .

                        Коментар


                          #13
                          Какви машини мислите, че се ползват за тази работа? И как се напасва вал на свалена глава? Да не питам за какво напасване иде реч...
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            Това за машините го написах на шега.Нямам ни най-малка представа какви машини трябват или има в Плевен.Предполагам,че една такава ще свърши работа .
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              малко ли е .в домашни условия кой ще ги върти зенкерите.на ръка е трудно,това не е глава на жигули с меки легла.освен това защо не покажеш снимка на машината която коригира ъгъла на клапаните.в домашни условя не можеш да ги коригираш.та затова и някои направо ги сменят с нови.ето и малко инфо за цени.коригиране на ъгъла на клапаните-2лв за бр.,коригиране на ъгъла на леглата 3лв. за бр.,пасване на клапан с шлайф паста-2лв. за бр,закопчаване и сглобяване-15лв,шлайф-20лв.икакво излезе-100лв с гумичките,подобре ги дай и да ти е мирна главата.успех

                              Коментар

                              Working...
                              X